замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
56
2

Згідно даним Statista, Facebook - найбільша платформа соціальних мереж із більш ніж 2,89 мільярдами активних користувачів на місяць. Це легко робить соцмережу однією з найкращих місць для просування бренду.

Statistic: Number of monthly active Facebook users worldwide as of 1st quarter 2022 (in millions) | Statista
Find more statistics at Statista

2+ млрд активних користувачів на місяць – велика аудиторія, і серед цих користувачів необхідно знайти свою конкретну аудиторію. Потрібно тестувати варіанти націлення та демографічні дані, щоб виділити свої сегменти користувачів.

Причини, з яких реклама в Фейсбук не дає видимих результатів:

  • націлювання не на свою цільову аудиторію - товари призначаються для мам 25-45 років, а реклама показується й у стрічці чоловіків (18-25). Ці користувачі не мають нічого спільного з вашою рекламою та товарами;
  • реклама погано розроблена - банер не привертає уваги, не створює жодних емоцій і не спонукає до взаємодії;
  • аудиторія не готова до покупки - можливо, користувачам потрібно трохи більше часу для прийняття рішення про покупку, або якась додаткова роз'яснювальна інформація про проблеми, які вирішує ваш товар.

Платформа дозволяє легко розвивати бізнес та підвищувати рентабельність інвестицій у рекламу (ROAS).

ROI враховує всі витрати та показує ефективність бізнесу в цілому.

ROAS орієнтується на ефективність тільки маркетингових зусиль. Це один із тих KPI, який слід враховувати поряд з рентабельністю інвестицій та ціною за дію.

ROAS різниться залежно від галузі, платформи та кампанії. У кампаній з метою підвищення впізнаваності бренду ROAS нижче, ніж у компаній, націлених на прямі продажі. Причина - у відсутності платних конверсій.

Розберемо способи, як підвищити рентабельність інвестицій в рекламу.


1. Персоналізація (знайте свою ЦА та її потреби)

Рекламу слід орієнтувати на потенційних клієнтів, а не на всіх користувачів. Цільові відвідувачі зацікавлені у вашому товарі, інші ж будуть клікати на оголошення просто з цікавості, а бюджет на рекламу зіллється на ці непотрібні кліки.

Чим більше ви знаєте про когось, тим легше зв’язатися з ним так, щоб справді зачепити.

Якщо мета – достукатися до користувача, потрібно знати його портрет. Дані цільового портрета споживача є в оновленій Статистиці Фейсбук.

Business Suite Audience Insights аналітика

Рис. 1 – Статистика аудиторій Facebook

При запуску нової рекламної кампанії переконайтеся, що ви таргетуєтеся на правильну аудиторію. Використовуйте розширений механізм націлення Фейсбук, щоб охопити потрібних людей. Якщо ви вже це зробили, але ROAS не покращився, ймовірно, реклама не торкається больових точок обраної аудиторії.

А якщо показники деяких обраних аудиторій значно перевершують інші? Знайдіть найефективніші сегменти та розставте їх за пріоритетами:

  • в Ads Manager виберіть кампанію та демографічний показник (наприклад, Вік, Стать, Регіон в меню Розбивка);
  • перегляньте результати та знайдіть сегменти з найнижчою ціною за 1000 показів, ціною за клік, CTR та ін..

Ads Manager Розбивка

Рис. 2 – Розбивка в Ads Manager

*через зміни iOS14 Розбивка можлива лише для кампаній Трафік,Перехід за посиланням й іноді Повідомлення.

Знайдіть або розробіть користь свого товару, поясніть його переваги, розкажіть, чому ваш продукт – найкраще рішення на ринку.

Протестуйте розмовний копірайтинг в оголошеннях:

  • розмова з кимось конкретним. Подумайте про свого конкретного покупця, а не безлику тисячу користувачів, яких потрібно залучити. Кожен покупець повинен відчувати, що ви звертаєтесь безпосередньо до нього;
  • використовуйте вбудовані команди (коли ви…, якби ви…, ви правда не зобов’язані… і т. д.), щоб заохочувати думки, які наближають людей до вашого бренду. Це потужна спонукальна техніка;
  • індивідуальність – пишіть про ту версію себе, яка уособлює бренд, про який ви пишете;
  • використовуйте риторичні питання – ставте питання й самі на нього відповідайте. Ви дійсно запитуєте користувача, але й самі на своє запитання відповідаєте.
  • Риторичне питання
  • Риторичне питання

Рис. 3 – Розмовний копірайтинг в оголошеннях

Написаний текст впливає аудиторію, на те, як сприймуть текст користувачі. Якщо ви зможете зробити так, щоб кожен читач відчув себе особистістю і тією людиною, про яку йдеться в рекламі, ви досягнете більшої кількості конверсій.


2. Маркетингова воронка клієнта

Маркетингова вирва намічає шлях клієнта з моменту впізнання бренду до конверсії та формування лояльності клієнта.

Маркетингова воронка

Рис. 4 – Принцип роботи маркетингової воронки

Реклама у Facebook Ads – не універсальний підхід. Одна й та сама реклама не може однаково підходити всім сегментам користувачів одночасно.

Верхній широкий сегмент воронки реклама повинна залучати, навчати та інформувати про продукт. Наступним користувачам потрібно допомогти прийняти рішення про покупку, здійснити конверсію та зберегти лояльність.

Раніше ми використовували рекламу у Фейсбук для залучення трафіку на сайт та здійснення там конверсій. Після оновлення iOS14 багато хто змушений був відмовитися від такого відстеження. Більшість часу Фейсбук більше не бачить, що відбувається за межами його платформи.

Як можна обійти проблему?

Переналаштувати рекламну воронку, щоб люди продовжували взаємодіяти на платформі Фейсбук. Оскільки Фейсбук, як і раніше, відстежує все, що там відбувається.

З чого може складатися проста воронка у Фейсбук:

  1. Поінформованість – покажіть користувачам свій бізнес, розкажіть про нього, використовуючи цілі Впізнаваність бренду та Охоплення.
  2. Розгляд – створіть інтерес до продукту з цілями Трафік, Залучення, Встановлення застосунку, Перегляд відео, Повідомлення, Генерація лідів.
  3. Конверсія – для продажу використовуйте цілі Конверсії, Продажі за каталогом, Відвідуваність магазину.

Якщо ціль вашої реклами – ліди, то замість того, щоб перенаправляти користувачів на сайт, використовуйте нативну кампанію з генерації лідів замість того, щоб перенаправляти користувачів на цільову сторінку.

Якщо мета – продаж, розгляньте створення магазину на Фейсбук, щоб відвідувачі могли купувати прямо на Фейсбук.

  • Інтернет-магазин Фейсбук
  • Інтернет-магазин Фейсбук
  • Інтернет-магазин Фейсбук

Рис. 5 – Покупка товару у магазині на Фейсбук

У магазині на Фейсбук запроваджено категорії товарів та фільтри. Там просто купувати: відвідувач кликає на товар, що сподобався, потрапляє на картку товару і з неї – на сайт.

Найкраща реклама – та, яка викликає залучення.

Що таке оголошення, які залучають?

Оголошення з метою Залучення. Залучення розбивається на взаємодію з постами, лайки сторінок та відповіді на запрошення.

Мета залучення

Рис. 6 – Мета Залучення до реклами

Переваги бізнесу від реклами, орієнтованої на взаємодію:

  • взаємодія з великою кількістю потенційних клієнтів – аудиторії простіше зробити покупку в бренда, з яким він комунікував у минулому;
  • взаємодія зміцнює довіру та лояльність серед споживачів — завдяки цим повідомленням клієнти будуть довіряти вашому бренду та надавати свої платіжні дані, користувачі будуть впевнені у якості вашого продукту.

