
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Великі бюджети та красиві креативи не гарантують прибутковість реклами. Оголошення можуть крутитися й зливати бюджет замість того, щоб приносити результати.
Багато клієнтів стикаються з помилками в роботі кампаній, але не завжди можуть визначити, що саме налаштоване не так. Тому ми склали чек-лист для перевірки роботи реклами на ФБ й нижче ділимося ним з вами.
Рис. 1 – Вибір мети кампанії
Це робимо в першу чергу тому, бо якщо мета задана невірно, подальші кроки перевірки будуть безглузді: робота кампаній не принесе суттєвих результатів.
Перевіряти мети треба й перед налаштуванням РК, й вже після того, як реклама відкрутилася.
Мета також повинна мати конкретне формулювання. І не забуваємо про золоте правило 1 кампанія = 1 мета.
Фейсбук поділяє цілі в залежності від результату, якого прагнете досягти. Це може бути:
Впізнаваність |
|
Розгляд |
|
Конверсії |
|
Найпростіше визначити мету, поставивши собі запитання: навіщо? Що я хочу отримати від реклами?
Якщо потрібно збільшити кількість взаємодій з публікаціями, підійде Залученість. А якщо потрібно збільшити кількість покупок, то вибираємо Переходи або Продажі за каталогом.
Виходячи з мети, алгоритми Фейсбук будуть показувати рекламу тим користувачам, які з більшою ймовірністю відреагують на вказану мету. Якщо ви виберете мету Повідомлення, то реклама показуватиметься тим користувачам, які частіше відправляють повідомлення.
Часто буває так, що реклама запущена, а піксель на сайті не встановлений або встановлений, але з помилками. Таким чином, ви не збираєте аудиторію, яка взаємодіяла з сайтом.
Щоб перевірити, чи встановлено й коректно працює Пиксель на вашому сайті, встановіть в Google Chrome розширення Facebook Pixel Helper. Воно покаже всі можливі помилки в роботі пікселя, а тут можна дізнатися, як їх виправити.
Якщо відстеження працює коректно, й ви залучаєте користувачів на сайт, то надалі зможете зібрати ту аудиторію, яка раніше була на сайті й зробила будь-які дії. Це вже тепла аудиторія.
Рис. 2 – Налаштування пікселя та подій для відстеження
Також можна зібрати схожу (look-alike) аудиторію. Система підбиратиме тих користувачів, які схожі на найбільш цінних клієнтів. Наприклад, тих, хто зробив покупку або залишив заявку. Вони з більшою ймовірністю здійснять цільову дію.
Так же як і в Google Ads, в Facebook Ads кампанії можуть навчатися. За рахунок функції оптимізації алгоритми самостійно підбирають формати й показують оголошення в залежності від того, що краще спрацює для кожного конкретного випадку.
На практике, такие кампании показывают лучшие результаты.
Рис. 3 – Оптимізація бюджету
При виборі бюджету на весь термін дії система розподілить його так, щоб витрачати більше в ті дні, коли можливостей показів більше. При виборі денного бюджету витрати в день не перевищуватимуть зазначену суму.
Знайдіть неробочі оголошення та групи оголошень. Відразу видаляти нічого не треба, тому що оптимізація злетить, а результати кампанії впадуть.
В цьому випадку вимикаємо кампанію -> дублюємо її -> в дубльованої кампанії деактивуєм неробочий сегмент.
Така послідовність дій підійде для кампаній, що працюють вже давно. Якщо ви створили нову РК або вона працює недавно, то зміни в неї можна вносити. В такому випадку ви не втратите працездатність (або втратите мінімум) кампанії, тому що даних для оптимізації й так не було накопичено багато.
Поки кампанія не пройде етап навчання, редагування бажано не вносити. Статус показується на рівні Груп оголошень.
Рис. 4 – Статус групи оголошень
Буває й так, що все зробили правильно, а віддача кампанії все одно впала. Розбиратися потрібно ситуативно.
Не потрібно вносити різкі зміни в кампанію, поки вона хоча б не відпрацює 2 доби після запуску. Внаслідок занадто частих правок не встигатиме збиратися статистика, достатня для аналізу реальних результатів кампаній.
Частота показує, як часто ваша аудиторія бачить оголошення. Якщо показник метрики перевищує одиницю, значить користувачі бачать одні й ті ж банери вже по другому, третьому колу.
Середня частота 1-3 – це нормальний показник, при якому, швидше за все, ми ще не будемо “набридати”. Фейсбук показує усереднену метрику, що означає, що деякі користувачі бачили рекламу 1 раз, а деякі 2-3 й більше.
З повторними показами стежте за тим, щоб не перевищувати це значення. Висока частота підходить для збільшення впізнаваності бренду, але в інших випадках користувачам краще не набридати.
Підтримувати аудиторію в тонусі можна за допомогою:
Рис. 5 – Частота показу
У кампанії з метою Охоплення бажану частоту можна налаштувати самостійно, вибравши обмеження частоти.
