замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
4353
3

Кейс – це опис робіт та результатів просування клієнтів. Кейси – перше, на що дивляться замовники при виборі агенції з просування, тобто кейси — візитівка компанії.

Кейси показують:

  • які проблеми клієнта було вирішено;
  • підсумкові показники роботи;
  • як та якими засобами їх досягли;
  • інструменти, які використовувалися в процесі роботи;
  • пояснення, чому зробили так, а не інакше.

Навіщо писати кейси з клієнтських проєктів?

Кейси — це результат вашої роботи. Вони допомагають зрозуміти логіку роботи агенції, і в ідеалі вони мають зацікавити ліда звернутися за послугами саме до вашої команди. До того ж це ще одне джерело трафіку для сайту.

Якщо кейсів у портфоліо багато, вони успішні та постійно публікуються нові, це означає, що:

  1. агентство активно працює та показує актуальні результати;
  2. цим людям можна довіритися;
  3. команда складається з досвідчених професіоналів;
  4. всі процедури налагоджені;
  5. результати роботи – обґрунтування вашого цінника на послуги.

Якщо після ознайомлення з кейсами потенційний клієнт вирішить вау, ось це результат! чи хочу так само!, а потім звернеться до вашої агенції, це означає, що кейси працюють.

Як зробити кейс? Нижче якраз і розберемося, як підготувати інформацію та написати кейс так, щоб читачі бажали стати вашими клієнтами.


1. Як підготувати інформацію?

Все, що вказується в кейсі, має бути актуальною та достовірною інформацією. Якщо не можете знайти будь-які дані, їх краще не показувати взагалі. Знайти інформацію можна у:

  • паспорті проекту, УТП;
  • звітах клієнту;
  • робочих чатах;
  • менеджерів налаштування реклами/email-розсилці, програмах аналізу;
  • програмах аналітики;
  • чатах з клієнтом;
  • на сайті проекту, що просувається.

У процесі роботи всі дії команди спеціалістів реєструються, головне – знати, що шукати.


1.1 Як знайти необхідну інформацію для кейса

Якщо ви читаєте цю статтю, то ймовірно у вас вже є проєкт, показники та часовий проміжок, за який пишеться кейс. Якщо це так, то шукайте дані лише за вказаний проміжок.

За довгострокової співпраці писати кейс можна також за весь час робіт із проєктом. Тоді ознайомтеся зі звітами та іншою основною документацією із самого початку.
У деяких випадках за основу беруться певні часові проміжки. Наприклад, при безперервній роботі протягом 5 років можна описати досягнення за перший та останній рік. Орієнтира тут не існує, ви самі маєте розібратися, які періоди компонувати.

Порада: Якщо ви безпосередньо не працювали над просуванням, але маєте зробити кейс, то вам потрібно створити вступний лист (або файл чи таблицю з питаннями щодо проєкту). Вступне міститиме відповіді фахівців та Project manager, та може бути головним джерелом інформації.

Орієнтуйтеся на вступне та постарайтеся вивчити всі звіти, аудити, ТЗ, щоб напрацювати потрібний обсяг даних та подробиці.


2. Структура кейса

Серед десятків звітів та повідомлень доведеться розбиратися з тим, що треба показати, а що можна викинути. А як зробити кейс, якщо на руках сотні сторінок із даними?

Допоможе структура або шаблон для кейсів. Знаючи, які розділи потрібно написати, буде легше розподілити великий обсяг даних на кілька блоків.
Загальна структура така сама, як і для звичайної статті. Виглядає так:

  • вступ – проблема, завдання, опис бізнесу, що промотується;
  • основна частина – стратегія просування, ключові роботи з проєкту, підводне каміння;
  • висновок – опис результатів та висновки.

Як зробити кейс структура

Рис. 1 – Приклади структур кейсів ITForce з контекстної реклами та SEO-просування

Робота над кейсом може проводитися спільно серед спеціалістів та менеджерів, які ведуть проєкт. Але відповідальним може бути й інший спеціаліст агентства (редактор, копірайтер). У другому випадку консультуватися щодо структури та хронології можна з редактором, проджектом, спеціалістом. Але на майбутнє доведеться навчитися робити це самостійно.

Якщо плануєте розробити шаблон кейса, час на підготовку та написання суттєво скоротяться.


3. Вступ – презентація кейса

Починати потрібно з опису завдання, вказівки ніші та результатів, до яких привела вказана послуга просування.

Приклад: в кейсі ITForce з налаштування контекстної реклами для квіткового магазину причиною звернення до нас була щільна конкуренція великих магазинів, й для отримання нових покупців контекст виявився просто необхідний. Далі вказано досягнуті показники (приклад нижче).

Як написати кейс про клієнта

Рис. 2 – Початок кейса з контекстної реклами

Текст повинен переконати, що кейс не просто покаже результати, а й доведе, до чого приводить звернення до спеціалістів агенції.

Введення Як написати кейс

Рис. 3 – Витяжка з кейсу з контекстної реклами для інтернет-магазину шин Marangoni

Це необов’язкова умова, можна коротко вказати завдання та написати, що далі ви розповісте про те, як допомогли досягти поставленого завдання.

У цьому пункті також може частково бути присутня інформація про проєкт, що просувається, підводячи до наступного пункту про особливості ніші замовника.


4. Блок Про клієнта

Продовжуємо оформлення кейсу з опису клієнта: хто він, чим займається та з якими труднощами стикається при своїй роботі з поправкою на послугу просування.

Далі описуються ті аспекти, на основі яких було побудовано стратегію. Це можуть бути переваги та особливості послуг компанії клієнта.

Як зробити кейс переваги клієнта

Рис. 4 – Інформація про переваги, які далі використовувалися для налаштування рекламних кампаній

Пишіть лише релевантну інформацію, яка безпосередньо стосується використаної стратегії. Невеликі відступи допускаються, наприклад, пояснення суті бізнесу клієнта чи обсяги виробництва. Але бажано, щоб вони якось співвідносилися з викладеним текстом.

Приклад: сезонність товарів може впливати на прибутковість контекстної реклами. Коректним буде вказати цей факт ще при описі особливостей бізнесу.

У цьому пункті часто зустрічаються скриншоти із сайту клієнта як ілюстрації написаного або для демонстрації результатів минулого просування, загальної ситуації в акаунті. Це дає уявлення та краще розуміння змін, щоб читач міг сам зрозуміти, як було та як стало.

Показники реклами до в кейсі

Рис. 5 – Інформація з рекламного акаунту клієнта до початку співпраці

При читанні користувач повинен проасоціювати себе із замовником з кейса – в мене схожа проблема, значить й мені допоможуть чи вони просували велику компанію, й мене просунуть.


5. Аналіз ніші

Аналіз ніші та конкурентів проводяться для кожного проєкту. У його ході з’ясовуються такі аспекти:

  • ситуація на ринку;
  • можливі точки зростання;
  • фактори, що впливають на побудову стратегії.

Приклад: в кейсі з бустингу онлайн-ігор SEO-спеціаліст після аналізу ніші виявив, що трафік перед усім приходить за товарними запитами, тобто за конкретними найменуваннями ігрових айтемів. Саме їх і використовували при оптимізації комерційних сторінок замість загальних назв ігор, якими просуватися було нерентабельно.

Важливі висновки аналізу і є те, що потрібно вказати. А потім сказати, які дії на основі цих висновків робилися.


6. Опис стратегії роботи

При створенні кейсу до тексту обов’язково включають стратегію. У ній розписуються головні заходи щодо просування та інструменти досягнення цілей, які привели проект до успіху.

Вказуйте всі релевантні етапи робіт та складності, що виникли у процесі:

  • SEO та ASO – аудити, виправлення помилок, збір семантики, лінкбілдинг, робота над наповненням блогу, крауд-маркетинг.
  • Контекстна реклама та SMM – налаштування рекламних кампаній (стратегії, цілі, ставки, налаштування оголошень/створення публікацій, сегментація аудиторій), оптимізація РК;
  • Email – налаштування розсилки (тригери, оптимізація шаблонів, сегментація аудиторій).

Етапи робіт у кейсі

Рис. 6 – Приклад етапів робіт у кейсі

Розкажіть про обставини та дії, які на вашу думку привели до результатів проєкту. Підкріпіть їх скриншотами публікацій, оголошень. Ви можете використовувати скриншоти деяких проміжних результатів, щоб підтвердити правильність дій команди. Вітаються поради, щоб читач зміг уберегти себе від подібних помилок. Тільки не потрібно робити кейс простирадлом порад)

Можна викладати інформацію за схемою:

Аналіз > Висновки > Дії спеціаліста > Результат

Правильним буде підтримувати зв’язок між дією та результатом (якщо пишете про дію, то обов’язково пишіть і про результат), з цифрами до та після.

Приклад: аудит юзабіліті виявив частини сайту, які потребують доопрацювання. На їх основі ми склали рекомендації щодо юзабіліті, які можуть покращити поведінкові фактори.

Якщо це спрацювало для вашого кейса, вкажіть помилки, поради та цифри підсумкового зростання, прикріпіть ілюстрації.


7. Результати співпраці з клієнтом

У результатах вказується приріст трафіку, клієнтів, замовлень, прибутку, охоплень та інших, – ті основні показники проєкту, про які йшлося на початку статті. Для них обов’язкова наявність графіків, діаграм до та після просування.

Всі ілюстрації пояснюються текстом і зазвичай згадується те, що таких результатів вдалося досягти завдяки розробленій стратегії. Не приписуйте всі заслуги собі, якщо клієнт допомагав – вкажіть і це (якщо не допомагав, а навпаки, не виконував рекомендації, змінював структуру сайту або стратегії роботи рекламних кампаній без повідомлення тощо, теж вказуйте, це важливий момент).
Як зробити кейс результати

Рис. 7 – Приклад результатів в кейсі ITForce з емейл-маркетингу з 0

Далі можете вказати плани – що далі робитимете для підтримки та покращення підсумків просування. Цю частину можна вплести до висновків, якщо інформації мало.

Висновок потрібен для логічного завершення вашої розповіді. Іноді там ставлять заклик до співпраці.
При довгостроковій співпраці кейс клієнта бажано періодично оновлювати, додаючи свіжі цифри та описуючи розв’язання нових проблем.


8. Узгодьте текст із клієнтом

Чистий текст після всіх правок потрібно узгодити з клієнтом. Надішліть йому документ, щоб він прочитав та затвердив викладену інформацію. По можливості запитайте відгук: він продемонструє, що замовник справді задоволений роботою агентства.

Як зробити кейс відгук замовника width=

Рис. 8 – Відгук підвищить довіру до тексту

Дотримуйтесь правил конфіденційності – можливо, сайт та комерційні дані світити без дозволу не можна. Не ризикуйте, інакше замовник може вимагати видалити кейс.
Залучайте його до написання, клієнт може дати цінні коментарі, що покаже факт спільного співробітництва та підвищить авторитетність кейса в очах користувача.

На практиці не кожен клієнт братиме участь у підготовці кейса. Але й без коментарів матеріал може бути цікавим, корисним та залучаючим клієнтів.

*Що робити, якщо клієнт проти написання кейса? А результати роботи спеціалістів разючі (чи ви тестували закриті бета для рекламодавців, чи ще щось ексклюзивне) та поділитися ними треба? Як зробити такий кейс із зірочкою?

Ви зробили роботу, вона оплачена, результат є. Готуйте матеріал без вказівки сайту клієнта та лого. На скриншотах із сервісів приховайте домен та логотип. Інформація, за котрою можна впізнати клієнта, має бути вилучена з матеріалу. Так, ви показуєте рекламні креативи, витрати чи дохід у відсотках, та ідентифікувати клієнта вже неможливо. Та все ж таки спробуйте домовитися з клієнтом.


Поради щодо створення кейсів

Багато агентств не приділяють належної уваги написанню кейсів, хоча це потужне джерело конверсій для відомих компаній. Важливо демонструвати розгорнуті результати своєї роботи, а не просто таблицю з KPI чи графік. Без пояснень зрозуміти, як досягаються цифри, буде неможливо. Тому рівень довіри до сухих показників завжди менший, ніж до структурованої статті з прикладами та поясненнями.

У сфері діджитал-маркетингу потрібно вміти демонструвати навички, і кейс – найкращий засіб для опису своїх можливостей та досягнень. Тому скорочувати багатомісячний процес робіт до 5 рядків із показниками не треба. Покажіть візуальні підтвердження зростання, опишіть свою логіку, доступно для інших, процес та причини дій спеціаліста.

Якщо кейс перетвориться на повноцінний матеріал, де:

  • наводяться неочевидні факти;
  • вказано нестандартні рішення задач;
  • всебічно описаний аналіз ніші;
  • показані експерименти та тестування,

то ви набагато швидше здобудете нових лідів.

Формат також має значення. Спростіть подання інформації, щоб читати було легко. Якщо ви дуже детально опрацьовуєте рекламні кампанії або кожні 3 місяці проводите SEO-аудити, то не думайте, що це буде нецікаво дізнатися потенційним клієнтам. Навпаки, вони хочуть зрозуміти й переконатися, що справді ви це зробили й робота була доречною.

Слідкуйте за довжиною, оптимальний обсяг – від 10 тис. знаків (наприклад, наші кейси в середньому містять 12+ тис. символів). Вам потрібно досить докладно описати головне. Можливо на пару тисяч символів як більше, так і менше, аби після прочитання було зрозуміло, як команда досягла видимих ​​поліпшень. Якщо ні – продовжуйте допилювати текст.


Висновок

Написати кейс нескладно: прочитайте цю статтю, створіть структуру майбутнього матеріалу та знайдіть потрібну інформацію. Якщо це ваш перший кейс, ймовірно, ви отримаєте багато правок та критики від спеціалістів. Тоді знайдіть тих, хто пише цікаво та візьміть ідею в них. Згодом виходитиме краще та самобутніше.

Кейс повинен доступно пояснювати завдання, перебіг робіт та результати. Знайдіть ті моменти, котрі виділять вас та опишіть їх. Обов’язково додавайте підтвердження результатів, проведені аналізи, тести та висновки, отримані під час проведення робіт.

Підключіть клієнта хоча б до написання відгуку. Краще, якщо кейс буде не для анонімного замовника, але дотримуйтесь правил конфіденційності.

Практикуйтеся, коригуйте і ваші кейси буде цікаво читати!

ШІ графіка

Сервіси на основі ШІ для обробки графічного контенту

банер сервіси ші

Сервіси для створення текстового контенту на основі ШІ

Безкоштовні сервіси для маркетингу

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.