
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Далеко не завжди є можливість продати свій продукт тут та зараз.
Тріпваєр (від англ. tripwire - пастка-розтяжка) - той самий інструмент, який починає діалог з потенційним покупцем та призводить його до фінальної покупки.
Тріпваєр простими словами — недорога річ чи продукт, який сприяє здійсненню покупки основного товару.
У воронці продажів він займає місце після лід-магніту: підгодували покупця лід-магнітом, зачепили на гачок тріпваєром й витягли рибку, продавши фінальний товар.
Ціна такого товару, як правило, символічна. Адже тут головне — не отримати прибуток, а привернути клієнта до своєї компанії та товару, перекрити його первинні страхи, підготувати до покупки основного продукту.
В офлайн-торгівлі тріпваєром часто виступають аксесуари, дрібна техніка і т. д.. Адже купити рукавички або чохол набагато простіше, ніж пальто та телефон.
Якщо мова про продаж інфопослуг або інфопродукти, то тут тріпваєр може мати саму мінімальну вартість, бо собівартість продукту майже нульова.
Пробники. Навряд чи багато хто одразу будуть готові купити дорогі парфуми, навіть не спробувавши їх. Інша справа, коли купив пробник й він ну дуже сподобався. Тут вже й на самі духи можна витратитися.
Рис. 1 – Пробники парфумерії як тріпваєр
Програми, які входять в комплекс послуг. Наприклад, розроблений на місяць раціон в складі комплексної програми схуднення, аудит сайту як частина повноцінного SEO-просування, або вступна лекція-вебінар вашого курсу, і т. д..
Запропонуйте спочатку одну частину цілого за низькою ціною, дайте людині відчути необхідність у цілісному продукті.
Рис. 2 – Пробний варіант системи харчування
Підписка. Якщо ваш товар купують за передплатою, то дайте клієнту можливість переконатися в тому, що він йому дійсно потрібний та комфортний.
Знизьте ціну на першу підписку на певний термін. Так людина точно не пошкодує грошей, а час акційною підписки допоможе перетворити його в постійного клієнта.
Наприклад, YouTube Music дає можливість спробувати Преміум-підписку протягом цілого місяця безкоштовно.
Рис. 3 – Тестова підписка
Якась дрібниця збільшує ймовірність покупки основного товару.
В якості тріпваєра варто обирати найефективніші товарні позиції. Тріпваєр — один з перших етапів вашої конверсійної воронки.
Тому вкрай важливо, щоб товар відмінно виконував всі функції тріпваєра:
При виборі правильного тріпваєру завжди варто починати з глибокого аналізу аудиторії (корисне посилання один и два), ринку та ключових слів.
Кілька порад про те, яким повинен бути тріпваєр:
Найчастіше тріпваєр подається у вигляді обмеженої часом або кількістю пропозиції. Як правило, для нього створюють окремі посадкові сторінки, куди покупець направляється після лід-магніту.
Відмінно спрацьовує й зв’язка з динамічним ремаркетингом на головному сайті.
Як це працює?
Людина заходить на сайт вашого основного продукту, розуміє, що дорого, або тут ще часто грає роль невпевненість в якості або відповідальності виробника. Потенційний клієнт залишає ваш сайт й забуває про нього.
Але як же бути? Клієнт зі сформованої потребою, і втрачати таких зовсім не хочеться. Звичайний ремаркетинг вихлопу не дасть, тому що призведе клієнта все на ту ж сторінку з тими самими сумнівами.
І ось тут в гру входить тріпваєр.
Налаштовуємо ремаркетинг на відвідувачів головного сайту та ведемо їх на лендінг з проміжним товаром . І ось – ваша воронка продажів вже має чіткі обриси.
1000 рублів здається не такою вже великою сумою при 2000 бонусів.
Рис. 4 – Тріпваєр-бонус
Яскравий приклад тріпваера – розпродаж та величезні знижки. Банер на головній сторінці сайту не помітить тільки той, хто на нього не заходить.
Рис. 5 – Розпродаж як тріпваер
Не просто інтернет-магазин одягу, а цілий сервіс. Отримавши таку пропозицію за символічною ціною, і речей купувати захочеться в рази більше.
Рис. 6 – Підписка-тріпваєр
Тріпваєр завжди повинен йти перед основним продуктом у воронці продажів, тому намагайтеся, щоб він також першим кидався в очі, коли людина заходить на сайт.
Дайте потенційному клієнту зрозуміти, що за ціну, яку він готовий віддати, він може отримати більше, ніж розраховував. І час, проведений на вашому сайті, лояльність та кількість покупок, виростуть в рази.
Тріпваєр грає психологічну роль у воронці, але незважаючи на це, його мета – продажі. Тому використовувати тріпваєр сам по собі абсолютно неефективно й невигідно, він обов’язково повинен мати зв’язок з основним продуктом.
Через свою вкрай символічну вартість тріпваєр не в змозі принести прибуток, зате він є відмінним джерелом трафіку.
Щоб інструмент приніс результат, ретельно вивчайте свою цільову аудиторію.
Для вибору тріпваєру розберіть свій основний продукт на складові та подумайте, яка з них здатна принести найбільшу первинну вигоду для вашого покупця.
Для презентації створюйте окремі посадкові сторінки й ведіть на них користувачів.
Правильний тріпваєр розігріє вашого потенційного клієнта та направить його далі по воронці продажів.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.