Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Блог- сторінка 6

Group 393
7 хвилин
Аудит соціальних мереж #SMM-просування
Щодня соцмережами користується 3+ млрд користувачів. Й 75% з них вважають, що соцмережі відіграють вирішальну роль у їхньому купівельному мисленні. Чому деякі бренди настільки успішні? Вони мають правильну стратегію розвитку у соцмережах. А стратегія починається із SMM-аудиту поточного становища бізнесу…
Блог- сторінка 6 - картинка 2
Анна Єлісеєва
Head of SMM Department
08 вересня 2022
Group 389 (2)
6 хвилин
Як розкрутити YouTube-канал: платна реклама #Контекстна реклама
YouTube — майданчик для розміщення відеоконтенту. Розмістити відео на платформі може будь-який зареєстрований користувач абсолютно безкоштовно. Особливих обмежень щодо контенту та хронометражу, формату тощо, також немає. Це відкриває додаткові можливості для бізнесу знаходити нових клієнтів та розповідати світові про власний…
31 серпня 2022
Group 388
5 хвилин
Як зібрати семантику для ASO #ASO-просування
Семантичне ядро (СЯ) – набір ключових фраз, які максимально зрозуміло і точно описують застосунок. СЯ — основа, де будується ефективне ASO в інтернеті. Від якості конкретних ключових слів залежить кількість встановлень застосунка: треба зачепити користувача так, щоб він захотів встановити…
Блог- сторінка 6 - картинка 3
Катерина Дьоміна
Редактор
24 серпня 2022
Group 386
8 хвилин
Як потрапити в Рекомендації Інстаграм #SMM-просування
*за about.instagram.com та later.com. Як можна отримати додаткове охоплення та залучити нову аудиторію в Інстаграм? Потрапити до розділу Рекомендації чи Рекомендоване (Explore). У Рекомендоване попадають дописи, відібрані алгоритмом Інстаграм. Навіщо потрібно прагнути потрапити до розділу, які його переваги: охоплення потрібної…
Блог- сторінка 6 - картинка 3
Катерина Дьоміна
Редактор
17 серпня 2022
Group 383 (2)
20 хвилин
Чек-лист з налаштування Google Analytics 4 #Контекстна реклама
Google Analytics 4 з 1 липня 2023 року — ресурс за замовчуванням. Для ресурсів Universal Analytics 360 будуть доступні додаткові 3 місяці обробки даних, які припиняться 1 жовтня 2023. Google Analytics 4 буде єдиним інструментом Google, доступним для відстеження активності…
Блог- сторінка 6 - картинка 5
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
11 серпня 2022
Group 379
12 хвилин
Як аналізувати конкурентів в органіці? Детальний огляд #SEO-пошукове просування
Автор статті – Аліна Титаренко, Senior Outreach Specialist/Outreach-менеджер в SE Ranking. LinkedIn автора. Органічна видача — це перелік сайтів, які користувач бачить після введення запиту в пошуковій системі. Чим вище сторінка сайту знаходиться у пошуковій видачі, тим більше переходів та…
27 липня 2022
Group 368
6 хвилин
Розширений сніпет. Як створити? #SEO-пошукове просування
Отже, ви запустили власний веб-сайт. Оптимізували його для SEO та залучаєте масу трафіку. Але ви все ще не на перших позиціях Google і в цілому відвідуваність невелика. В чому проблема? Найімовірніше, сайт просто ще недостатньо підготовлений для SEO-просування. Або ви…
Блог- сторінка 6 - картинка 3
Катерина Дьоміна
Редактор
19 липня 2022
InstaShopping
6 хвилин
Як продавати в Instagram: 8 інструментів для збільшення продажів #SMM-просування
*за later.com Інстаграм — один із найбільш популярних каналів продажу в інтернеті. Користувачі все частіше вбивають саме в пошук Інстаграм комерційні запити, ніж у Пошук Гугл. Продажі в Інстаграм вигідні, тому що вони: дозволяють орієнтуватися на аудиторію у вашій ніші…
Блог- сторінка 6 - картинка 3
Катерина Дьоміна
Редактор
12 липня 2022
Group 353
5 хвилин
Як зробити українську версію сайту за замовчуванням і при цьому не втратити наявний трафік? #SEO-пошукове просування
Статей на тему “Як технічно додати українську версію на сайт та відповідати правилам Google про мультимовність”, існує вже достатньо. Сьогодні я спробую відповісти на запитання: чому не обов’язково міняти місцями версії сайту; як при цьому не порушити закон і не…
Блог- сторінка 6 - картинка 8
Ксенія Пашкульська
Head of SEO Department
05 липня 2022
GTM
7 хвилин
Google Tag Manager для новачків #Контекстна реклама
Джерело – analyticsmania.com Google Tag Manager — інструмент з безліччю функцій. Чи потрібно відстежити поведінку користувачів на сайті? Протестувати нову форму зворотного дзвінка? Чи рахувати певні кліки? Із цим допоможе Google Tag Manager. Після впровадження Google Tag Manager на сайт…
Блог- сторінка 6 - картинка 5
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
29 червня 2022
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: