
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Щороку Facebook визнається найпопулярнішою соціальною платформою у світі із середнім показником 2,9 мільйона активних користувачів на місяць. Такі дані підготувало агентство Hootsuite у своєму звіті за 2021 рік.
Рис. 1 - Результати дослідження The Global State of Digital 2022
Загалом аудиторія соціальної мережі становить 2,1 мільярда користувачів! Тільки подумайте, що кожен з них ділиться інформацією про себе, а алгоритм сканує місцезнаходження та привласнює інтереси всім цим людям. Що дає можливість налаштувати таргетовану рекламу з максимальною точністю.
Налаштування таргетованої реклами має дуже високі показники конверсій, а сам Facebook – можна назвати найефективнішим майданчиком для залучення трафіку. Так які рекламні можливості є у Facebook?
Запустити рекламу у Facebook можна лише двома способами:
Обсяг інформації, яку ми підготували для вас, виявився немаленьким, тому ми розділили статтю на дві частини: як запустити рекламу у Facebook зі сторінки та як запустити рекламу у Facebook Ads Manager.
Ви розвиваєте свій бізнес і вирішили спробувати запустити рекламу у Facebook. Відкрийте свою бізнес-сторінку > оберіть потрібну публікацію або опублікуйте нову. Під кожним постом знаходиться кнопка Просувати публикацію.
Рис. 2 – Кнопка Просувати публікацію
За допомогою цієї кнопки ви можете створити рекламне оголошення та запустити рекламу Фейсбук за кілька хвилин. Далі вам відкриється вікно налаштування основних параметрів своєї реклами.
Рис. 3 – Так виглядає вікно під час переходу по кнопці Просувати публікацію
Насамперед давайте налаштуємо аудиторію. Алгоритм Facebook за замовчуванням встановить параметри аудиторії для таргетингу, які ви вказували під час створення сторінки. Це не погано, і їх можна використовувати, але для більш точних налаштувань рекомендуємо опрацювати аудиторію самостійно.
Клацніть на кнопку Створити нову аудиторію.
Рис. 4 – Вікно створення нової аудиторії
Заповніть такі поля:
Налаштування інтересів знаходиться в полі «Детальний таргетинг». Вам відкриється вікно та чотири види інтересів: демографічні, тематичні, поведінка та інші категорії. Не бійтеся заходити в кожний пункт та підпункт та знайомитися з групами інтересів.
Рис. 5 – Налаштування аудиторій
Коли ви запускаєте рекламу зі сторінки Facebook, ви маєте обмежені налаштування націлювання, тому потрібно вичавити з них максимум користі. Наприклад, при заповненні розташування ви можете вказати місто та зменшити/збільшити радіус охоплення реклами за допомогою повзунка.
Рис. 6 – Вибір розташування
Не забувайте зберегти свою аудиторію після створення.
Далі вам необхідно вказати бюджет. У налаштуваннях можна вибрати кількість днів показу реклами або дату закінчення. Після чого спеціальним повзунком встановіть бюджет.
Рис. 7 – Вікно вибору бюджету
Facebook прорахує передбачуване охоплення. Це є приблизне значення, а не 100% гарантія. Однак, якщо охоплення дійсно дуже низьке, спробуйте експериментувати з налаштуваннями. Як варіант – можна звузити чи розширити аудиторію. Залишається заповнити лише кілька полів.
Місця розміщення. Під час запуску реклами зі сторінки можна вибрати: Instagram, Facebook та Messenger.
Піксель. Він знадобиться для аналізу результатів реклами, якщо у вас є сайт. Ви розміщуєте фрагмент коду у себе на сайті, завдяки чому можете відстежувати точні показники (наприклад, додавання до корзини). Як встановити піксель Facebook, читайте у нашій статті.
Платіжні реквізити. Вкажіть номер картки, з якої будуть здійснюватися оплати за рекламу.
