
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
SEO - це довгострокова маркетингова стратегія, яку можна використовувати для власного агентства або для себе як фрілансер, щоб щомісяця залучати нових клієнтів органічним шляхом.
SEO – дорога послуга. Основна проблема полягає в тому, що щомісяця потрібно залучати нових клієнтів, щоб не тільки збільшувати щомісячний дохід компанії, але й підтримувати його на потрібному рівні.
Де шукати нових клієнтів у 2022 році? Розберемо 11 способів пошуку нових замовників.
SEO – робота довга. Як правило, на SEO заходять від 3 місяців.
Рекомендації, що надходять по сарафанному радіо, здаються очевидними, а щоб їх отримати, команда SEO-фахівців виконує величезну планомірну роботу. Стати справжнім партнером компаній, з якими ми працюємо – великий привілей та ключ до зміцнення довіри.
SEO-агентство має знання, клієнт – ні. Наш досвід показує, що ще жоден клієнт не взявся за самостійне SEO просування після співпраці з нами. Люди потребують допомоги, навіть якщо вони добре володіють SEO як дисципліною, хай і на базовому рівні.
Наші фахівці роблять все можливе, щоб глибше зануритися в SEO: відвідують мітапи, конференції, вебінари, проходять навчання і т.д.
Результат цього методу видно у відгуках у Google My Business, Upwork, Clutch.
Рис. 1 – Відгук клієнта в Google My Business
Деякі клієнти приходять за рекомендацією друзів і бізнес-партнерів, деякі – через відгуки в онлайн. Не бійтеся запитувати клієнтів про ефективність вашої співпраці.
Наявність стратегічних партнерів є взаємовигідною для обох сторін: партнер відправляє клієнтів за рекомендацією до вас, а ви – до партнера. Це може бути % від угоди або фіксована плата за лід.
Ретельно вибирайте та перевіряйте своїх партнерів. Оскільки своїм ім’ям та репутацією ви забезпечуєте гарантії виконання робіт вашим партнером. Але контролювати його не можете.
Деякі потенційні партнери для SEO-агентств:
Складіть цільовий список людей, з якими ви хочете працювати та зв’яжіться з ними, щоб дізнатися, чи можете ви обговорити свої можливості.
Проанонсуйте своє партнерство на сайті. Наприклад: ми – партнери платформи Хорошоп, що й вказано на сторінці Досягнення.
Рис. 2 – Партнерство, представлене на сайті агенції
Також посилання на партнера можна розмістити й у футері сайту, як це зроблено у нас – ми розміщуємо посилання на агентство веб-розробки – на хлопців, які створили нам сайт.
Рис. 3 – Партнерство в футері
Як правило, після розробки сайту його потрібно вивести та просунути у пошуку. А це вже завдання агенції SEO-просування.
Згідно опитуванню Backlinko осіб, які приймають рішення, репутація – найважливіший фактор, на який звертають увагу клієнти, обираючи SEO-компанію.
Рис. 4 – Опитування Backlinko про важливість репутації агенції
На другому місці – вартість робіт.
Що таке сигнали репутації:
Рис. 5 – Відгуки клієнтів на сайті агентства
Рис. 6 – Опитування Backlinko про наявність адреси агенції на сайті
Рис. 7 – Форма отримання консультації просування
Пишіть про реальні конкретні проблеми. Те, що дійсно хвилює користувачів.
Ви знаєте свою цільову аудиторію, тож створюйте для неї спеціалізований контент. Напишіть статті для рівня middle-фахівців. Демонструйте ваш досвід у розгорнутому контенті, призначений для допомоги маркетологам середнього та просунутого рівня.
Наприклад, Як самостійно зробити технічний SEO-аудит сайту Screaming frog чи Як отримати дані за допомогою регулярних виразів.
Крім того, на відміну від звичайної статті для початківців це той контент, яким захочуть поділитися інші SEO-спеціалісти. Що дасть вашому сайту велику відвідуваність та нових користувачів.
Рис. 8 – Нагороди РРС-спеціалістів агенції
Те саме можна зробити й з SEO. Кожен наш SEO-спеціаліст має сертифікат Google Analytics.
Рис. 9 – Сертифікати про підтвердження кваліфікації у SEO
Рис. 10 – Логотип партнерів у футері сайту SEO-агентства
Знову суміжний приклад – як партнер Google, ми перебуваємо у каталозі партнерів організації з платної реклами – partnersdirectory.withgoogle.com.
Рис. 11 – Партнерство з контекстної реклами в каталозі Google
Розповідайте про себе на потрібних ресурсах.
Мова йде про особистий бренд. Лідер думок може стати значним джерелом нових потенційних клієнтів. Потрібно бути достатньо компетентним у сфері роботи.
Обмін думками на форумах, Reddit та інших платформах також допоможе створити довіру та репутацію компанії. А саме ці якості шукають потенційні клієнти.
Інтернет-майданчики для обміну думками:
Прикладом буде суміжна з SEO сфера – контекстна реклама та профіль нашого CEO Maksym Yevsiukov на форуму Google.
Рис. 12 – Профіль експерта на форумі з контекстної реклами
Можливо, ваші співробітники мають досвід допомоги у SEO-спільнотах, дійте через їхні профілі. Вони – відомі експерти, рівень користувальницької довіри у них вищий.
Зазвичай спеціалісти проти будь-якої безкоштовної роботи. Адже це власний час, який не буде оплачений. А ось спеціалістам-початківцям такий формат залучення підійде: досвід і можливі клієнти наберуться.
Ви робите роботу і пропонуєте рекомендації з виправлення недоліків. Імовірність того, що замовник звернеться саме до вас, є великою. Пропозиція безкоштовного аудиту також показує клієнту глибину ваших можливостей та досвіду.
Ваше завдання – дохідливо пояснити клієнту необхідність негайного доопрацювання сайту так, щоб він зрозумів його вразливість зараз. І перспективи зростання – що з кожним днем невиправлень втрачається прибуток.
Враховуйте, що у SEO гарантій немає.
Це одна з тих стратегій, які не принесуть одразу більше SEO-клієнтів. Публічність сприяє впізнаваності. І у довгостроковій перспективі виступи на конференціях та заходах можуть залучити багато якісних клієнтів.
Перевага конференцій – у нетворкінгу, живому спілкуванні з потенційними клієнтами. Навіть під час COVID-19. Окрім офлайн-зустріч є онлайн. Кожен ваш виступ має довгостроковий хвильовий ефект.
Після конференції чудово буде згадати свою участь на сайті та в соцмережах:
Беріть участь у негалузевих заходах. І там є власники бізнесу, які мають сайт. SEO-просування необхідно кожному проекту в інтернеті.
Очевидний спосіб пошуку клієнтів. І дорогий. Конкуренція у діджитал велика і ціна за клік висока.
Можна запустити й загальну кампанію на всю Україну, і локальну, лише на Київ, що вийде менш затратно.
Рис. 13 – Запуск реклами на кампанію з SEO-просування
Залучення клієнтів через контекст – робочий метод, тому що контекстна реклама працює з теплою аудиторією, тими користувачами, які шукають саме SEO-послугу в інтернеті.
Розміщення агентства в одному з численних сайтів-каталогів агентств – простий спосіб пасивного створення потоку лідів. Деякі з цих сайтів корисніші з т. з. залучення клієнтів, деякі – менш. Тестуйте всі варіанти.
Якщо ви зможете стимулювати деяких своїх клієнтів залишити вам відгуки на цих платформах, це може мати велике значення для залучення нових SEO-клієнтів.
Деякі із сайтів-каталогів, де рекомендують зареєструватися закордонні SEO-агентства:
Рис. 14 – Наш профіль на Clutch.com
Так, Clutch теж приносить нам клієнтів. Тестуйте можливість.
Великий клієнт – круто та престижно. Але пошукова оптимізація потрібна будь-якому сайту. І дрібному, і середньому бізнесу теж.
Якщо ви – новачок в онлайн-пошуку клієнтів, почніть із дрібних робіт. Виявлення та залучення клієнтів з невеликими бюджетами, але більшим потенціалом простіше, ніж залучення більших клієнтів. Особливо якщо у вас чи агентства ще немає сильної сформованої репутації. Працюйте на фріланс-платформах, пропонуйте конкретні роботи з просування.
Створення репутації – ключ до залучення більшої кількості клієнтів, тому думайте про це як фундамент вашого майбутнього успіху в бізнесі. Зі збільшенням досвіду клієнти додадуться, і масштаби їхнього бізнесу також можуть зрости. І все це можливо на сайтах для фріланс-спеціалістів.
Як приклад сайту для фрілансерів – платформа Freelancehunt та відгуки наших клієнтів на ній:
Рис. 15 – Профіль ITForce на платформі Freelancehunt
Сайти для фрілансерів – ще одна робоча можливість для пошуку нових клієнтів. Користуйтесь нею.
За залученням клієнтів через Upwork є відмінний вебінар Ігоря Рудника та Микити Вдовенко.
2 основних моменти вебінару:
Для того, щоб результативно працювати на Upwork, спочатку потрібно правильно оформити свій профіль.
Види профілю Upwork:
Одночасно можна мати обидва профілі. Причому можливості майданчика дозволяють створити 2 specialized профілі.
Ваш профіль – це ваш лендінг. Якщо у вас є відео або відеопрезентація своїх послуг у профілі, це буде плюсом для платформи.
Конверсією відвідування сторінки має бути повідомлення.
Приклад – наш general-профіль компанії:
Рис. 16 – Профіль ITForce на Upwork
Особливість Upwork – платформа піднімає у видачі вище профілі, які використовують нові фічі майданчика. Враховуйте це та використовуйте у роботі.
Як знайти нових клієнтів на Upwork?
Надсилайте замовникам персоналізовані пропозиції, підкріплені своїм досвідом, а також короткий кейс цієї чи подібної ніші.
Мережа LinkedIn – це 800 млн користувачів, і кожен із них має конкретну мету приходу на майданчик.
LinkedIn може бути ефективним способом зв’язатися із новими потенційними SEO-клієнтами. Це мережа для налагодження стосунків з контактами. Профіль LinkedIn відображається в пошуковій видачі.
Детально про пошук клієнтів на LinkedIn – у вебінарі Игоря Рудника та Юлії Венцковської.
Корисне з вебінару:
Як зробити свою розсилку за можливими клієнтами з LinkedIn результативнішою:
Й наші особисті поради з приводу просування в LinkedIn:
Відстежуйте контакти та активність профілів, що цікавлять. Не бійтеся повторно надіслати повідомлення, воно могло загубитися серед інших.
Пошук нових SEO-клієнтів – реальне завдання агентств просування. При правильному підході можна значно покращити показник закриття угод.
Наші підсумкові рекомендації для пошуку:
Усі способи зі статті – робочі. Кожен із них приводив нам клієнтів. Беріть наші методи в роботу, тестуйте, вибирайте ті, що підходять саме вам.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.