
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
В кінці вересня 2020 року Фейсбук повідомив рекламодавців про те, що вони скасовують 28-денну модель атрибуції, починаючи з 12 жовтня.
І 19 січня зміни вже набули чинності. Причому, у когось - так, а у когось тільки очікуються.
Рис. 1 - Інформація щодо змін
Вікон конверсії більше не буде, тепер є вікна атрибуції. Тепер у всіх рекламних акаунтах за замовчуванням встановлена 7-денна атрибуція. Це помітно вплине на рекламу у 2021.
Зараз розберемося, яким чином це відбудеться.
Атрибуція в Фейсбук дозволяє відстежити весь шлях користувача до конверсії. Збираються дані щодо всіх каналів взаємодії. Це дозволяє оцінювати ефективність багатьох каналів окремо.
Вікно атрибуції - період між переглядом або кліком реклами та виконанням налаштованої дії (конверсією).
З випуском iOS 14 зміниться обробка подій конверсій, які реєструє Facebook Pixel. Це пов’язано з жорсткістю умов конфіденційності, навколо яких розвивається дане оновлення від Apple.
Рис. 2 – Умови конфіденційності Apple
*Станом на грудень 2020 року iOS 14 встановлена більш ніж на 80% мобільних пристроїв Apple.
Компанія також вимагатиме показувати у всіх додатках спеціальне вікно, де користувач повинен буде погодитися на відстеження або заборонити його. Вікно буде реалізовано через фреймворк App Tracking Transparency
Дозвіл не потребуватиметься тільки в 2х випадках:
Багато користувачів відмовляються надавати доступ до особистих даних, тому можливості персоналізації реклами та звітності швидше за все будуть обмежені. Щоб мінімізувати втрати даних, Фейсбук почне використовувати зведені дані для обробки подій конверсій.
Щоб використовувати платформу AppTrackingTransparency, зробіть наступне:
Доведеться оновити Facebook SDK до версії 8.1. Якщо SDK ще немає, то його потрібно встановити. Інакше персоналізувати рекламу й отримувати дані про переходи буде неможливо.
Версія 8.1 підтримує API SKAdNetwork, необхідне для вимірювання показників ефективності реклами, спрямованої на встановлення програми. Воно встановлює обмеження на максимально можливу кількість подій для передачі (всього 63).
SKAdNetwork – клас, необхідний для підтвердження встановлення додатка рекламодавця.
Чому я про нього взагалі говорю? Та тому, що навіть якщо встановлення підтвердиться, то буде зарахована конверсія. А згідно з політикою конфіденційності дані користувача/пристрою передавати не будуть.
З 19 січня 2021 року Facebook презентував нове налаштування вікна атрибуції на рівні групи оголошень, а не на рівні облікового запису, як це було раніше.
Вікна атрибуції зміняться для всіх діючих та нових кампаній:
Кампанії для додатків будуть підтримувати вікна атрибуції, надані API SKAdNetwork. Для неактивних кампаній дані у звітах на рівні кампанії згідно старих моделей атрибуції не зміняться.
Що це означає для рекламодавців?
Наприклад, ви обрали 7 днів після кліка:
Результат – конверсія зарахується в ту першу рекламу, за якою перейшов користувач. Вона буде зображатися в стовпці “результати”.
Якщо користувач поставив позначку “Подобається” сторінці Facebook через 2 дні, це також буде показуватися у звітах у відповідному стовпці, але не в “Результатах”.
Як перевірити зміни за конверсіями?
Рекламодавці тепер можуть порівняти результати на основі дій (такі як кліки та конверсії) для реклами за різними обраними вікнами атрибуції. Це допоможе вам зрозуміти, через який час після взаємодії з вашою рекламою люди найчастіше виконують потрібну вам дію.
Для цього використовується функція «Порівняння вікон» – там видно, наскільки сильно результати користувачів відхилилися від 28-денної позначки. Опція знаходиться зправа внизу, коли рекламодавець обирає налаштування стовпчика:
Рис. 3 – Порівняння вікон у Facebook Ads
При натисканні на неї відображається можливість вибору вікна атрибуції, а також його порівняння з вікном за замовчуванням:
Рис. 4 – Порівняння вікон атрибуції
Надалі все більше і більше користувачів, у яких на пристроях встановлена iOS 14, заборонятимуть відстеження своїх дій. Це вплине на можливості таргетингу, тобто аудиторія для націлювання буде зменшуватися.
Результати ретаргетингу через зменшення аудиторії також зміняться.
На пристроях з iOS 14 користувача може перекидати не в додаток, а в браузер, після того як він клікне ваше оголошення.
Як вихід – створіть кампанію для кліків по посиланнях для реклами свого додатку. Якщо рекламуєте сайт, то:
Однозначно можу сказати одне: показники у багатьох агентств за проектами на пристроях Apple з переходом на iOS 14 просядуть. Прикрити погану роботу довгим вікном атрибуції більше не вийде. Але це й на краще.
По-перше, агентства просування стануть більш якісно виконувати умови договору.
По-друге, підходи до аналізу даних зміняться, аудиторії таргетингу зменшаться. Але головне – досвідчені фахівці як і раніше залишаться затребувані.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.