Рис. 8 – При виборі цих налаштувань Facebook прорахує ймовірне охоплення
Вибираючи спосіб оплати, ви можете вибрати Paypal, картки Visa або Mastercard, а також American Express.
Рис. 9 – Зміна способу оплати
Списання коштів за рекламу на Facebook для кожного способу оплати відбувається за особливими правилами, з якими можна ознайомитись тут.
Підтверджуючи просування публікації, вона вирушає на модерацію. Якщо ваш контент відповідає правилам рекламної діяльності, то модерація може зайняти й 20 хвилин, і 24 години.
Ура! Ви змогли налаштувати свою першу рекламну кампанію у Facebook!
Для просування рекламних оголошень у Facebook ви можете вибрати відповідний тип реклами, який найбільше відповідає вашій маркетинговій меті.
Для цього на сторінці під обкладинкою натисніть на кнопку Просувати.
Рис. 10 – Кнопка Просувати знаходиться прямо під обкладинкою
Ви побачите чотири типи реклами:
Рис. 11 – Вікно вибору типу реклами
При виборі автоматизованого налаштування рекламного оголошення Facebook запропонує вам відповісти на кілька запитань про аудиторію, проаналізує ваші відповіді та профіль, після чого запропонує варіанти рекламних оголошень.
Рис. 12 – Автоматизований тип реклами
Відповівши на запитання, вам відкриється фінальна сторінка (така сама, як ви бачили при натисканні на кнопку «Просувати публикацію»). Тільки Facebook вже самостійно розрахував бюджет, визначив інтереси та заповнив інші налаштування. Вам потрібно лише сплатити.
Рис. 13 – Фінальне вікно автоматизованої реклами
Якщо повернутися назад до кнопки «Просувати» і вибрати створення нового оголошення, то вам доведеться самостійно вибрати мету — тобто яких результатів ви хочете досягти за допомогою реклами.
Рис. 14 – Вікно вибору мети
Далі давайте розберемо основні цілі, які ви можете використати.
Кожна мета рекламного оголошення відповідає конкретній меті та задачі вашої стратегії просування. Кожна мета має свої особливості, які ви можете використовувати та отримувати більше конверсій.
Залучити відвідувачів на сайт
Ця мета реклами націлена на користувачів, які з більшою ймовірністю перейдуть за посиланням на ваш сайт із реклами.
При створенні такого оголошення потрібно:
Рис. 15 – Як залучити відвідувачів на сайт
Ви можете додати до п’яти медіафайлів, у тому числі відео, підписати їх, а потім на попередньому перегляді подивитися, як це виглядає.
Рис. 16 – Робота з медіафайлами
Дуже зручно, що медіафайли ви можете завантажувати з ПК та зі своїх сторінок у соціальних мережах. Інші налаштування, такі як: бюджет, аудиторія та тривалість кампанії — аналогічні тим, які ми розбирали вище.
Отримувати більше дзвінків
Робота з медіафайлами та текстовими полями не відрізняється від попередньої рекламної кампанії. Особливістю цієї мети є показ оголошень людям, які з більшою ймовірністю відгукнуться на заклик до дії у вигляді телефонного дзвінка. А також автоматично підтягнеться телефонний номер, прив’язаний до акаунту, разом із кнопкою Зателефонувати.
Рис. 17 – Мета Отримувати більше дзвінків
Будьте обережні, якщо ви запускаєте рекламу на іноземний регіон. Як ми вже писали вище, телефонний номер підтягується з налаштувань вашого акаунту. Тому, можливо, ви побачите помилку.
Рис. 18 – Користувачі обраної аудиторії не зможуть додзвонитися за вказаним номером
Ви також можете вибрати мету «Отримувати більше повідомлень у WhatsApp», яка за всіма параметрами схожа на телефонну кампанію. Вам потрібно буде прив’язати номер профілю WhatsApp до кнопки.
Рис. 19 – Мета Отримувати більше повідомлень у WhatsApp
Отримувати більше позначок «Подобається»
З назви випливає, що кампанію створено для того, щоб спонукати людей ставити лайки вашій сторінці. Глобально ваша мета може звучати — збільшити кількість підписників.
