замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
152
4

SEO - це довгострокова маркетингова стратегія, яку можна використовувати для власного агентства або для себе як фрілансер, щоб щомісяця залучати нових клієнтів органічним шляхом.

SEO – дорога послуга. Основна проблема полягає в тому, що щомісяця потрібно залучати нових клієнтів, щоб не тільки збільшувати щомісячний дохід компанії, але й підтримувати його на потрібному рівні.

Де шукати нових клієнтів у 2022 році? Розберемо 11 способів пошуку нових замовників.


1. Сарафанне радіо

SEO – робота довга. Як правило, на SEO заходять від 3 місяців.

Рекомендації, що надходять по сарафанному радіо, здаються очевидними, а щоб їх отримати, команда SEO-фахівців виконує величезну планомірну роботу. Стати справжнім партнером компаній, з якими ми працюємо – великий привілей та ключ до зміцнення довіри.

SEO-агентство має знання, клієнт – ні. Наш досвід показує, що ще жоден клієнт не взявся за самостійне SEO просування після співпраці з нами. Люди потребують допомоги, навіть якщо вони добре володіють SEO як дисципліною, хай і на базовому рівні.

Наші фахівці роблять все можливе, щоб глибше зануритися в SEO: відвідують мітапи, конференції, вебінари, проходять навчання і т.д.
Результат цього методу видно у відгуках у Google My Business, Upwork, Clutch.

Де шукати нових SEO-клієнтів

Рис. 1 – Відгук клієнта в Google My Business

Деякі клієнти приходять за рекомендацією друзів і бізнес-партнерів, деякі – через відгуки в онлайн. Не бійтеся запитувати клієнтів про ефективність вашої співпраці.


2. Партнерська мережа

Наявність стратегічних партнерів є взаємовигідною для обох сторін: партнер відправляє клієнтів за рекомендацією до вас, а ви – до партнера. Це може бути % від угоди або фіксована плата за лід.
Ретельно вибирайте та перевіряйте своїх партнерів. Оскільки своїм ім’ям та репутацією ви забезпечуєте гарантії виконання робіт вашим партнером. Але контролювати його не можете.

Деякі потенційні партнери для SEO-агентств:

  • агентства веб-дизайну;
  • агентства веб-розробників;
  • платні медіа-агентства;
  • платформи-сервіси зі створення сайтів;
  • креативні агентства.

Складіть цільовий список людей, з якими ви хочете працювати та зв’яжіться з ними, щоб дізнатися, чи можете ви обговорити свої можливості.

Проанонсуйте своє партнерство на сайті. Наприклад: ми – партнери платформи Хорошоп, що й вказано на сторінці Досягнення.

Партнерство для пошуку нових

Рис. 2 – Партнерство, представлене на сайті агенції

Також посилання на партнера можна розмістити й у футері сайту, як це зроблено у нас – ми розміщуємо посилання на агентство веб-розробки – на хлопців, які створили нам сайт.

Партнерство з агенцією розробки

Рис. 3 – Партнерство в футері

Як правило, після розробки сайту його потрібно вивести та просунути у пошуку. А це вже завдання агенції SEO-просування.


3. Сигнали репутації на сайті

Згідно опитуванню Backlinko осіб, які приймають рішення, репутація – найважливіший фактор, на який звертають увагу клієнти, обираючи SEO-компанію.

Репутація агенції на сайті

Рис. 4 – Опитування Backlinko про важливість репутації агенції

На другому місці – вартість робіт.

Що таке сигнали репутації:

  • Кейси клієнтів – ніщо не зрівняється з сильним кейсом одного з ваших клієнтів. Це є підтвердженням вашої роботи. Пишіть докладно, з якою проблемою прийшов клієнт, які рішення ви запропонували, і який результат дало їхнє впровадження. Якщо ви ніколи не писали кейс, наша стаття Як написати кейс допоможе вам почати це робити.
  • Відгуки та лого клієнтів – це таке ж підтвердження вашої роботи.

Відгуки клієнтів на сайті агенції

Рис. 5 – Відгуки клієнтів на сайті агентства

  • Адреса вашого офісу – можливо, адреса вашої компанії вже є на вашому сайті. Зробіть її розташування очевидним. Допоможуть з цим Google Карти та точні координати локації. За даними того ж опитування Backlinko, 78% респондентів заявили, що вважають знання того, де знаходиться агентство, важливим.

Адреса агенції з просування на сайті

Рис. 6 – Опитування Backlinko про наявність адреси агенції на сайті

  • Корисний контент блога. Іншими словами, контент-маркетинг із метою залучення нових SEO-клієнтів. Пошуковий трафік приносить не лише нових користувачів на сайт, а й потенційних замовників послуги. Залучайте відвідувачів до діалогу, зробіть видимим блок коментарів, форму на консультацію, замовлення зворотного дзвінка тощо. Будьте відкриті до спілкування.

Форма на консультацію для пошуку SEO-клієнтів

Рис. 7 – Форма отримання консультації просування

Пишіть про реальні конкретні проблеми. Те, що дійсно хвилює користувачів.

Ви знаєте свою цільову аудиторію, тож створюйте для неї спеціалізований контент. Напишіть статті для рівня middle-фахівців. Демонструйте ваш досвід у розгорнутому контенті, призначений для допомоги маркетологам середнього та просунутого рівня.

Наприклад, Як самостійно зробити технічний SEO-аудит сайту Screaming frog чи Як отримати дані за допомогою регулярних виразів.
Крім того, на відміну від звичайної статті для початківців це той контент, яким захочуть поділитися інші SEO-спеціалісти. Що дасть вашому сайту велику відвідуваність та нових користувачів.

  • Галузеві нагороди – це таке ж підтвердження вашої експертності. Це сертифікати спеціалістів та агенції. Наприклад, у Досягненнях ми розмістили нагороди наших спеціалістів із контекстної реклами.

Нагороди спеціалістів як репутація агенції

Рис. 8 – Нагороди РРС-спеціалістів агенції

Те саме можна зробити й з SEO. Кожен наш SEO-спеціаліст має сертифікат Google Analytics.

Сертифікати як підтвердження кваліфікації

Рис. 9 – Сертифікати про підтвердження кваліфікації у SEO

  • Логотипи присутності на сайтах-партнерах, фріланспроектах. Розмістіть лого у футері, так вони завжди будуть на увазі.

Партнери у футері сайту агенції

Рис. 10 – Логотип партнерів у футері сайту SEO-агентства

Знову суміжний приклад – як партнер Google, ми перебуваємо у каталозі партнерів організації з платної реклами – partnersdirectory.withgoogle.com.

Партнерство у каталозі Google

Рис. 11 – Партнерство з контекстної реклами в каталозі Google

Розповідайте про себе на потрібних ресурсах.


4. Участь в онлайн-житті спільноти

Мова йде про особистий бренд. Лідер думок може стати значним джерелом нових потенційних клієнтів. Потрібно бути достатньо компетентним у сфері роботи.
Обмін думками на форумах, Reddit та інших платформах також допоможе створити довіру та репутацію компанії. А саме ці якості шукають потенційні клієнти.

Інтернет-майданчики для обміну думками:

  • Twitter;
  • Reddit;
  • Quora;
  • Medium;
  • форуми з продуктів Google;
  • гостьові пости у блогах.

Прикладом буде суміжна з SEO сфера – контекстна реклама та профіль нашого CEO Maksym Yevsiukov на форуму Google.

Експертний профіль на форумі з контекстної реклами

Рис. 12 – Профіль експерта на форумі з контекстної реклами

Можливо, ваші співробітники мають досвід допомоги у SEO-спільнотах, дійте через їхні профілі. Вони – відомі експерти, рівень користувальницької довіри у них вищий.


5. Безкоштовність (консультація, аудит)

Зазвичай спеціалісти проти будь-якої безкоштовної роботи. Адже це власний час, який не буде оплачений. А ось спеціалістам-початківцям такий формат залучення підійде: досвід і можливі клієнти наберуться.

Ви робите роботу і пропонуєте рекомендації з виправлення недоліків. Імовірність того, що замовник звернеться саме до вас, є великою. Пропозиція безкоштовного аудиту також показує клієнту глибину ваших можливостей та досвіду.

Ваше завдання – дохідливо пояснити клієнту необхідність негайного доопрацювання сайту так, щоб він зрозумів його вразливість зараз. І перспективи зростання – що з кожним днем невиправлень втрачається прибуток.

  • Говоріть зрозумілими клієнту словами про те, що його хвилює. Бізнес-результати для замовника важливіші, ніж теги noindex та канонічні урли.
  • Пам’ятайте, що потрібно поважати поточне SEO клієнта та задіяних у роботу співробітників. Відразу не кажіть, що все не так, просування ведеться неправильно. Проаналізуйте, отримайте результати та покажіть клієнту, що можна покращити.
  • Використовуйте принцип страху втрати. Страх втрати набагато сильніший мотиватор, ніж обіцянка чогось отримати. Потенційний SEO-клієнт займається спамом? Розкажіть йому про це та про пов’язані з цим ризики.

Враховуйте, що у SEO гарантій немає.


6. Конференції з маркетингу

Це одна з тих стратегій, які не принесуть одразу більше SEO-клієнтів. Публічність сприяє впізнаваності. І у довгостроковій перспективі виступи на конференціях та заходах можуть залучити багато якісних клієнтів.

Перевага конференцій – у нетворкінгу, живому спілкуванні з потенційними клієнтами. Навіть під час COVID-19. Окрім офлайн-зустріч є онлайн. Кожен ваш виступ має довгостроковий хвильовий ефект.

Після конференції чудово буде згадати свою участь на сайті та в соцмережах:

  • написати статтю щодо виступу;
  • викласти фотозвіт та короткі тези доповіді;
  • зробити пост у Фейсбук та Інстаграм;
  • якщо проводилася онлайн-трансляція та є запис, то опублікувати відео на YouTube.

Беріть участь у негалузевих заходах. І там є власники бізнесу, які мають сайт. SEO-просування необхідно кожному проекту в інтернеті.


7. Контекстна реклама

Очевидний спосіб пошуку клієнтів. І дорогий. Конкуренція у діджитал велика і ціна за клік висока.
Можна запустити й загальну кампанію на всю Україну, і локальну, лише на Київ, що вийде менш затратно.

Рекламна кампанія на пошук SEO-клієнтів

Рис. 13 – Запуск реклами на кампанію з SEO-просування

Залучення клієнтів через контекст – робочий метод, тому що контекстна реклама працює з теплою аудиторією, тими користувачами, які шукають саме SEO-послугу в інтернеті.


8. Зареєструйтесь у каталозі веб-сайтів SEO-агенцій

Розміщення агентства в одному з численних сайтів-каталогів агентств – простий спосіб пасивного створення потоку лідів. Деякі з цих сайтів корисніші з т. з. залучення клієнтів, деякі – менш. Тестуйте всі варіанти.

Якщо ви зможете стимулювати деяких своїх клієнтів залишити вам відгуки на цих платформах, це може мати велике значення для залучення нових SEO-клієнтів.

Деякі із сайтів-каталогів, де рекомендують зареєструватися закордонні SEO-агентства:

  • Clutch.com;
  • Agency Spotter;
  • Digital Agency Network;
  • The Manifest;
  • Upcity.com;
  • GetCredo.com;
  • SEOBlog.com;
  • Breef.com.

Профіль ITForce

Рис. 14 – Наш профіль на Clutch.com

Так, Clutch теж приносить нам клієнтів. Тестуйте можливість.


9. Платформи для фрілансерів (Freelancehunt)

Великий клієнт – круто та престижно. Але пошукова оптимізація потрібна будь-якому сайту. І дрібному, і середньому бізнесу теж.

Якщо ви – новачок в онлайн-пошуку клієнтів, почніть із дрібних робіт. Виявлення та залучення клієнтів з невеликими бюджетами, але більшим потенціалом простіше, ніж залучення більших клієнтів. Особливо якщо у вас чи агентства ще немає сильної сформованої репутації. Працюйте на фріланс-платформах, пропонуйте конкретні роботи з просування.

Створення репутації – ключ до залучення більшої кількості клієнтів, тому думайте про це як фундамент вашого майбутнього успіху в бізнесі. Зі збільшенням досвіду клієнти додадуться, і масштаби їхнього бізнесу також можуть зрости. І все це можливо на сайтах для фріланс-спеціалістів.

