замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
5545
6

Користуєтесь Facebook Ad Library? Сервіс допомагає покращити рекламу та налаштовувати справді успішні рекламні кампанії.

Facebook Ad Library допоможе оптимізувати оголошення Facebook, перетворити покази на кліки та збільшити продажі. Бібліотека дозволяє переглядати всю рекламу, розміщену на Facebook, аби вивчити оголошення конкурентів та набратися з них натхнення. Використовуючи бібліотеку реклами Фейсбук, рекламодавець швидше отримає максимальне охоплення та перевершить конкурентів.

Facebook - найбільша соцмережа у світі з 2,9 мільярдами активних користувачів щомісяця. Це найбільший рекламний ринок у світі, котрий повністю фінансується коштом реклами. 

66% користувачів соціальних мереж вказують на те, що вони дізналися про нові продукти та послуги саме у Facebook. Крім того, клієнти, яким подобається бізнес у Facebook, на 79% частіше зроблять нову покупку.

Ми використовуємо переваги Facebook Ad Library, тож поділимося своїм досвідом та надамо поради щодо користування.;


Що таке Facebook Ad Library?

Facebook Ad Library була створена у 2019 році з метою підвищення прозорості Facebook. Ця функція була введена після скандалу з Cambridge Analytica

Будь-яку рекламу, яка зараз працює на Facebook та Instagram, можна переглянути в бібліотеці реклами Facebook. Так рекламодавець має можливість моніторити конкурентів та ефективність реклами.

Місця показу реклами з Facebook Ad Library – платформи Meta, включаючи:

  • Facebook;
  • Instagram;
  • Messenger;
  • Audience Network.

Вартість використання бібліотеки реклами — сервіс абсолютно безкоштовний.

Інформація, котру можна дізнатись з бібліотеки:

  • хто запустив оголошення;
  • коли відбувся запуск реклами.

Таргетологи використовують Facebook Ad Library для покращення та оптимізації рекламних кампаній, бо сервіс допомагає оптимізувати рекламні кампанії та максимізувати рентабельність інвестицій у рекламу (ROAS). Адже використання Facebook Ad Library дозволяє уникнути помилок, пов’язаних із неефективною рекламою. Це так зване А/В-тестування, яке платформа виконує власноруч за рекламодавця.


Які переваги використання Facebook Ad Library?

Бібліотека реклами Facebook пропонує декілька переваг для маркетологів. Наведемо 3 найкращі з них.


1. Дослідження конкурентів та ринку

Facebook Ad Library – чудовий інструмент для дослідження ринку.

Сервіс надає інформацію про рекламу та креативи конкурентів. Це дозволяє:

  • знати, які товари рекламують конкуренти;
  • яким чином та в яких каналах конкуренти застосовують рекламу та інші відомості щодо креативів.

Як це працює?

Йдемо на сторінку конкурента. Для приклада візьмемо наш український бренд Dodo Socks та подивимося на його рекламу. В десктопній версії Фейсбук зліва в стовпці доходимо до розділу Page transparency та натискаємо на See all, а потім на Go to Ad Library.

Page transparency для дослідження конкурентів

Рис. 1 – Розділ Page transparency для дослідження конкурентів

Тепер ми бачимо всю рекламу, котру запускав бренд шкарпеток з серпня 2022.

Facebook Ad Library реклама бренду

Рис. 2 – Реклама бренду за останній час

Нам доступні й місця показу креативів Dodo Socks: Facebook, Instagram, Audience Network, Facebook Messenger.

Так само кожна бізнес-сторінка має власну сторінку бібліотеки реклами, на якій перераховані всі активні оголошення. Й отримавши цю інформацію, ваші шанси на покращення власної кампанії зростуть. Для початку проаналізуйте власні платформи, на котрих крутиться ваша реклама. Можливо, вже час розширити перелік платформ присутності та протестувати їх можливості?

Стосовно розпродажів. Перш ніж запускати власний розпродаж, варто перевірити, чи не проводить саме зараз розпродаж і ваш конкурент. Якщо так, перенесіть запуск акції на трохи пізніше.

Скористайтеся можливостями Facebook Ad Library – подивіться, коли конкуренти запускали розпродажі того року. Відфільтруйте рекламу за датами (далі ми ще поговоримо про це).

Рекламні витрати конкурентів

Скористайтеся бібліотекою реклами для визначення витрат. Опція доступна не для кожної реклами, та деякі рекламодавці пропонують досить детальний розподіл бюджету.

Вкладка Meta Ad Library report знаходиться праворуч від Ad Library або ж туди можна попасти з головного екрана бібліотеки. Стосовно України: Ad Library містить усі рекламні оголошення про вибори, кандидатів та їхні адміністрації, запущені в Україні з 15 березня 2019 року. Строк зберігання інформації — до 7 років.

Facebook Ad Library Витрати на політичну рекламу

Рис. 3 – Витрати на політичну рекламу

Звіт надає інформацію:

  • приблизний розмір зацікавленої аудиторії;
  • витрати рекламодаця на просування оголошення;
  • цільова аудиторія креатива, котра побачила рекламу та її демографічні показники;
  • місця показу оголошення за містами України.

Дані згодяться для впорядкування рекламного бюджету та майбутніх кампаній в цій ніші.


2. Натхнення для створення нових креативів

З чого почати створення нової рекламної кампанії? Де знайти натхнення для креативів? З цими питаннями бібліотека реклами також допоможе.

Facebook Ad Library надає безліч прикладів реклами, котрими треба користуватися та надихатися. В бібліотеці можна знайти будь-який тип реклами: від статичної до мемів, відео та каруселей. Пройдіться по конкурентах, подивіться, які в них креативи, на що вони роблять наголос.

Facebook Ad Library Типи рекламних креативів

Рис. 4 – Типи рекламних креативів

Тобто бібліотека — це не лише джерело натхнення, а й аналітика для виявлення ефективних оголошень. А ці знання допоможуть взяти кращий досвід, адаптувати його згідно з власними цілями та застосувати у своїх оголошеннях.

Цілком можливо, що конкуренти (й в інших нішах також) використовують нові та інноваційні методи реклами, про які ви ще не знали. А раптом одна з них спрацює й у вашому бізнесі? Спробуйте.

Визначте, яка саме комунікація підходить для вашого продукту. Чи може бренд дозволити собі неформальний tone-of-voice? Або чи передає ваш голос посилання, що продукт преміум-класу? Зверніть увагу на моделі вживаних фраз конкурентів.

Візуальні елементи реклами. Подивіться на кольори, шрифти та зображення, які використовуються в креативах. Це може дати уявлення про те, на яку демографію орієнтуються ваші конкуренти (наприклад, неонові кольори можуть сподобатися підліткам).


3. Оптимізація рекламної кампанії

Facebook Ad Library водночас допомагає розподіляти витрати на рекламу. Адже знаючи помилки своїх попередніх кампаній та свої неефективні оголошення, рекламодавець здатний переспрямовувати бюджет на дійсно вдалі креативи.

Та насамперед ми можемо дивитися загальні тенденції, стежити за конкурентами, щоб дізнатися, з якими цілями вони працюють, та які оголошення використовують. Так, ми не знаємо ефективність оголошень конкурентів. Та ми знаємо результати реклами своїх креативів.

Тож це вже наше рішення — слідувати тенденціям, котрі ви побачили в Facebook Ad Library чи робити щось своє. І не бійтесь проявляти творчість та пробувати щось нове.


Як отримати доступ до бібліотеки реклами Facebook?

Для того, щоб працювати з бібліотекою, раніше був потрібен зареєстрований акаунт у Фейсбук. Та наразі ця вимога не обов’язкова.
Доступ до бібліотеки реклами можна отримати 2 способами.


1. Через сторінку конкурента у Facebook

Про цей спосіб ми розповідали трохи вище (у п. 1. Дослідження конкурентів та ринку):

  1. заходимо на сторінку конкурента у Facebook;
  2. на лівій бічній панелі переходимо до вкладки Page transparency;
  3. натискаємо See all;
  4. а тепер на Go to Ad Library.

Готово. Перед вами всі рекламні оголошення бренду.


2. За допомогою URL-адреси

Для цього потрібно перейти за цим посиланням — так ви потрапите на Головну сторінку Facebook Ad Library. Тепер скористайтеся фільтрами для пошуку оголошень конкурентів.

Пройдемося всіма етапами пошуку.

  • Введіть потрібну вам країну.

Вітальна сторінка Facebook Ad Library

Рис. 5 – Вітальна сторінка Facebook Ad Library

  • Введіть категорію оголошень, яка вас цікавить. Доступні 2 категорії: вся реклама або соціальні проблеми, передвиборча чи політична реклама.

Facebook Ad Library Вибір категорії оголошень

Рис. 6 – Вибір категорії оголошень

  • Введіть ключові слова, які вас цікавлять (бренд, товар, послуга тощо) та натисніть Пошук.

Пошук за ключовими словами Facebook Ad Library

Рис. 7 – Пошук за ключовими словами оголошень конкурентів

Далі можна скористатися фільтрами, щоб звузити результати пошуку.

Мова оголошень

Наприклад, вибрати мову оголошень. Оголошення, які містять більше ніж одну мову, не відображатимуться в результатах, якщо застосувати цей фільтр.

Facebook Ad Library Застосування доступних фільтрів

Рис. 8 – Застосування доступних фільтрів

Фільтр за датою

Тут можна подивитися оголошення з моменту перших доступних запусків на платформі.

Facebook Ad Library Фільтр за датою

Рис. 9 – Фільтр за датою

Фільтр за платформою

Можна переглядати рекламу, яка активна та працює на всіх платформах або певній платформі. Платформи, для яких можна переглядати оголошення з бібліотеки реклами Facebook:

  1. Facebook;
  2. Instagram;
  3. Audience Network;
  4. Facebook Messenger.

Facebook Ad Library Фільтр за платформою показу

Рис. 10 – Фільтр за платформою показу

Застосування цього фільтра дасть уявлення:

  • про те, як оголошення адаптовані для різних платформ та чи адаптовані взагалі;
  • про те, які типи оголошень слід розглянути для ваших власних кампаній.

Наприклад, якщо жоден з конкурентів не показує рекламу в Messenger, то можна спробувати поекспериментувати та виділитися.

Також зверніть увагу на тактику звернення до місцевих жителів. Люди з набагато більшою ймовірністю натиснуть оголошення, якщо ви зможете спілкуватися з ними на більш особистому рівні.

Дивимося на подробиці оголошення:

Facebook Ad Library Подробиці оголошень

Рис. 11 – Подробиці оголошень

Оцініть оголошення

Оцінка потрібна для того, щоб визначити творчі моделі, які добре працюють у конкурентів. Дивіться на все:
дизайну та основний текст, кольори, кількість варіацій креативу, заклики до дії та заголовки. Це найкращий спосіб знайти виграшні оголошення та використати їх у своїй практиці.

Facebook Ad Library Креатив повністю

Рис. 12 – Креатив повністю

Перелік запитань, на які варто відповісти, переглядаючи рекламу конкурентів у Facebook Ad Library:

  • яке саме зображення використовують у рекламі: фотографія, стокове зображення, відео, чи може бренд замовляв фотосесію;
  • що саме ми бачимо на зображеннях: які кольори, люди, обличчя тощо;
  • які типи CTA (закликів до дії) використовуються?
  • на чому акцентується реклама (ціна, сервіс чи щось інше);
  • на яких рекламних платформах йде показ;
  • чи відрізняються оголошення на різних платформах;
  • можливо, конкурент має кілька варіантів оголошення (в такому разі, які саме елементи там змінюються — як от на прикладі вище).

Також Facebook Ad Library надає доступ за API. Під’єднатися можна в хедері, натиснувши на Ad Library API або за посиланням.


Причини, чому бібліотека реклами Facebook може не працювати

Відповідаємо на 2 поширених питання щодо бібліотеки реклами Facebook.

1. Я не бачу свого оголошення в бібліотеці реклами Facebook.

За даними Facebook, може пройти до 24 годин, перш ніж ваша реклама з’явиться в бібліотеці. Якщо ви не бачите свою рекламу відразу, зачекайте день і знову перевірте. Це також стосується будь-яких оновлень вашого оголошення. Вам потрібно буде зачекати 24 години, перш ніж з’явиться найновіша версія.

Ви також можете бути заблоковані від перегляду реклами щодо обмеженого вмісту (наприклад, алкоголю, азартних ігор або онлайн-знайомств). Увійдіть у Facebook, і ви зможете переглядати обмежену рекламу (якщо вам більше 18 років).

2. Мене заблокували в бібліотеці реклами.

Деякі користувачі повідомляли, що їм було заблоковано доступ до бібліотеки реклами Facebook після використання її протягом тривалого часу. В такому разі звертайтеся до центру довідки Facebook Business. Вони повинні мати можливість розблокувати вас у службі (за умови, що ви зможете довести, що не збираєтеся чинити протиправні дії).

Facebook Ad Library – дієвий інструмент для підвищення ефективності рекламних кампаній. Бібліотека дозволяє вдосконалювати вміст реклами та максимізувати її вплив. Це також інструмент для дослідження ринку, який дозволяє стежити за конкурентами та передбачити їх наступний крок.

Сторіс ТікТок банер

TikTok сторіс для бізнесу

Instagram Direct banner

Інстаграм Директ: основні та загальні

інфлюєнс-маркетинг банер

Посібник з інфлюєнс-маркетингу в ​​TikTok

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.