Взаємодія з публікацією приваблює більше лайків, коментарів та репостів до ваших поточних публікацій. Позначки “Подобається” допоможуть отримати більше лайків для бізнес-сторінки та існуючих публікацій.

Кампанія з переглядів відео

У Фейсбук відеоконтент — найкращий спосіб споживання інформації. Відео привабливіше і довше утримує увагу аудиторії (дані entrepreneur.com).
Створити відео не так складно, як здається. Сьогодні достатньо мати смартфон, щоб створити рекламний відеоролик.

У цій кампанії мета запуску оголошень про залучення до повідомлень, оголошень про перегляд сторінок та оголошень про перегляд відео може бути двоякою:

  1. для підживлення маркетингової воронки;
  2. створити соціальний доказ, що ви це робите.

Для того, щоб використовувати рекламу для залучення, необхідно залучати людей у воронку продажу.

Холодна аудиторія, тобто аудиторія, яка раніше не чула про ваш бренд, не купуватиме у вас, побачивши вас вперше. Цим користувачам потрібно кілька взаємодій з брендом, перш ніж вони відчують:

  • що довіряють вам достатньо, щоб надати свою платіжну інформацію;
  • що вони переконані, що вони потребують вашого продукту (товару або послуги)).

Таким чином, ваша реклама має бути заснована виключно на цінності, а не на продажу.

Маркетинговий контент на вершині вирви повинен орієнтуватися на цінність. Тоді він створить позитивне перше враження про бренд, коли аудиторія побачить рекламу вперше і визнає її корисною та цінною.

Як результат:

  • позначки Подобається;
  • реакції;
  • коментарі;
  • репости.

Що виконує другу мету цих кампаній – соціальний доказ. Причина в тому, що користувачі бачать, що контент вже подобається іншим людям. Це ефект приєднання до більшості – популярність певних переконань збільшується в міру того, як їх приймає все більше людей.

Як тільки ви сформували значну аудиторію людей, які взаємодіють із вами, можна повторно на них таргетуватися.

На них можна зорієнтувати нові оголошення з текстом, що продає, які просувають їх по вирві ближче до заповнення лід-форми або купівлі товару.


3. Чіпляюча реклама у правильних форматах

Сьогодні існує банерна сліпота та низький рівень уваги користувачів. Щоб справді залучити і запам’ятатись, фахівцю потрібно дуже заморочитися.
Можна зробити креатив самостійно за допомогою безкоштовних сервісів для дизайну, а можна віддати його у роботу дизайнеру.

Формати реклами.

Це може бути одне зображення для творчості, динамічні колекції або колекції Фейсбук. Один і той же креатив набридає.

Цікавий формат реклами

Рис. 7 – Нескінченна реклама в стрічці

Тестуйте кілька варіантів креативів у кампанії, спробуйте їх налаштувати так, щоб вони чергувалися в різні дні тижня.

Розкажіть історію.

Сторітелінг працює і в рекламі. Приклад сторителінгу від Фейсбук.
Це може бути фотореклама чи відеоролики, чи комбінація. Спробуйте достукатися користувачів через емоції. Сконструюйте воронку продажів з рекламних оголошень, де буде початок та кінець історії.

Використання історій бренду для створення рекламних послідовностей у Фейсбуці – ще один спосіб персоналізації реклами. Адаптація послідовності оголошень відповідно до шляху покупця допомагає залучати користувачів до воронки. Тому що оголошення будуть говорити про досвід, який саме зараз відчуває клієнт.

Як це зробити?

Створіть кілька аудиторій відповідно до етапу вирви та ремаркетинг на них із послідовною рекламою. А при створенні оголошень створіть кілька оголошень в групі й направте їх на ту саму аудиторію в міру того, як вона рухається дорогою покупця:

Айдиторії

Рис. 8 – Користувальницькі аудиторії

Тестуйте спосіб та дивіться на результат.


