замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
245
1

*за later.com

Інстаграм — один із найбільш популярних каналів продажу в інтернеті. Користувачі все частіше вбивають саме в пошук Інстаграм комерційні запити, ніж у Пошук Гугл.

Продажі в Інстаграм вигідні, тому що вони:

  • дозволяють орієнтуватися на аудиторію у вашій ніші та показувати продукти чи послуги потрібним людям;
  • підвищують впізнаваність бренду та залучають відвідувачів на вашу сторінку та сайт;
  • допомагають розповісти історію та створювати індивідуальний купівельний досвід;
  • стимулюють знайомство з продуктом через вашу стрічку, історії та відео;
  • дають більше інформації про вашу компанію/бренд і продукти.

Ми знаємо, що реклама в Інстаграм коштує грошей, але продавати в соцмережі можна і не вкладаючись у рекламні кампанії.

За останні 2 роки соцмережа запустила кілька функцій для e-commerce: від позначки продуктів у постах стрічки до покупок в Інстаграм Reels. Яким би не був ваш бренд чи бізнес, в Інстаграм є інструменти, які допоможуть вам збільшити продажі та досягти бізнес-цілей.

Інструменти Інстаграм для збільшення конверсій:

  1. Магазин в Інстаграм.
  2. Посилання в біо профілю.
  3. Шопінг-теги в Інстаграм.
  4. Гіди в Інстаграм.
  5. Покупки в Інстаграм сторіс.
  6. Рілс в Інстаграм.
  7. Теги продуктів для всіх користувачів соцмережі.
  8. Прямі ефіри Інстаграм.

Подивимося на реалізацію кожного інструменту з прикладами. Деякі з них можна включати в стратегію продажів вже сьогодні, а з деякими доведеться трохи почекати, бо в Україні вони поки що недоступні. Проте для закордонних ринків підійдуть відмінно.


1. Магазин в Інстаграм (Інсташоп)

Instagram Shop пропонує компаніям розмістити свій каталог товарів у соцмережі, щоб залучити нових клієнтів до Інстаграм.

Рекламодавець на сторінці свого профілю налаштовує список товарів, доступних для покупки. Користувачі взаємодіють із каталогом за допомогою кнопки Відкрити магазин в шапці профілю.

Магазин з каталогом в Інстаграм

Рис. 1 – Магазин в Інстаграм

Компанії з магазином в Інстаграмі можуть бути представлені на вкладці Instagram Shop — місце для покупок, яке доступне підписникам з головного меню навігації Instagram (для користувачів з України опція офіційно поки що недоступна, хоча деякі бренди вже якось оформили собі магазин в Інстаграм). Так Instagram показує користувачам більше, що вони, швидше за все, куплять. Відбувається це на основі аналізу попередніх взаємодій користувача з контентом.

Натиснувши на запропонований продукт, користувачі можуть побачити повне зображення товару, ціну, інші товари цього ж продавця та здійснити покупку через перехід на сайт.

Instagram Shop картка товару

Рис. 2 – Картка товару в Instagram Shop

Для користувачів із США шлях до замовлення ще більш простий — функція Instagram Checkout дозволяє користувачам оплачувати продукт та надавати інформацію про доставку, не виходячи із застосування Інстаграм.

Instagram Checkout дозволяє клієнтам:

  • вводити платіжні реквізити, не виходячи з Instagram;
  • відстежувати покупки та статус замовлення прямо в Інстаграм;
  • вибрати розмір або колір товару та натиснути кнопку Оформити замовлення в Інстаграм у пості про покупку;
  • оплатити замовлення за допомогою Mastercard, American Express, Visa, PayPal или Discover.

Класна штука Instagram Checkout, звичайно, але нам поки що недоступна.


2. Посилання у біографії

Є лише одне місце, де користувач може додати клікабельне зовнішнє посилання⁠ — розділ URL у біографії профілю в Інстаграм. Щоразу, коли новий клієнт знаходить вашу сторінку в соцмережі, він, швидше за все, кликає на ваш нік і переходить у профіль, де й бачить посилання на біо. А на кліку на біо — потрапляє до вашого магазину.

Ще один очевидний плюс посилання в біографії Інстаграм — її легко знайти та легко натиснути, що робить посилання на біо одним з найцінніших джерел трафіку в профілі.

Щоб відстежити трафік через профіль, до URL потрібно додати UTM-мітку, тоді кожен перехід за посиланням з Інстаграма можна буде відстежити.

Якщо одного активного посилання вам недостатньо, використовуйте сервіс для створення мультипосилань.

Мультипосилання в Інстаграм

Рис. 3 – Застосування мультипосилання у профілі

Німецька група dArtagnan реалізувала мультипосилання за допомогою сервісу https://linktr.ee/.

Магазинам для зручності можна додати посилання на кожен популярний товар (якщо ви не реалізували покупки у магазині через каталог Інстаграм).


3. Шопінг-теги в Інстаграм

За допомогою шопінг-тегів зручно помічати продукти (які ви завчасно внесли до свого Інстаграм-магазину) безпосередньо у постах у стрічці, історіях, рілс, гідах та прямих ефірах.

У стрічці пост з шопінг-тегами позначається валізкою.

Чим корисні шопінг-теги в Інстаграм:

  • клієнти переглядають ваші продукти в 1 клік;
  • ваші пости мають шанс потрапити до розділу Рекомендоване, так вони стануть доступні новим користувачам;
  • можна відзначити до 5 товарів на фотопості або до 20 товарів на каруселі;
  • клієнти можуть натиснути Купити зараз і перейти на сайт, щоб зробити покупку;

Шопінг-таг у дописі

Рис. 4 – Відмітка шопінг-тегу в пості

Жива демонстрація продуктів на людині зрозуміліша, ніж той же товар на манекені. За допомогою шопінг-тегів користувачі можуть дізнатися подробиці про товар, відвідати сайт бренду або здійснити покупку одразу в додатку за допомогою Instagram Checkout.

