
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
стаття написана на основі lyfemarketing.com
LinkedIn – найкраще місце для реклами для бізнесу та професіоналів. Але більшість компаній, як і раніше, ігнорують цю платформу. Зазвичай сторінка заводиться для публікації подій раз на пару місяців, але без мети соцмережа не допоможе вам підвищити впізнаваність та знайти нові ділові контакти.
Наприклад, рекламні оголошення (LinkedIn Sponsored Messaging) можуть дати більше кліків та залученості, ніж реклама у стрічці новин.
Вони – потужний інструмент прямого маркетингу, й нижче ви дізнаєтесь, як особисті повідомлення допоможуть вашому бізнесу розвиватися.
Реклама в особистих повідомленнях LinkedIn – хороший спосіб безпосередньо просувати свою аудиторію та пробитися крізь тонни публікацій та конкуренцію у стрічці.
Реклама у вигляді повідомлення містить змінне вітання, кнопку заклику до дії та текст повідомлення з можливістю додавання до нього посилання. Крім того, можна додати змінний нижній колонтитул, щоб повідомити юридичні умови, правила рекламних акцій, контактні відомості тощо.
Є 2 варіанти розміщення реклами:
Рис. 1 – Формати реклами в особистих повідомленнях
Реклама у вигляді повідомлення – цільове повідомлення з єдиним закликом до дії.
Реклама у діалогах – показ кількох пропозицій та типів контенту в одному повідомленні.
Рис. 2 – Так виглядає реклама у вигляді повідомлень
Можна направити лідів на кілька посадкових або на форми залучення потенційних клієнтів та побачити, скільки людей натискають на ваш контент й кожен оффер, і наскільки вони залучені до розмови.
На замітку: різниця між двома форматами оголошень: Реклама у вигляді повідомлення дозволяє додати тільки один CTA, реклама у вигляді обговорення – кілька CTA одразу.
Оголошення у вигляді повідомлень в LinkedIn для вас, якщо ви знаєте, хто ваша аудиторія, й на якій вони точці на шляху до покупки.
Це означає, що у вас достатньо інформації для написання цільового повідомлення, яке спонукає їх діяти.
Цей тип реклами може працювати для будь-якого бізнесу в будь-якій галузі, якщо ви добре знаєте своє посилання та аудиторію. І маєте чітку пропозицію, яка правда зможе зацікавити перейти за посиланням.
Правильний таргетинг веде до вищого рівня залученості й, зрештою, до вищих коефіцієнтів конверсії.
Рис. 3 – Критерії вибору аудиторій
У ЛінкедІн ви можете вибирати з більш ніж 20 різних категорій атрибутів аудиторії, включаючи:
А оскільки ЛінкедІн бажає, щоб ви досягли успіху (тобто продовжували вести рекламу), вони діляться своїми порадами з таргетингу.
Реклама в особистих повідомленнях LinkedIn допомагає спілкуватися зі своєю аудиторією прямо в їх вхідних повідомленнях.
Нам подобається цей формат, бо він:
Рис. 4 – Елементи повідомлення в LinkedIn довідці
Реклама в повідомленнях ЛінкедІн включає в себе:
Якщо ви обрали залучення потенційних клієнтів як мету кампанії, вам також потрібно прикріпити форму для залучення потенційних лідів.
Для налаштування рекламної кампанії потрібен акаунт. Нижче розповімо, як його завести.
Наводимо покрокову інструкцію:
Рис. 5 – Вікно створення рекламного облікового запису
Тепер розглянемо, як створити рекламу у вигляді повідомлень у LinkedIn.
Це займе час, але після створення на вас чекає кілька відмінних порад та методик.
Встановіть тег, щоб відстежувати ефективність реклами. Вам необхідно встановити Insight Tag (версія Фейсбук пікселя для ЛінкедІн).
Тег відстежуватиме тих, хто кликає на ваш сайт, і збиратиме інформацію про дії, які вони там роблять.
Як встановити тег:
Переходимо до активації тега статистики.
Потрібно активувати тег статистики на своєму сайті.
Після цього він буде вказаний як активний та його можна буде використовувати у рекламних кампаніях.
Після активації тега на ресурсі перевірка домену займе від кількох хвилин до 24 годин.
Інструкція зі створення:
Рис. 6 – Вибір мети кампанії
Тепер додамо свої оголошення. Алгоритм дій такий:
Рис. 7 – Вікно створення оголошення
Рис. 8 – Створення повідомлення з використанням змінних
Для персоналізації використовуйте макрос.
Рис. 9 – Застосування макросів в довідці ЛинкедІн
Ви можете вручну ввести макроси у своє повідомлення або натиснути Вставити поле, що налаштовується, щоб вибрати один із доступних варіантів.
Можете додати гіперпосилання до свого повідомлення, натиснувши значок Посилання.
Виберіть розділ відомостей про форму та клацніть меню, що розкривається. Форма, щоб вибрати існуючу форму для залучення лідів або створити нову.
Рис. 10 – Меню опцій оголошення
Статус оголошення необхідно буде змінити, перш ніж оголошення зможе відображатися користувачам із вашої ЦА.
Потім перевірте коректність налаштувань кампанії та відредагуйте будь-який розділ, натиснувши Назад внизу сторінки. Запустіть кампанію й показ почнеться після того, як оголошення в особистих повідомленнях LinkedIn схвалить.
Немає жодної гарантії, що певний підхід, таргетинг або бюджет принесуть продажі, але наступні рекомендації допоможуть вам на старті:
Ви можете використовувати цей формат, щоб:
Рис. 11 – У десктопній версії банера не видно
Зображення банера видно лише одержувачам, які переглядають рекламу на десктопі.
Якщо ви не завантажите банер, у цьому місці розміщення може з’явитися зображення іншого бренду.
Четвірка рекомендацій від LinkedIn:
П’ятірка рекомендацій від LinkedIn:
Для початку скористайтеся шаблонами реклами в обговореннях у Менеджері кампаній ЛінкедІн.
Доступні шаблони для цілей включають:
Рис. 12 – Шаблони реклами
Шаблони допомогають:
Будь-який шаблон можна відредагувати на свій лад.
Дайте вашим потенційним клієнтам інформацію, яка їм потрібна, але не відразу. Створіть від двох до трьох повідомлень як мінімум із двома CTA, з якими учасники можуть взаємодіяти.
Пишіть так, якби говорили по телефону служби підтримки клієнтів.
Якщо ви помічаєте низьку залученість, подумайте про додавання мультимедійних матеріалів, наприклад фотографій.
Використовувати LinkedIn для маркетингу можна у різний спосіб. Якщо хочете достукатися до користувачів, то окрім стандартної реклами у стрічці можна відправляти точкові бізнес-пропозиції в особисті повідомлення.
Вище ми дали всю необхідну інформацію. Так що беріть на замітку.
Бажаємо, щоб ваша перша кампанія була успішною! А якщо ви вже запускали рекламу в особистих повідомленнях ЛінкедІн, поділіться тим, як вона спрацювала.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.