Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Контекстна реклама- сторінка 7

Блог Блокировка
4 хвилини
Через що можуть заблокувати аккаунт в GMC/FB/Instagram? #Контекстна реклама
Сьогодні розбираємо 3ю частину питань, котрі замовники часто задають нашим Project-менеджерам. Перші 2: “Питання замовників фахівцям з контекстної реклами” та “Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce“. Які ще моменти ми не розглянули? як обійти блокування аккаунта в Google…
Контекстна реклама- сторінка 7 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
27 березня 2020
Блог клики звонки
3 хвилини
Кліки є, дзвінків немає. Що робити? #Контекстна реклама
Стаття оновлена 30.03.2021р. Цільові запити зібрані, налаштування кампаній продумані, оголошення складені, реклама в Google запущена. Ура, CTR зростає! Але продажів більше не стає… “Що робити, в чому причина відсутності переходів?” – питання, що наші PMи часто чують від нових клієнтів.…
Контекстна реклама- сторінка 7 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
19 березня 2020
Блог ГТМ
5 хвилин
Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce #Контекстна реклама
Продовжуємо розбирати питання, що задають клієнти нашим Project manager’ам. Сьогодні обговоримо додаткові інструменти аналітики. *Ми не будемо зупинятися на тому, як самостійно встановити ці сервіси – це робота програміста. Також, у кожного веб-проекту свої особливості бізнес-процесів, а значить, й свій…
Контекстна реклама- сторінка 7 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
06 березня 2020
Баннер для РРС
6 хвилин
Питання замовників спеціалістам з контекстної реклами #Контекстна реклама
*стаття оновлена 29.08.2022 Сьогодні розбираємо питання, що наші Project manager’и чують щодня від клієнтів, котрим ми ведемо послуги контекстної реклами. З’ясуємо, де можна подивитися свою рекламу у видачі, яка ціна за клік та який розмір денного бюджету кампанії. І що…
Контекстна реклама- сторінка 7 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
04 лютого 2020
Баннер блог промокоды
3 хвилини
Як отримати промокод Google Ads #Контекстна реклама
Upd. від 8.02.2024 та 5.01.2022 читайте в п. 1, оновлення від 24.12.2020 – в кінці статті. Всім привіт! Обговорюючи послуги контекстної реклами, неможливо оминути питання оптимізації витрат. На форумі спільноти Google Ads часто задають питання про те, як отримати промокод…
05 грудня 2019
фббмвнутри2
9 хвилин
4 ключових переваги використання Business Manager Facebook #Контекстна реклама
22 травня Марія Долгова, Head of PPC ITForce, провела вебінар “Основи таргетованої реклами в Facebook” на платформі академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts. Ми вирішили зупинитися на 4 ключових перевагах запуску реклами через Facebook Business Manager. Детально розберемо функції каталогу товарів, а також…
Контекстна реклама- сторінка 7 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
12 червня 2019
Баннер_блог_факторы Google
9 хвилин
Нюанси роботи з автоматичними стратегіями призначення ставок в Google Ads #Контекстна реклама
11 квітня 2019 р. наша Head of PPC Марія Долгова провела вебінар “Робота з автоматичними стратегіями в Google Ads” на платформі Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts. Ми вирішили детально розібратися з цим питанням та транскрибували відеодоповідь. Розшифровку читайте далі. Або дивіться запис.…
26 квітня 2019
Баннер_блог_TOP-9 Instagram
2 хвилини
Збільшення продажів перед Новим роком за допомогою динамічного залучення #Контекстна реклама
Кількість клієнтів визначає успіх розвитку бізнесу. Тому компанії, що прагнуть стабільного зростання продажів та прибутку, постійно шукають нові способи їх залучення. Одним з таких способів є динамічне прогнозування. При динамічному залученні клієнтів інформація про користувачів та ваші товари застосовується для…
Контекстна реклама- сторінка 7 - картинка 7
Євгенія Рагозіна
PPC-спеціаліст
24 грудня 2018
Баннер блог element visibility GTM
4 хвилини
3 неочевидні причини, через які заблокують ваш Merchant Center #Контекстна реклама
Політику Google Ads щодо торгових кампаній можна охарактеризувати так: покупець “знайшов, купив, отримав”. І все це, не підіймаючи попу не виходячи з дому і без зайвих контактів з продавцями. Тому вимоги до інформації на сайті досить суворі.
Тетяна Томенко
Тетяна Томенко
Head of PPC Department
20 серпня 2018
Баннер блог видео и
2 хвилини
Element Visibility (Доступність елементу) в GTM: полезняшка для РРС-спеціалістів #Контекстна реклама
Під час налаштування контекстної реклами спеціалісти нашої команди стикаються з тим, що теги GTM, що налаштовані на відправку форми, іноді не спрацьовують (наприклад, ті, що використовують ajax). Відстежувати натискання на кнопку вже не комільфо, тому поява в Google Tag Manager…
Тетяна Томенко
Тетяна Томенко
Head of PPC Department
24 квітня 2018
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: