
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Під час налаштування контекстної реклами спеціалісти нашої команди стикаються з тим, що теги GTM, що налаштовані на відправку форми, іноді не спрацьовують (наприклад, ті, що використовують ajax). Відстежувати натискання на кнопку вже не комільфо, тому поява в Google Tag Manager тригера типу Element Visibility (Доступність елементу) - просто вишенька на торті.
Тригер такого типу запускається кожен раз, коли вказаний вами елемент відображається у вікні перегляду браузера.
Завдяки йому в Google Analytics можна відстежити появу повідомлень:
Обираємо тип тригера:
Налаштовуємо поля тригеру:
Обираємо Метод вибору: за допомогою атрибуту ID або за допомогою вказівки CSS.
Ідентифікатор ID – тригер спрацьовуватиме при перегляді певного CSS селектора.
Очевидна відмінність між ними полягає в тому, що ви можете додати кілька селекторів елементів в строку селектора CSS через кому.
Тригер може спрацьовувати, коли ми бачимо кожен з них у вікні браузера.
Порада.
Селектор ідентифікаторів ID працює краще, якщо у вас є тільки один елемент для відстеження.
Визначаємо Правила запуску тригера:
Один раз на сторінку – тригер запускатиметься тільки на поточній сторінці, коли перший елемент відповідає ідентифікатору або рядок селектора входить до області перегляду.
Один раз на елемент – тригер спрацює один раз для ідентифікатора, але кілька разів для селектора. Для групи тригер спрацює один раз для кожного селектора.
З кожною появою елемента на екрані: тригер постійно спрацьовуватиме на певному елементі.
Додаткові налаштування:
Як приклад візьмемо відправку заповненої форми для замовлення подарункового сертифікату. Для цього нам потрібно створити тригер з типом “Доступність елементу” і тег, що передаватиме дані до Google Analytics, коли користувач побачить повідомлення про успішну відправку форми.
Форма на сайті:
Перегляд коду на панелі розробника:
У нашому прикладі ми можемо налаштувати тригер і на ідентифікатор ID, і на селектор CSS (двома способами).
За ID:
За селектором CSS (перший спосіб):
Зверніть увагу, що атрибут записується до GTM з точкою перед назвою класу.
За селектотом CSS (другий спосіб): За допомогою правої кнопки миші обираємо опцію Копіювати селектор та просто вставляємо в потрібне поле.
Далі налаштовуємо тег для передачі дани до Google Analytics.
Тип тригера: Universal Analytics.
Тип відстеження: Подію, Категорію та Дію називаємо на ваш розсуд.
У нашому випадку до тестування додані позначення ID та dot.
За цим же прикладом створені ще 2 тригери за селектором CSS. На кожен зі способів.
Перевіряємо в режимі попереднього перегляду GTM та в режимі реального часу Google Analytics, як спрацьовують наші тригери та теги.
Для налаштування цілі обираємо будь-який з варіантів:
Та не забуваємо імпортувати налаштовані цілі до Google Analytics 🙂
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.