замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
968
1

Під час налаштування контекстної реклами спеціалісти нашої команди стикаються з тим, що теги GTM, що налаштовані на відправку форми, іноді не спрацьовують (наприклад, ті, що використовують ajax). Відстежувати натискання на кнопку вже не комільфо, тому поява в Google Tag Manager тригера типу Element Visibility (Доступність елементу) - просто вишенька на торті.

Тригер такого типу запускається кожен раз, коли вказаний вами елемент відображається у вікні перегляду браузера.

Завдяки йому в Google Analytics можна відстежити появу повідомлень:

  • успішна відправка форми;
  • помилка при відправленні форми;
  • поява спливаючого вікна;
  • перегляд відгуків, коментарів;
  • перегляд банерів з акціями;
  • перегляд блоку контактів та ін..

Налаштування трігера для відстеження видимості елементів на сайті

Обираємо тип тригера:

Блог_доступность

Налаштовуємо поля тригеру:

Блог_доступность

Обираємо Метод вибору: за допомогою атрибуту ID або за допомогою вказівки CSS.
Ідентифікатор ID – тригер спрацьовуватиме при перегляді певного CSS селектора.
Очевидна відмінність між ними полягає в тому, що ви можете додати кілька селекторів елементів в строку селектора CSS через кому.

Блог_доступность

Тригер може спрацьовувати, коли ми бачимо кожен з них у вікні браузера.

Порада.
Селектор ідентифікаторів ID працює краще, якщо у вас є тільки один елемент для відстеження.
Визначаємо Правила запуску тригера:

Один раз на сторінку – тригер запускатиметься тільки на поточній сторінці, коли перший елемент відповідає ідентифікатору або рядок селектора входить до області перегляду.

Один раз на елемент – тригер спрацює один раз для ідентифікатора, але кілька разів для селектора. Для групи тригер спрацює один раз для кожного селектора.

З кожною появою елемента на екрані: тригер постійно спрацьовуватиме на певному елементі.

Додаткові налаштування:

  • мінімальний відсоток видимості – вказуємо, на скільки відсотків елемент повинен відобразитися, щоб тригер спрацював;
  • мінімальчий час видимості – вказується, як довго елемент в мілісекундах повинен бути в полі зору відвідувача;
  • реєстрація змін DOM. Налаштування відстежує елементи, котрих спочатку немає на сторінці (наприклад, спливаючі форми). Якщо ваш контент вставляється динамічно, то поставте галочку, і такі елементи стануть видимі.

Як приклад візьмемо відправку заповненої форми для замовлення подарункового сертифікату. Для цього нам потрібно створити тригер з типом “Доступність елементу” і тег, що передаватиме дані до Google Analytics, коли користувач побачить повідомлення про успішну відправку форми.

Форма на сайті:

Блог_доступность

Перегляд коду на панелі розробника:

Блог_доступность

У нашому прикладі ми можемо налаштувати тригер і на ідентифікатор ID, і на селектор CSS (двома способами).

За ID:

Блог_доступность

За селектором CSS (перший спосіб):

Блог_доступность

Зверніть увагу, що атрибут записується до GTM з точкою перед назвою класу.

За селектотом CSS (другий спосіб): За допомогою правої кнопки миші обираємо опцію Копіювати селектор та просто вставляємо в потрібне поле.

Блог_доступность

Далі налаштовуємо тег для передачі дани до Google Analytics.
Тип тригера: Universal Analytics.
Тип відстеження: Подію, Категорію та Дію називаємо на ваш розсуд.

У нашому випадку до тестування додані позначення ID та dot.

Блог_доступность

За цим же прикладом створені ще 2 тригери за селектором CSS. На кожен зі способів.
Перевіряємо в режимі попереднього перегляду GTM та в режимі реального часу Google Analytics, як спрацьовують наші тригери та теги.

Блог_доступность

Блог_доступность

 Для налаштування цілі обираємо будь-який з варіантів:

Блог_доступность

Та не забуваємо імпортувати налаштовані цілі до Google Analytics 🙂

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.