
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Користуєтесь Facebook Ad Library? Сервіс допомагає покращити рекламу та налаштовувати справді успішні рекламні кампанії.
Facebook Ad Library допоможе оптимізувати оголошення Facebook, перетворити покази на кліки та збільшити продажі. Бібліотека дозволяє переглядати всю рекламу, розміщену на Facebook, аби вивчити оголошення конкурентів та набратися з них натхнення. Використовуючи бібліотеку реклами Фейсбук, рекламодавець швидше отримає максимальне охоплення та перевершить конкурентів.
Facebook - найбільша соцмережа у світі з 2,9 мільярдами активних користувачів щомісяця. Це найбільший рекламний ринок у світі, котрий повністю фінансується коштом реклами.
66% користувачів соціальних мереж вказують на те, що вони дізналися про нові продукти та послуги саме у Facebook. Крім того, клієнти, яким подобається бізнес у Facebook, на 79% частіше зроблять нову покупку.
Ми використовуємо переваги Facebook Ad Library, тож поділимося своїм досвідом та надамо поради щодо користування.;
Facebook Ad Library була створена у 2019 році з метою підвищення прозорості Facebook. Ця функція була введена після скандалу з Cambridge Analytica.
Будь-яку рекламу, яка зараз працює на Facebook та Instagram, можна переглянути в бібліотеці реклами Facebook. Так рекламодавець має можливість моніторити конкурентів та ефективність реклами.
Місця показу реклами з Facebook Ad Library – платформи Meta, включаючи:
Вартість використання бібліотеки реклами — сервіс абсолютно безкоштовний.
Інформація, котру можна дізнатись з бібліотеки:
Таргетологи використовують Facebook Ad Library для покращення та оптимізації рекламних кампаній, бо сервіс допомагає оптимізувати рекламні кампанії та максимізувати рентабельність інвестицій у рекламу (ROAS). Адже використання Facebook Ad Library дозволяє уникнути помилок, пов’язаних із неефективною рекламою. Це так зване А/В-тестування, яке платформа виконує власноруч за рекламодавця.
Бібліотека реклами Facebook пропонує декілька переваг для маркетологів. Наведемо 3 найкращі з них.
Facebook Ad Library – чудовий інструмент для дослідження ринку.
Сервіс надає інформацію про рекламу та креативи конкурентів. Це дозволяє:
Як це працює?
Йдемо на сторінку конкурента. Для приклада візьмемо наш український бренд Dodo Socks та подивимося на його рекламу. В десктопній версії Фейсбук зліва в стовпці доходимо до розділу Page transparency та натискаємо на See all, а потім на Go to Ad Library.
Рис. 1 – Розділ Page transparency для дослідження конкурентів
Тепер ми бачимо всю рекламу, котру запускав бренд шкарпеток з серпня 2022.
Рис. 2 – Реклама бренду за останній час
Нам доступні й місця показу креативів Dodo Socks: Facebook, Instagram, Audience Network, Facebook Messenger.
Так само кожна бізнес-сторінка має власну сторінку бібліотеки реклами, на якій перераховані всі активні оголошення. Й отримавши цю інформацію, ваші шанси на покращення власної кампанії зростуть. Для початку проаналізуйте власні платформи, на котрих крутиться ваша реклама. Можливо, вже час розширити перелік платформ присутності та протестувати їх можливості?
Стосовно розпродажів. Перш ніж запускати власний розпродаж, варто перевірити, чи не проводить саме зараз розпродаж і ваш конкурент. Якщо так, перенесіть запуск акції на трохи пізніше.
Скористайтеся можливостями Facebook Ad Library – подивіться, коли конкуренти запускали розпродажі того року. Відфільтруйте рекламу за датами (далі ми ще поговоримо про це).
Рекламні витрати конкурентів
Скористайтеся бібліотекою реклами для визначення витрат. Опція доступна не для кожної реклами, та деякі рекламодавці пропонують досить детальний розподіл бюджету.
Вкладка Meta Ad Library report знаходиться праворуч від Ad Library або ж туди можна попасти з головного екрана бібліотеки. Стосовно України: Ad Library містить усі рекламні оголошення про вибори, кандидатів та їхні адміністрації, запущені в Україні з 15 березня 2019 року. Строк зберігання інформації — до 7 років.
Рис. 3 – Витрати на політичну рекламу
Звіт надає інформацію:
Дані згодяться для впорядкування рекламного бюджету та майбутніх кампаній в цій ніші.
З чого почати створення нової рекламної кампанії? Де знайти натхнення для креативів? З цими питаннями бібліотека реклами також допоможе.
Facebook Ad Library надає безліч прикладів реклами, котрими треба користуватися та надихатися. В бібліотеці можна знайти будь-який тип реклами: від статичної до мемів, відео та каруселей. Пройдіться по конкурентах, подивіться, які в них креативи, на що вони роблять наголос.
Рис. 4 – Типи рекламних креативів
Тобто бібліотека — це не лише джерело натхнення, а й аналітика для виявлення ефективних оголошень. А ці знання допоможуть взяти кращий досвід, адаптувати його згідно з власними цілями та застосувати у своїх оголошеннях.
Цілком можливо, що конкуренти (й в інших нішах також) використовують нові та інноваційні методи реклами, про які ви ще не знали. А раптом одна з них спрацює й у вашому бізнесі? Спробуйте.
Визначте, яка саме комунікація підходить для вашого продукту. Чи може бренд дозволити собі неформальний tone-of-voice? Або чи передає ваш голос посилання, що продукт преміум-класу? Зверніть увагу на моделі вживаних фраз конкурентів.
Візуальні елементи реклами. Подивіться на кольори, шрифти та зображення, які використовуються в креативах. Це може дати уявлення про те, на яку демографію орієнтуються ваші конкуренти (наприклад, неонові кольори можуть сподобатися підліткам).
Facebook Ad Library водночас допомагає розподіляти витрати на рекламу. Адже знаючи помилки своїх попередніх кампаній та свої неефективні оголошення, рекламодавець здатний переспрямовувати бюджет на дійсно вдалі креативи.
Та насамперед ми можемо дивитися загальні тенденції, стежити за конкурентами, щоб дізнатися, з якими цілями вони працюють, та які оголошення використовують. Так, ми не знаємо ефективність оголошень конкурентів. Та ми знаємо результати реклами своїх креативів.
Тож це вже наше рішення — слідувати тенденціям, котрі ви побачили в Facebook Ad Library чи робити щось своє. І не бійтесь проявляти творчість та пробувати щось нове.
Для того, щоб працювати з бібліотекою, раніше був потрібен зареєстрований акаунт у Фейсбук. Та наразі ця вимога не обов’язкова.
Доступ до бібліотеки реклами можна отримати 2 способами.
Про цей спосіб ми розповідали трохи вище (у п. 1. Дослідження конкурентів та ринку):
Готово. Перед вами всі рекламні оголошення бренду.
Для цього потрібно перейти за цим посиланням — так ви потрапите на Головну сторінку Facebook Ad Library. Тепер скористайтеся фільтрами для пошуку оголошень конкурентів.
Пройдемося всіма етапами пошуку.
Рис. 5 – Вітальна сторінка Facebook Ad Library
Рис. 6 – Вибір категорії оголошень
Рис. 7 – Пошук за ключовими словами оголошень конкурентів
Далі можна скористатися фільтрами, щоб звузити результати пошуку.
Мова оголошень
Наприклад, вибрати мову оголошень. Оголошення, які містять більше ніж одну мову, не відображатимуться в результатах, якщо застосувати цей фільтр.
Рис. 8 – Застосування доступних фільтрів
Фільтр за датою
Тут можна подивитися оголошення з моменту перших доступних запусків на платформі.
Рис. 9 – Фільтр за датою
Фільтр за платформою
Можна переглядати рекламу, яка активна та працює на всіх платформах або певній платформі. Платформи, для яких можна переглядати оголошення з бібліотеки реклами Facebook:
Рис. 10 – Фільтр за платформою показу
Застосування цього фільтра дасть уявлення:
Наприклад, якщо жоден з конкурентів не показує рекламу в Messenger, то можна спробувати поекспериментувати та виділитися.
Також зверніть увагу на тактику звернення до місцевих жителів. Люди з набагато більшою ймовірністю натиснуть оголошення, якщо ви зможете спілкуватися з ними на більш особистому рівні.
Дивимося на подробиці оголошення:
Рис. 11 – Подробиці оголошень
Оцініть оголошення
Оцінка потрібна для того, щоб визначити творчі моделі, які добре працюють у конкурентів. Дивіться на все:
дизайну та основний текст, кольори, кількість варіацій креативу, заклики до дії та заголовки. Це найкращий спосіб знайти виграшні оголошення та використати їх у своїй практиці.
Рис. 12 – Креатив повністю
Перелік запитань, на які варто відповісти, переглядаючи рекламу конкурентів у Facebook Ad Library:
Також Facebook Ad Library надає доступ за API. Під’єднатися можна в хедері, натиснувши на Ad Library API або за посиланням.
Відповідаємо на 2 поширених питання щодо бібліотеки реклами Facebook.
1. Я не бачу свого оголошення в бібліотеці реклами Facebook.
За даними Facebook, може пройти до 24 годин, перш ніж ваша реклама з’явиться в бібліотеці. Якщо ви не бачите свою рекламу відразу, зачекайте день і знову перевірте. Це також стосується будь-яких оновлень вашого оголошення. Вам потрібно буде зачекати 24 години, перш ніж з’явиться найновіша версія.
Ви також можете бути заблоковані від перегляду реклами щодо обмеженого вмісту (наприклад, алкоголю, азартних ігор або онлайн-знайомств). Увійдіть у Facebook, і ви зможете переглядати обмежену рекламу (якщо вам більше 18 років).
2. Мене заблокували в бібліотеці реклами.
Деякі користувачі повідомляли, що їм було заблоковано доступ до бібліотеки реклами Facebook після використання її протягом тривалого часу. В такому разі звертайтеся до центру довідки Facebook Business. Вони повинні мати можливість розблокувати вас у службі (за умови, що ви зможете довести, що не збираєтеся чинити протиправні дії).
Facebook Ad Library – дієвий інструмент для підвищення ефективності рекламних кампаній. Бібліотека дозволяє вдосконалювати вміст реклами та максимізувати її вплив. Це також інструмент для дослідження ринку, який дозволяє стежити за конкурентами та передбачити їх наступний крок.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.