
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
“Коли мій сайт потрапить до ТОП Google?”, “Коли збільшиться кількість продажів на скільки?”, “Наскільки збільшиться трафік за певний час?” - найпопулярніші питання, що ставить клієнт під час переговорів.
Аналізуючи зовнішні та внутрішні показники веб-проекту, SEO-спеціаліст на їх підставі будує орієнтовний прогноз та визначає терміни виведення сайту на першу сторінку пошуковиків.
Однак не завжди прогнози будуть співпадати з реальними термінами.
Параметрів, що впливають на потрапляння майданчику в десятку, безліч. Тому позиції ресурсу можуть як стрімко зростати, так і стояти на місці деякий час. На цей процес впливають конкретні фактори, що не завжди залежать від оптимізатора.
Відповідно до проведеного командою Ahrefs дослідження, середній вік сторінок з ТОП-10 Google приблизно 2+ років. І близька 22% ресурсів створені менше року тому.
Це означає, що кожен 4-5й новий сайт може потрапити до ТОП. Далі Ahrefs проаналізували 2млн випадкових нових сторінок і з’ясували, що 5,7% з них ранжувались хоча б по одному ключовому слову в ТОП-10 пошукової видачі протягом року.
Більша частина з них має історію 61-182 днів. Причому це сторінки, що просувалися за низькочастотними запитами.
Решта 95% досліджених сторінок не потрапили в десятку. Скоріш за все, що це сторінки з високочастотними запитами.
І все це говорить про те, що вік веб-проекту впливає на швидкість просування.
Кожен 4-5й новий сайт має шанс потрапити до ТОП.
Пошуковики безперервно аналізують сайти за запити, за котрими переходять користувачі.
Алгоритми постійно оновлюються, та до ТОП виходять сторінки з більш релевантною інформацією, яка максимально відповідає на запити користувачів.
Також користувачі можуть задавати неочевидні запити. Наприклад, “штори в спальню”.
У прикладі незрозуміло, хочуть відвідувачі всього лише подивитися фото штор або ж придбати гардини чи тюль.
У спробі догодити користувачеві, видача перемішується.
На скриншоті ми крім фото бачимо і картинки, і комерційні ресурси, і інформаційні статті з ідеями оформлення спальні.
Зазвичай в подібних випадках з розмитим запитом перша сторінка видачі містить:
Інфо-портали та сайти-агрегатори завжди будуть вгорі, бо мають велику базу варіантів вирішення проблем та максимально точно відповідають запиту користувачів.
Поява у видачі таких майданчиків ускладнює виведення в ТОП.
По-перше, з ними дуже важко, практично неможливо конкурувати.
По-друге, зменшується кількість місць в десятці для звичайних вузькотематичних комерційних ресурсів.
Але не сумуйте! Ситуація може змінитися, і у видачі знов з’явиться багато веб-проектів компаній, а не порталів.
Пошукова видача змінюється з різних причин.
Цей попит не пов’язан із сезонністю запиту, який можна спрогнозувати та оцінити.
Споживчий попит залежить від поведінкових характеристик користувачів. Також слід враховувати віральність контенту, яку ніхто не береться прогнозувати.
Приклад: 3D-принтери, дрони, дитяча мода на іграшки з мультфільмів.
Попит постійно змінюється та виводить в фаворити нові товари та послуги. Тому трафік на сайт може як знизитися, так і підвищитися. І SEO тут ні при чому.
Тренди безпосередньо впливають на трафік.
В якому темпі пошуковики індексують зміни та як швидко вносять коригування, точно складно сказати.
SEO-спеціалісти можуть лише приблизно спрогнозувати терміни індексації, використовуючи методи, що можуть прискорити цей процес.
Як правило, великі портали пошукові роботи відвідують набагато частіше, ніж невеликі проекти.
При вивченні проекту спеціалісту важко сказати, як часто бот обходить ресурс та вносить зміни в роботу. Для прискорення процесу індексації потрібен час та постійна робота над оптимізацією ресурсу.
Пошуковики індексують зміни на сайті в залежності від певних чинників та за своїм графіком.
Внутрішня оптимізація сторінок починається з розгляду історії домену ресурсу.
SEO-спеціаліст в першу чергу знайомиться з історією реєстрації домену, його індексацією та санкціями, що застосовані (чи не застосовані) до проекту.
Первинний аналіз покаже лише найочевидніші проблеми. Сервіс archive.org дозволяє переглянути архівні копії сайтів різного терміну давності та зробити попередній аналіз. За повним аналітичним спектром слід йти до Google.Analytics.
У разі, якщо відносно ресурса були застосовані санкції, це збільшує термін робіт по виведенню сайту до ТОП.
Адже спершу потрібно вивести проект з-під фільтрів, переписати забраковані пошуковими системами SEO-статті, оптимізувати ресурс, проіндексувати внесені зміни, і вже після цього просувати проект.
Причини потрапляння під санкції:
“Біле” SEO.
Чим швидше між виконавцем та замовником узгоджуються внесені зміни, тим швидше буде видно результат роботи.
Швидкість внесення правок до проекту – важлива.
І в завершення статті 2 додаткових фактора, що слід враховувати при виведенні сайту до ТОП-10.
Конкуренти не стоять на місці, вони так само опрацьовують свої проекти та оптимізують їх.
Неможливо знати заздалегідь, які зміни вони впровадять та як їх проранжують пошуковики. Також на ринок може вийти новий учасник, і він так само внесе зміни у пошукову видачу.
Слід регулярно проводити роботи з оновлення та актуалізації свого ресурсу.
SEO-спеціаліст проводить величезну роботу з наведення порядку на сторінках, але головної причини, що визначає “прихильність” відвідувачів до ресурсу, немає.
Параметри зручності користування ресурсом для кожної тематики сайтів свої.
Наявність зрозумілої навігації, повноти відповіді, швидкого завантаження сайту, юзабіліті веб-проекту та ін., – ось на що користувачі звертають увагу в першу чергу.
Коректних даних, що гарантують лояльність відвідувачів, немає. Ми можемо лише припускати, виходячи з аналізу видачі ТОП-10. І пропонувати варіанти рішення, попередньо протестувавши їх. Але фінальним все одно буде рішення користувача.
Зручність та повнота відповіді ресурсу.
Швидкість виведення сайту в ТОП залежать від внутрішніх та зовнішніх факторів. Вони можуть гарантувати просування особливо якщо ресурс потрапив під фільтри пошукових систем.
SEO-спеціаліст роз’яснює ймовірні причини зростання або відставання. І на основі отриманих даних розробляє подальшу стратегію розвитку та просування веб-проекту.
Не забувайте про поведінкові фактори. Це значимий та абсолютно непрогнозований момент несподіванки.
Є зауваження до статті? Поділіться думкою в коментарях!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.