Як приклад сайту для фрілансерів – платформа Freelancehunt та відгуки наших клієнтів на ній:

Профіль

Рис. 15 – Профіль ITForce на платформі Freelancehunt

Сайти для фрілансерів – ще одна робоча можливість для пошуку нових клієнтів. Користуйтесь нею.


10. Upwork

За залученням клієнтів через Upwork є відмінний вебінар Ігоря Рудника та Микити Вдовенко.

2 основних моменти вебінару:

  • Використовуйте Project catalog – це новий функціонал майданчика. Він зручний, коли є кінцева послуга з фіксованим списком робіт, де є старт та кінець робіт. Тоді замовник у пошук на платформі вводить ключове слово та отримує у видачі пропозиції від фрілансерів. При цьому клієнт для вибору підрядника має обрати проект.
  • Consultation Projects – новий вид послуги, що вбудовується в Project catalog. Консультацію видно в рамках Project catalog, це т. з. тріпваєр послуг фрілансера.

Для того, щоб результативно працювати на Upwork, спочатку потрібно правильно оформити свій профіль.

Види профілю Upwork:

  • general – у цьому профілі ви пишете про всі послуги, якими займаєтесь. Наводьте свій досвід та навички;
  • specialized – націлений на вказівку однієї ключової компетенції у всьому досвіді.

Одночасно можна мати обидва профілі. Причому можливості майданчика дозволяють створити 2 specialized профілі.

Ваш профіль – це ваш лендінг. Якщо у вас є відео або відеопрезентація своїх послуг у профілі, це буде плюсом для платформи.
Конверсією відвідування сторінки має бути повідомлення.

Приклад – наш general-профіль компанії:

Профіль ITForce на Upwork

Рис. 16 – Профіль ITForce на Upwork

Особливість Upwork – платформа піднімає у видачі вище профілі, які використовують нові фічі майданчика. Враховуйте це та використовуйте у роботі.

Як знайти нових клієнтів на Upwork?
Надсилайте замовникам персоналізовані пропозиції, підкріплені своїм досвідом, а також короткий кейс цієї чи подібної ніші.


11. LinkedIn-аутрич

Мережа LinkedIn – це 800 млн користувачів, і кожен із них має конкретну мету приходу на майданчик.

LinkedIn може бути ефективним способом зв’язатися із новими потенційними SEO-клієнтами. Це мережа для налагодження стосунків з контактами. Профіль LinkedIn відображається в пошуковій видачі.

Детально про пошук клієнтів на LinkedIn – у вебінарі Игоря Рудника та Юлії Венцковської.

Корисне з вебінару:

  • використовуйте кроспостинг у соцмережах;
  • кожен співробітник повинен позначити себе як співробітника компанії;
  • у профілі слід вказати сертифікати SEO та підтвердити їх;
  • репост чужої публікації зі своїм коментом = новий унікальний пост.

Як зробити свою розсилку за можливими клієнтами з LinkedIn результативнішою:

  • персонализація – окрім звернення на ім’я до контакту напишіть ще щось особисте (наприклад, місце роботи або спеціалізацію людини);
  • цінність – наведіть свою цінність для встановлення контакту, чим ви можете бути корисні (наприклад, ви готові надати безкоштовний SEO-аудит або деякі рекомендації щодо оптимізації Головної сторінки сайту).

Й наші особисті поради з приводу просування в LinkedIn:

Відстежуйте контакти та активність профілів, що цікавлять. Не бійтеся повторно надіслати повідомлення, воно могло загубитися серед інших.


Висновок: час шукати клієнтів

Пошук нових SEO-клієнтів – реальне завдання агентств просування. При правильному підході можна значно покращити показник закриття угод.

Наші підсумкові рекомендації для пошуку:

  • тестуйте можливості;
  • покажіть та доведіть цінність своєї роботи з погляду бізнесу замовника;
  • будуйте міцні чесні стосунки з клієнтом, тому що кожен новий клієнт може привести ще кілька замовників.

Усі способи зі статті – робочі. Кожен із них приводив нам клієнтів. Беріть наші методи в роботу, тестуйте, вибирайте ті, що підходять саме вам.


Сервіси для ASO

Як налаштувати цілі в Google Analytics для сайту на Shopify

Google Search Console 2022

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.