Рис. 6 – Частота й тип оптимізації залежать від мети
Таким чином, в залежності від мети охватної кампанії ви можете вибрати кількість разів, скільки покажете рекламу одному користувачеві.
Одним з важливих показників ефективності виступає кликабельность (CTR). Це процентне відношення кліків до показів. По ньому можна визначити, наскільки актуальні оголошення для вашої аудиторії.
Перевіряти кликабельность потрібно на всіх етапах роботи кампанії. Причинами падіння CTR можуть бути:
Якщо ви бачите, що кликабельность оголошень різко впала, перевірте РК за цими пунктами. Можливо, банери потрібно замінити, а аудиторію звузити, розширити або зовсім замінити на нові.
При роботі з аудиторіями стежте за їх розміром та перетином. На широкій аудиторії маленький бюджет не спрацює.
У менеджері реклами алгоритми самі визначають оптимальний розмір й показують індикацію. Стежте, щоб стрілка знаходилась в зеленій зоні. Функція спирається на бюджет.
Рис. 7 – Індикатор оптимальності розміру аудиторії
Найкраще спрацює широка аудиторія з включеним детальним таргетингом. Внаслідок цієї фішки Ads Manager зможе самостійно розширити аудиторію показу креативів шляхом включення користувачів з іншими інтересами, яких ймовірно зацікавить ваша реклама (ті, хто, швидше за все, зроблять цільову дію).
Слідкуйте за тим, щоб аудиторії не перетиналися. Показуючи схожим аудиторіям оголошення з різних кампаній або груп оголошень, ви починаєте конкурувати самі з собою. Такі кампанії будуть неефективні, і ціна за результат буде вище.
Проверить пересечение можно на вкладке Аудитории:
Рис. 8 – Перетин аудиторій
Допускати перетинання аудиторій можна до 20%, тоді підвищення ціни буде несуттєвим. Щоб уникнути такої ситуації, потрібно або об’єднати конкуруючі аудиторії, або з більшою виключити меншу.
Facebook Ads надає 19 місць розміщення реклами. Максимальні результати можна отримати за рахунок включення функції авторозміщення.
Перед показом кожного оголошення система обчислює, де й кому буде найбільш вигідно показати креатив. Ділити групи оголошень по майданчиках показу не потрібно.
Рис. 9 – Місця розміщення креативів
У разі, якщо виходячи з попереднього досвіду запуску реклами ви знаєте, на яких плейсмент реклама працює ефективніше, тоді можете вибрати їх при ручному виборі місць розміщення.
Рис. 10 – Вибір місць демонстрації реклами
Вручну можна вибрати не тільки майданчики розміщення, а й платформи.
Налаштовується вона в момент створення РК й дає системі зрозуміти, на який результат націлена реклама.
Наприклад, можливі варіанти оптимізації для мети Трафік:
Рис. 11 – Варіанти оптимізації
Тип оптимізації впливає на те, кому буде показуватися ваша реклама. Для кожної мети система пропонує власні варіанти оптимізації. Детальніше про це можна прочитати на Фейсбук.
Якщо система відхилила ваше оголошення, то далі вона буде знижувати охоплення. Знову-таки, нічого не видаляємо в існуючій кампанії, а дублюємо саму кампанію й вже в дублі видаляємо оголошення. Навіть якщо при модерації все пройшло добре, рекламу низької якості краще не запускати. Перевірити якість реклами за певний період можна в центрі діагностики.
Перевірте, наскільки актуальні банери й текст для вашої аудиторії, не використовуйте заборонений контент та стежте за репутацією свого акаунту. Якщо репутація низька, то можна в майбутньому зіткнутися з масовим відхиленням реклами або взагалі потрапити в бан.
Завжди перевіряйте вміст ваших оголошень (текст, банери, відео) на відповідність правилам рекламної діяльності.
Рис. 12 – Відхилене оголошення
Оголошення може бути відхилено як перед запуском реклами, так і вже під час показу.
Для відстеження роботи рекламних кампаній можна формувати звіти, експортувати їх, й ділитися ними з клієнтами, керівництвом та партнерами. Вони допоможуть зрозуміти, де живуть ваші потенційні клієнти, якими пристроями та коли користуються, після яких оголошень частіше відбуваються покупки, а які витрачають бюджет безрезультатно.
Інфу можна розбивати за:
Рис. 13 – Приклад звіту в Facebook Ads
Для більшої деталізації інформації у звіті можна використовувати метрики й фільтри, шляхом яких можна оцінити результативність РК в будь-якому аспекті.
З нашим чек-листом ви легко зможете перевірити рекламу, запущену в Facebook Ads. Можливо, ви знайдете неприбуткові кампанії й оголошення, видаліть їх і нарешті побачите реальний дохід від реклами.
Іноді проблема криється не в налаштуваннях, а в якості оголошень, іноді потрібно повністю переробити всю структуру рекламних кампаній або налаштувати таргет з нуля. Що саме з цього вам потрібно, зможе сказати тільки досвідчений SMM-спеціаліст.
А якщо у вас ще залишилися питання, будемо раді відповісти на них в коментарях.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.