4. Налаштування та запуск ремаркетингу

Ремаркетинг звертається до користувачів, які купували у вас раніше, відвідували сайт або знали про ваш бізнес та пропозиції. У т. ч. це користувачі, які поклали товар у кошик й кинули його.

Ремаркетинг орієнтується на користувачів, яким ваша компанія вже знайома, у вас є продукт, який може задовольнити їхні потреби. Для націлення на ці аудиторії потрібен Pixel Facebook.

Основний принцип маркетингу передбачає, що компаніям варто мати 7 точок зіткнення з рекламою або бізнесом, перш ніж вони почнуть діяти відповідно до заклику до дії. Одним із таких дотиків може бути реклама. Ось чому важливо налаштовувати ремаркетинг на відвідувачів.

Використовуйте Facebook Audience Insights для націлення оголошень. Створюйте свої аудиторії за допомогою даних статистики та демографічної інформації, щоб охопити тих, хто виявляв інтерес до вашого бізнесу.
Налаштовуйте ремаркетинг на різні категорії: реклама для нового користувача повинна відрізнятись від реклами для постійного клієнта.


5. Тестуйте та відстежуйте

Тестування передбачає оптимізацію кампанії після запуску. Ви порівнюєте різні версії оголошення та визначаєте, яке з них працює краще.

Проводьте А/В тестування реклами для елементів:

  • дизайн креатива;
  • копія креатива (з іншим заголовком);
  • місце розміщення;
  • кнопки заклику до дії СТА;
  • ваша УТП.

Після запуску кампанії дайте час оголошенням працювати, перш ніж аналізувати результати. Кампанії в Facebook вимагають часу на навчання, хоча б 3 дні, щоб набрати обертів. І тільки після дивіться в Ads manager на отримані дані.

Використовуйте інструмент Експерименти Фейсбук для тестування та запуску експериментів.


6. Масштабування за допомогою певних правил

Оптимізація реклами в Facebook передбачає її масштабування, щоб отримати необхідний результат. Допоможуть у цьому автоматичні правила.

Натисніть кнопку Правила в Ads Manager на рівні кампанії, групи оголошень або об’яви та виберіть Правило користувача. Налаштуйте параметри для масштабування кампанії. Наприклад, коли ціна за результат кампанії падає нижче за певний поріг або коли рентабельність інвестицій на покупку сайту перевищує певну суму.

Денний бюджет реклами

Рис. 9 – Збільшення денного бюджету

У меню Дія виберіть Збільшити денний бюджет на або Збільшити бюджет на весь термін дії на. Введіть %, щоб збільшити бюджет.

Щоб уникнути надсилання груп оголошень на перенавчання, змінюйте значення плавно (раптово не збільшуйте вдвічі чи втричі бюджет щотижня).


Висновок

Facebook — чудова платформа для просування вашого бізнесу. Його велика база користувачів і розширені можливості таргетингу допоможуть генерувати якісний трафік і більше прибутку для бізнесу. Але ви повинні відзначити, що кампанії з високим ROI важко створити.

Почніть з аналізу аудиторії, щоб отримати глибоке розуміння портрета споживача. Використовуйте цю інформацію для створення цільових конкретних кампаній, які є релевантними та призведуть до конверсії. Далі створіть історію бренду, яка пов’язує користувачів із вашою компанією.
Доповніть це особистим зверненням. Говоріть із читачем.

Завжди обов’язково налаштовуйте ремаркетинг на людей, які виявили інтерес до вашого бренду.
Оголошення у Facebook вимагають персоналізації, конкретного націлення та тестування, щоб отримати прийнятну рентабельність інвестицій.

Тестуйте кожну з цих порад на наявність поступових змін для кожної ідеї. У сукупності ви побачите величезну різницю (і набагато більшу віддачу).


InstaShopping

Як продавати в Instagram: 8 інструментів для збільшення продажів

Відео формати Інстаграм

Відео в Інстаграм: повне керівництво з відео у стрічці, сторіс, прямих ефірах, рілс

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.