
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ми знаємо, що це був безкоштовний інструмент від Facebook, який допомагав більше дізнатися про інтереси цільової аудиторії на платформі. І ми знаємо, що у липні 2021 року його скасували.
Рис. 1 – Ось що сталося Audience Insights
І що тепер? Тепер Facebook Audience Insights було замінено на Business Suite Insights. Ось далі і поговоримо про те, що змінилося у новій версії.
І наприкінці цього посту я поділюся висновками про те, чи стало краще чи гірше, ніж було. І про те, як ви можете використовувати його як власник малого бізнесу.
Інструмент дає сукупну інформацію про дві групи людей – користувачів, пов’язаних з вашою сторінкою, та користувачів на Facebook. За рахунок цих даних ви можете створювати контент, який знаходить відгук, і легко знаходити більше людей, схожих на вашу існуючу аудиторію.
Простими словами Audience Insights дає огляд демографічних даних, допомагає дізнатися про інтереси, захоплення та спосіб життя людей.
Ці дані допоможуть створити успішну рекламу у Facebook, засновану на симпатіях та бажаннях вашої аудиторії.
Якщо ви залогінені у Фейсбуці, то для переходу в статистику вам ще знадобиться бізнес-аккаунт. Якщо у вас вже він є, то натисніть Go to Audience Insights.
Рис. 2 – Головна сторінка Audience Insights
Після кліку потрапите на екран аналітики Business Suite.
Рис. 3 – Аналітика Facebook
Ліворуч на екрані є вкладка огляду, результати, контент, а потім аудиторія. У цій статті сфокусуюсь на аудиторії.
Якщо ви зайшли на цю вкладку вперше, то у вас можуть з’явитися вікна, що спливають. Прочитайте текст на них, щоб отримати деякі рекомендації щодо Business Suite Insights загалом.
Після перевірте, що обрана саме ваша бізнес-сторінка у Facebook (ліворуч зверху вікна). І якщо ваш профіль Instagram підключений, інструмент також автоматично вибере його.
Таким чином, на цьому екрані ви можете переглянути дані для потенційної або поточної аудиторії.
Почну з лідів, бо при переході на цю сторінку саме цю аудиторію автоматично обирає Фейсбук.
Показник буде оновлюватися в лайв-режимі, коли ви змінюватимете різні налаштування на цій сторінці, і на всіх інших графіках, про які я говоритиму далі.
Натиснувши синю кнопку фільтра, можна додати:
Рис. 4 – Фільтри
І в міру того, як ви вказуєте критерії, з’являтиметься більше пропозицій.
Як тільки ви матимете аудиторію, яку хочете проаналізувати, перша діаграма, яку сервіс пропонує подивитися, – вік та стать.
З діаграми можете зрозуміти, хто вважає ваш профіль актуальним > як виглядає ваш ідеальний підписник. Він підкаже вам, як виглядають демографічні дані за інтересами та іншими вибраними фільтрами.
Звідси дізнаєтесь, де живе більшість ваших фоловерів або де проживає більшість людей з обраними вами інтересами, за яким буде інфо про топ-країни.
Вони покажуть найпопулярніші сторінки Facebook, які подобаються вашій чи потенційній аудиторії. Це дасть уявлення про те, які інші теми чи хоббі залучають вашу ЦА.
Навіть якщо ця інформація безпосередньо не пов’язана з вашим товаром або послугою, чим більше ви знаєте про аудиторію, тим краще.
Рис. 5 – Статистика з поточної аудиторії
Перше, що побачите – це скільки у вас лайків на сторінці ФБ та скільки підписників в Інстаграм.
У першій таблиці обидві ці аудиторії розбиті за віком та статтю. Під нею розташовані найкращі міста та країни, в яких живуть ваші підписники.
От і все! Але основне застосування Audience Insights у цьому контексті більше стане у нагоді для пошуку нових людей, які можуть взаємодіяти з вашою рекламою. Тому ви, швидше за все, проведете більше часу на вкладці лідів.
Повернемося на вкладку поточної аудиторії на секунду, тому що хочу ще щось сказати з цього приводу.
Коли ви заходите на вкладку фільтра, можна додати більше одного інтересу для аналізу, що зазвичай збільшує розмір вашої аудиторії.
Якщо ви маєте аудиторію, яку ви хочете перевірити, натисніть синю кнопку Створити аудиторію, щоб зберегти її як аудиторію у вашому менеджері реклами.
Рис. 6 – Створіть оголошення, щоб відстежити реакцію потенційної аудиторії
Або натисніть синю кнопку Створити оголошення, щоб продовжити та розпочати процес створення реклами з використанням цієї аудиторії.
Рис. 7 – Можливі цілі рекламного оголошення
Якщо потрібно розшарити цю інформацію на інших людей, її можна експортувати.
А тепер, коли ви вже дізналися, що нового у свіжій версії, поділюся з вами власними висновками.
І висловлюся про те, як нова версія протистоїть старій.
Через безліч нових обмежень конфіденційності з оновленням iOS 14 і т. д., обмежень у результаті стало тільки більше, а не менше. Якщо ви коли-небудь користувалися Audience Insights, то знаєте, про що я.
У старій версії можна було зібрати більше даних про вашу ЦА, а з Business Suite Insights ситуація відрізняється. І хоча там й досі можна бачити найпопулярніші сторінки, які цікавлять вашу цільову аудиторію, все працює по-іншому.
Подивіться на скріншот нижче.
Рис. 8 – Популярні сторінки для гео – США
Це найпопулярніші сторінки для потенційної аудиторії, до якої ми ще не увійшли ні за інтересами, ні за віком, ні за місцезнаходженням, ні за будь-яким критерієм.
На екрані бачу Tasty, Walmart, Amazon, Target, додаток Facebook та ін..
А тепер повернемося та виставимо гео США. Мінімальний вік зроблю 25 та додам інтерес діджитал-маркетинг. Скролю вгору та бачу, що верхні 5 посилань не змінилися.
Рис. 9 – Подивимося популярні сторінки при заданих параметрах для того ж
І деякі з останніх також такі самі, тільки порядок змінився.
Повернемося назад і змінимо інтерес на недільний бранч. Теж саме.
Спробуємо машинобудування, зовсім іншу нішу. Tasty, Walmart, Amazon, – додаток Facebook все ще у списку.
Рис. 10 – Сторінки майже не змінилися
У цьому й проблема: насправді вам не показуються сторінки, які належать до вашої аудиторії.
Ці топ-сторінки настільки популярні, що подобаються більшості користувачів будь-якої ЦА.
І все ж таки статистика – не зовсім марний інструмент. Є сенс дивитися на нижні сторінки, тому що вони трохи більше змінюються в залежності від інтересів.
Думаю, що сенс буде, якщо ви знайдете нішевий інтерес до вашого товару або послуги. Але раджу спочатку вивчити основні інтереси для вашого гео. А потім порівняти результат зі сторінками зверху списку, які статистика показує, коли вибираєте різні інтереси. Тож побачите, які сторінки можна викинути.
Потім можна подивитися топові сторінки, дізнатися, про що вони і який контент там опубліковано, щоб зрозуміти, які аспекти сторінки цікаві для вашої аудиторії.
Висновок такий – потрібно дивитися на найпопулярніші сторінки вашої потенційної аудиторії з недовірою.
Вивчіть стать, вік та гео поточної аудиторії.
Багато нових рекламодавців розширюють свою аудиторію з допомогою націлення, оскільки вони ще не знають, на кого конкретно орієнтуватися під час створення реклами.
Наприклад, як гео у вас стояла Україна. Але у статистиці аудиторії зазначено, що більшість ваших підписників, наприклад, з Києва та Одеси.
І щоб зменшити CPA, можна таргетуватися при залученні нових користувачів тільки на Київ та Одесу. А навіщо зливати бюджет на неробочі гео?
Той самий підхід можна застосувати й до статі.
Саме ваші нинішні підписники визначають, що спрацює для залучення нової аудиторії.
Тому що найкращі сторінки здаються якраз не найкращими.
Коли ви вводите інтерес у Менеджері реклами на рівні групи оголошень, він дає список додаткових варіантів таргетингу на вибір.
Рис. 11 – Підказки щодо супутніх інтересів
Можна звузити таргетинг, встановивши, що для показу цього оголошення хтось повинен цікавитися тим чи цим, а не або-або.
Так що чим більше у вас ідей, тим більше варіантів нішевого націлення пропонує Фейсбук. У комбінації ці два інструменти покажуть себе краще, ніж один Audience Insights.
Порада від ITForce: Завжди аналізуйте аудиторії перед запуском реклами як для продажу, так й для залучення лідів. Тільки в цьому випадку результати рекламних кампаній покращуватимуться регулярно.
Завжди тестуйте між собою різні аудиторії, аналізуйте їхні інтереси та показники, отримані від тестів. Різні аудиторії можуть по-різному реагувати на однакові оголошення, а гео може відрізняти людей між собою за показниками.
Реклама, запущена на Америку, не факт, що працюватиме в Україні. І навпаки.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.