Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі та Полтаві. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua
Великі бюджети та красиві креативи не гарантують прибутковість реклами. Оголошення можуть крутитися й зливати бюджет замість того, щоб приносити результати. Багато клієнтів стикаються з помилками в роботі кампаній, але не завжди можуть визначити, що саме налаштоване не так. Тому ми…
Один зі способів залучення нових користувачів на свій акаунт соціальної мережі — це співпраця з блогерами. Найчастіше бізнесмени або власники акаунтів іноді не розуміють важливості проведення повного аналізу блогера перед замовленням реклами. Також користувачі мережі порівнюють рекламу у блогера з…
Далеко не завжди є можливість продати свій продукт тут та зараз. Тріпваєр (від англ. tripwire – пастка-розтяжка) – той самий інструмент, який починає діалог з потенційним покупцем та призводить його до фінальної покупки.
Ми впевнені, що реклама, яку ви запускаєте або збираєтеся запускати, буде показана певній кількості користувачів. Але якість цієї реклами безпосередньо залежить від потрапляння у свою цільову аудиторію. Як визначити свого користувача? Які показники реклами можуть вказати нам на точність попадання…
Чому реклама в stories ефективніше, ніж в стрічці? Які тренди для неї актуальні? Як правильно налаштувати кампанії? І ще багато цікавих моментів – в цій статті!!
Як оформити шапку профілю в Інстаграм, ми розповідали раніше. Сьогодні поговоримо про сторінку в Фейсбук. Часто клієнти замовляють рекламу саме на цих 2 майданчиках, тож логічно, коли обидва акаунти оформлені правильно й готові до запуску таргету. Профіль у Facebook містить…
Сьогодні кожен другий житель планети має сторінку в соціальних мережах. А деякі зареєстровані в декількох соціалках одразу. Адже це місце, де люди спілкуються, відпочивають, вирішують повсякденні завдання й навіть працюють. Присутність бізнесу на таких сайтах як Facebook, Instagram, – можливість…
В травні 2019 я тестувала метод просування за хештегами в Інстаграм. Як виявилося, він все ще працює. Сьогодні перевірю, чи працюють інструменти Instagram з підняття залученості в Stories. Залученість – головний фактор ранжування в Instagram. За офіційною версією додатку: Залученість…
Скільки e-commerce-акаунтів серед ваших підписок користуються користувацьким контентом? А ваші особисті пости хоч раз репостили бренди? Розглянемо UGC в Instagram. Адже ця соцмережа практично повністю складається з нього. Покажемо вдалі й не зовсім приклади роботи компаній з UGC в нашій…
Як часто ви чуєте фразу “хештеги не працюють”? Ми – декілька разів на тиждень. Перш, ніж скасують видимість лайків під публікаціями друзів (дані з Twitter розробника Jane Manchun Wong), перевіримо на особистому досвіді, все-таки працюють хештеги, чи ні. Просування за…