Пошукова оптимізація не працює без внутрішньої оптимізації. On-Page SEO або оптимізація на сторінці потрібна для зручності користувачів та покращення ранжування сайту в пошуку. Крім неї для успішного ранжування контенту у 2022 також необхідно оптимізувати: досвід користувачів; показник відмов та довжину…
Згідно даним Statista, Facebook – найбільша платформа соціальних мереж із більш ніж 3 мільярдами активних користувачів на місяць. Це легко робить соцмережу однією з найкращих місць для просування бренду. Find more statistics at Statista 3+ млрд активних користувачів на місяць…
Google – найпопулярніша пошукова система у світі, у неї найбільший трафік. Щоб побачити рекламу, користувачам не потрібно використовувати Google Shopping. Реклама в Google Покупках результативна, тому що розміщується у вкладці Покупки та вгорі на стандартній сторінці видачі результатів пошуку. Тобто…
SEO – це довгострокова маркетингова стратегія, яку можна використовувати для власного агентства або для себе як фрілансер, щоб щомісяця залучати нових клієнтів органічним шляхом. SEO – дорога послуга. Основна проблема полягає в тому, що щомісяця потрібно залучати нових клієнтів, щоб…
Мобільні застосунки та ігри набувають з кожним днем все більше популярності. Незалежно від сфери діяльності, розміру та країни, компанії намагаються створити власну мобільну розробку. Можливостей для реклами мобільних додатків не так багато, і одна з них — контекстна реклама мобільних…
Інтернет-магазин в Інстаграм може бути як додатковим, так і окремим майданчиком з продажу вашого продукту. Ніші B2B та B2C результативно працюють в соцмережі, виконуючи свої мети. І не обов’язково це продажі. Важливим є також залученні аудиторії та збільшення впізнаваності для…
Кожен підприємець, який продає товари, стикався із фідами в Google Merchant Center та Facebook. Фід простими словами — це картка товару з необхідною інформацією. Від зовнішнього вигляду фідів залежить продаж товарів. Крім цього, він повинен відповідати вимогам рекламних систем. Бувають…
1 квітня пройшла Zoom-зустріч для рекламників щодо маркетингу під час війни. Захід анонсувався в Телеграм-каналі adsforUA. Ділимося досвідом, що робимо зараз: Як допомагаємо Україні. Сценарії розвитку та прогнози. Відповіді на запитання. Учасники: Володимир Галіка, керуючий партнер в NGN.agency. Катерина Дідковська,…
Синхронізація власних акаунтів у соцмережах Facebook та Instagram — це не просто зручно, а ще й впливає на захищеність вашого профілю від зламів. Прив’язку акаунтів ви можете зробити однаково через соціальні мережі Facebook чи Instagram. У цій статті ми розкажемо,…
Про що писати чи не писати під час війни? Вести чи ні блог компанії? Це взагалі комусь потрібно? Питання віють у повітрі кожен день з 24 лютого. Трафік стрімко знижується, бо наразі наше перше завдання – вижити. Рис. 1 –…