З особливостей:
Рис. 20 – Особливість кампанії зі збільшення позначок Подобається
Отримувати більше повідомлень
Особливістю цієї мети є показ оголошень людям, які з більшою ймовірністю відгукнуться на заклик до дії та надішлють повідомлення до Messenger. Як і в попередній меті РК, вам буде доступна лише одна кнопка Надіслати повідомлення.
Рис. 21 – Налаштування мети Отримувати повідомлення
Збільшення кількості лідів
Ця кампанія призначена для збору контактних даних клієнтів за допомогою спеціальної форми. Для цього вам потрібно буде її створити.
Рис. 22 – Створення форми, за допомогою якої користувачі залишатимуть свої дані
Налаштування аудиторії, медіафайлів, оплати ідентичні, як і в попередніх розділах.
Ми описали всі типи рекламних оголошень, які можна створювати за допомогою кнопки Просувати на сторінці. Однак, існує ще три види рекламних кампаній, які можна запускати з вашої сторінки.
Можливо, хтось уже здогадався, про що йтиметься:
Ці три види реклами також вимагають вміння користуватися інструментом Facebook Ads Manager.
На своїй сторінці виберіть три крапки (…), які знаходяться нижче за блок Створити публікацію. Ви також можете створити прямий ефір, але це не стосується реклами. Нас цікавлять: вакансії, пропозиції та заходи.
Рис. 23 – Реклама вакансій, пропозицій та заходів зі сторінки Facebook
Захід
Щоб просувати захід, вам потрібно спочатку його створити. Виберіть тип заходу: онлайн або офлайн, далі виберіть, чи він буде відкритим або закритим, платним або безкоштовним.
Рис. 24 – Створення заходу
Після чого заповніть усі необхідні поля, додайте фотографії, програму, опис, посилання для доступу та формат заходу.
Рис. 25 – Заповнення інформації про захід
Після публікації заходу почніть просування, натиснувши кнопку «Просувати захід». Далі приступайте до налаштування аудиторій, місць розташування та бюджету, як ми описували на початку статті.
Рис. 26 – Вікно просування заходу
Вакансія
Натиснувши кнопку «Вакансія», вам відкриється редактор з безліччю полів, в яких ви вкажете всю необхідну інформацію про вакансію:
Праворуч, на попередньому перегляді, ви зможете бачити картку вакансії у тому вигляді, як її побачить користувач.
Рис. 27 – Редагування вакансії
Після чого вам залишиться лише опублікувати вакансію та поставити галочку в чекбоксі Просувати вакансію.
Рис. 28 – Просування вакансії
Пропозиція
Створення спеціальних пропозицій — безкоштовна функція у Facebook. За допомогою пропозицій ви можете розповідати клієнтам та користувачам про свої акції, знижки, програми лояльності та інші активності.
Натисніть «Створити пропозицію» > вкажіть, у чому вона полягає (знижка, безкоштовний товар, безкоштовна доставка) > додайте фотографії та короткий текстовий опис.
Рис. 29 – Створення нової пропозиції
Щоб просувати вашу пропозицію, достатньо пересунути повзунок у блоці Просування пропозиції.
Рис. 30 – Просування пропозиції
Готово! Ми дуже детально розібрали всі типи реклами та розглянули різні цілі рекламних оголошень, які ви зможете запустити самостійно та без допомоги професійного інструменту Ads Manager.
Нічого складного у запуску реклами немає. Якщо ви знайомі з аудиторією свого бізнесу, запуск таргета у вас займе кілька хвилин. Однак, якщо ви плануєте працювати у сфері просування у соціальних мережах, вам доведеться навчитися використовувати найголовніший інструмент для створення рекламних кампаній – Facebook Ads Manager, та навчитися відстежувати їх ефективність.
Діліться в коментарях, чи ви запускали рекламу на Facebook? І яким способом плануєте це робити.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.