Сьогодні розбираємо 3ю частину питань, котрі замовники часто задають нашим Project-менеджерам. Перші 2: “Питання замовників фахівцям з контекстної реклами” та “Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce“. Які ще моменти ми не розглянули? як обійти блокування аккаунта в Google…
Стаття оновлена 30.03.2021р. Цільові запити зібрані, налаштування кампаній продумані, оголошення складені, реклама в Google запущена. Ура, CTR зростає! Але продажів більше не стає… “Що робити, в чому причина відсутності переходів?” – питання, що наші PMи часто чують від нових клієнтів.…
Продовжуємо розбирати питання, що задають клієнти нашим Project manager’ам. Сьогодні обговоримо додаткові інструменти аналітики. *Ми не будемо зупинятися на тому, як самостійно встановити ці сервіси – це робота програміста. Також, у кожного веб-проекту свої особливості бізнес-процесів, а значить, й свій…
*стаття оновлена 29.08.2022 Сьогодні розбираємо питання, що наші Project manager’и чують щодня від клієнтів, котрим ми ведемо послуги контекстної реклами. З’ясуємо, де можна подивитися свою рекламу у видачі, яка ціна за клік та який розмір денного бюджету кампанії. І що…
Upd. від 8.02.2024 та 5.01.2022 читайте в п. 1, оновлення від 24.12.2020 – в кінці статті. Всім привіт! Обговорюючи послуги контекстної реклами, неможливо оминути питання оптимізації витрат. На форумі спільноти Google Ads часто задають питання про те, як отримати промокод…
22 травня Марія Долгова, Head of PPC ITForce, провела вебінар “Основи таргетованої реклами в Facebook” на платформі академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts. Ми вирішили зупинитися на 4 ключових перевагах запуску реклами через Facebook Business Manager. Детально розберемо функції каталогу товарів, а також…
11 квітня 2019 р. наша Head of PPC Марія Долгова провела вебінар “Робота з автоматичними стратегіями в Google Ads” на платформі Академії інтернет-маркетингу WebPromoExperts. Ми вирішили детально розібратися з цим питанням та транскрибували відеодоповідь. Розшифровку читайте далі. Або дивіться запис.…
Кількість клієнтів визначає успіх розвитку бізнесу. Тому компанії, що прагнуть стабільного зростання продажів та прибутку, постійно шукають нові способи їх залучення. Одним з таких способів є динамічне прогнозування. При динамічному залученні клієнтів інформація про користувачів та ваші товари застосовується для…
Політику Google Ads щодо торгових кампаній можна охарактеризувати так: покупець “знайшов, купив, отримав”. І все це, не підіймаючи попу не виходячи з дому і без зайвих контактів з продавцями. Тому вимоги до інформації на сайті досить суворі.
Під час налаштування контекстної реклами спеціалісти нашої команди стикаються з тим, що теги GTM, що налаштовані на відправку форми, іноді не спрацьовують (наприклад, ті, що використовують ajax). Відстежувати натискання на кнопку вже не комільфо, тому поява в Google Tag Manager…