Крім того, регулярно використовуючи Instagram Shopping, компанії мають більше шансів бути представленими на вкладці Instagram Shop (вкладка не доступна для користувачів в Україні.).

Вкладка Instagram Shop

Рис. 5 – Вкладка Instagram Shop

*Регулярно переглядайте вкладку Instagram Insights, щоб знати, чи ефективно ви працюєте і що можна покращити.


4. Каталоги у Instagram

Каталог чи гід в Instagram дозволяє ділитися рекомендаціями у соцмережі. Крім того, гайди ідеально оптимізовані для інтернет-магазинів.

Каталог з добіркой товарів

Рис. 6 – Гід в Інстаграм з добіркою товарів

На липень 2022 року гіди доступні в 3 форматах:

  • Місця: рекомендуйте місця у вашому місті та за його межами.
  • Продукти: порекомендуйте свої улюблені продукти.
  • Дописи: рекомендуйте пости, які ви створили чи зберегли.

Гід за продуктами — те, що нам потрібно. Це ще один спосіб просування товарів. Бренди можуть або самі створити список продуктів, або співпрацювати з інфлюєнсерами, щоб охопити ще ширшу аудиторію користувачів.


5. Покупки в Інстаграм сторіс

Історії Інстаграм надають брендам можливість спілкуватися зі своїми фоловерами більш відкрито, що зміцнює довіру, підвищує залученість та створює лояльну спільноту.

Для продажу в сторіс можемо використовувати стікер посилання.

Клікабельне посилання на картку товара у сторіс

Рис. 7 – Клікабельне посилання з товаром у сторіс

Тоді при натисканні на посилання Інстаграм буде перенаправляти підписника на картку товару на вашому сайті. Що в рази зручніше перегортання постів профілю в пошуку потрібного товару зі сторіс.

Мінус — потрібно мати власний сайт.

Дотримуйтеся трендів сторіс, щоб бути актуальними для підписників.
Також тримайте статтю про платну рекламу в Інстаграм сторіс.


6. Рілс в Інстаграм

Instagram Reels Shopping — найактуальніший спосіб відзначити та продати товари через відео.

Користувачі натискають на позначку, яка показує, що в поточному відео використовуються шопінг-теги, і бачать, які саме продукти залучені у ролику.

З 2021 Інстаграм посилено просуває цей формат у соцмережі.

Шопінг-теги у рілс

Рис. 8 – Шопінг-теги у Рілс

Рілс працюють за іншим алгоритмом, ніж пости у стрічці. З Рілс можна опублікувати відео, а воно тільки через два тижні набере обертів, тому що ступінь новизни — не основний фактор ранжування в рілс.

Алгоритм Reels стежить за тим, щоб люди залишалися у додатку і на основі ваших переглядів він надає більше схожого контенту, на якому ви затримали увагу. Так у ролика зростає шанс стати вірусним. Для власника бренду це чудовий спосіб залучити нових клієнтів.

Рілс чи ТікТок? Читайте наш матеріал, яка платформа ефективніша для різних цілей.


7. Теги продуктів для всіх користувачів соцмережі

Раніше цього року Instagram розгорнув теги продуктів для всіх користувачів у США, відкривши нову можливість для брендів продавати через застосунок.

Так, зараз ця функція є тільки у власників магазинів у США, але пізніше Instagram планує розширити її на інші країни.

Раніше лише автори могли відзначати продукти компаній у своїх повідомленнях. Тепер будь-який користувач зможе генерувати продажі від вашого імені.


8. Покупки у прямому ефірі

Ще одна поки що недоступна нам функція.

Використовуючи Instagram Live Shopping, бренди та кріейтори можуть продавати товари прямо під час прямого ефіру в Інстаграм. Аккаунти з доступом до Instagram Checkout можуть відзначити до 30 товарів зі свого магазину Інстаграм або каталогу Facebook перед запуском.

Купівля у прямому ефірі Інстаграм

Рис. 9 – Покупка у прямому ефірі Інстаграм

Під час прямого ефіру ведучий може прикріплювати до екрану один продукт за один раз, що дає нову можливість продажу.

Нова опція відмінно підійде брендам, які хочуть стимулювати продажі, так само вона спрощує процес купівлі рекомендованих продуктів під час прямого ефіру, коли користувачі вже налаштовані на покупку.

Перед запуском ефіру переконайтеся, що ви додали продукти до каталогу, щоб продемонструвати кожен товар.

Також тримайте наше повне керівництво по роботі з відео в Інстаграм.


Бонус: ідея використання

Щоб зробити профіль і магазин якомога жвавішими та залучити фоловерів, спробуйте зняти відео (наприклад, рілс), в якому людина приміряє товари, ніби в примірочній й створює look of the day.

Наприклад:

Або:

Ідіть далі, розмістивши соціальний доказ покупки — користувальницький контент (UGC). Дивлячись на реальних людей, не моделей, те, як одяг сидить на них, мотивація купити зросте.

Як бачите, в Інстаграмі є безліч різних функцій для збільшення продажів. Щоб знайти те, що підходить саме вам, знадобиться час і тести, але при послідовній стратегії реальний результат з’явиться раніше, ніж здається.

Велика частина користувачів Інтернету активна в соцмережі щодня. І більшість із них фолловять хоча б один бренд, тому Інстаграм — ідеальне місце для пошуку нових покупців.


Як заробити в Інстаграм у 2022 році

Reels vs. TikTok banner

Reels чи TikTok: що ефективніше?

Аудит соціальних мереж

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.