
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У цьому місяці Instagram крім поновлення інтерфейсу викотив новинку під назвою Путівник або Гід (в червні 2021 цей блок на деяких пристроях вже називається Поради).
Раніше в тестовому режимі путівники були доступні для категорії «Здоров’я». А відтепер гайди можна створювати в таких категоріях як «Місця», «Публікації» та «Продукти».
Рис. 1 - Офіціальний блог Instagram
Ми вже встигли застосувати путівник на практиці. Наводимо інструкцію з налаштування.
Що таке гід в Інстаграм простими словами? Це добірка ваших постів на певну тематику.
Якщо раніше схожі за тематикою пости підписували хештегами, які потрібно було придумати, причому авторські, й перевірити, чи не використовує їх вже хтось. То зараз добірку постів можна зробити через путівник. Ще й в окремому розділі.
Гідів може бути кілька. Їх кількість залежить лише від ваших ідей для контенту – від того, скільки рубрик ви регулярно ведете та яку кількість постів підбираєте під них. Наприклад:
Рис. 2 – Путівники в Інстаграм
Тож, навіщо потрібний путівник?
Щоб зробити міні-презентацію своєї сторінки про вашу компанію. Так як гідів можна створити деяку кількість, власники сторінок зможуть створювати добірки своїх товарів й одразу ділитися цими вибірками з клієнтами та підписниками.
У вас є можливість зробити репост гіда в Сторіс, або відправити гід будь-якому своєму підписнику.
Ще варіант для використання гіда – нагадати або підняти активність деяких своїх постів зі стрічки. При кліці на картку в гіді ви автоматично потрапляєте під картинку з постом зі стрічки.
Практично будь-якому користувачеві: від особистого блога до магазину.
В особистому блозі в гід можна зібрати короткий огляд-знайомство з вами, висвітлити тему, яка вам важлива.
Магазин може зібрати добірки по товарах, щоб на питання: “яку косметику порадите для чутливої шкіри” можна було одразу відправити гід по цих товарах.
Гід схожий за аналогією з хештегом, які магазини раніше використовували як збір товарів однієї категорії, або збору постів однієї тематики для зручності користування.
Upd. 12.01.2022, джерело – Телеграм-канал Gurov Digital
Путівники в Інстаграмі отримають нове безкоштовне охоплення: з нового року Instagram дає гайдам нове життя: соцмережа почала показувати їх, коли користувач дивиться на якусь локацію.
Наприклад, людина збирається в музей Помпіду, клацає по його назві – і бачить там усі путівники, куди ця точка включена.
Таким чином, блогери та бренди отримали новий органічний спосіб отримання трафіку.
Форма створення гіда знаходиться у верхній частині сторінки праворуч, де великий «+»:
Рис. 3 – Форма створення гіда по Інстаграм
Обираєте “Путівник”:
Рис. 4 – Вибір вікна Путівника
Далі у вас є вибір: зробити гід по місцях чи по постах.
Рис. 5 – Вибір гіда по місцях та по постах
Потім ви потрапляєте на сторінку, на якій вам пропонують обрати пости для гіда. Ми вибрали напрямки нашої компанії, просуванням яких займаємося, й помістили в гід.
Рис. 6 – Вибір публікацій
У вас є можливість дати заголовок та опис для кожної обраної вами картки.
Рис. 7 – Тема й опис для кожної обраної картки
Гід на сторінці з’явиться в ряду зі стрічкою, IGTV та відмітками вас на інших акаунтах.
Рис. 8 – Розташування гіда в акаунті
Впроваджуйте та користуйтеся новою фішкою.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.