
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
*Інформація та візуал акаунту актуальні на 18.06.2021р.
Як проставити посилання в шапці профілю в Інстаграм, що писати в описі акаунту та взагалі як оформити шапку профілю? Вивчаємо разом.
Стаття — продовження матеріалу про те, як створити Вічні Сторіз в Інстаграм. А як оформити шапку профілю Фейсбук, читайте в статті Як оформити профіль Фейсбук.
Що таке та де знаходиться шапка профілю в інстаграмі? Це невеличний блок під ім'ям користувача з інформацією про акаунт. Ось як зазвичай виглядає шапка профілю в Інстаграмі:
Рис. 1 - Шапка профілю Інстаграм
А ось її складові частини:
Рис. 2 - Складові частини шапки профілю
Розберемо докладніше кожний пункт + один додатковий. В кожному покажу правильні приклади.
Аватаром можуть виступати:
Будь-який варіант аватара повинен бути:
Нижче в прикладі ми бачимо лого ресторану – вафлю та назву марки. І постать фітнес-тренера з сантиметровою стрічкою. Фігура (тіло) – те, з чим працює тренер.
Рис. 3 – Варіанти аватарів
Орієнтуйтеся на свою сферу діяльності та стежте за конкурентами – що вони розташовують в аватарі.
Найперше поле під аватаром. Розмір – 30 символів.
Ім’я може бути неунікальним й включати слова та емодзі. Ім’я індексується Інста та показується в діалогах в Директі. Якщо ваш нік вже містить ПІБ, то немає потреби дублювати його в Імені.
Тому тут має сенс писати ключове слово, за яким акаунт можна буде ідентифікувати.
Варіанти імені:
Рис. 4 – Приклади імені в профілях
Ім’я можна змінювати: спробуйте придумати пару-трійку своїх УТП та протестуйте, котре з них виявиться найбільш конверсійним. Наприклад, міняйте назву профілю раз на місяць.
Нік повинен бути унікальним. Для його написання Інстаграм відводить 30 символів. В ідеалі краще обмежитися 15.
Нік може складатися з букв, цифр, точок та підкреслень.
Побажання до ніка:
Зліва – нік стиліста з Білорусі @7odezhek. За назвою зрозуміло, що в профілі говорять про одяг та моду.
Праворуч – магазин ювелірних виробів @minimal_silver. У назві відображено тему акаунту – срібні вироби в мінімалістичному дизайні.
Рис. 5 – Ніки, що говорять
Варіанти ніка:
Нік також можна змінювати. Але свободи тут менше – якщо назви акаунтів можуть збігатися в декількох профілях, то нік зобов’язаний бути унікальним, інакше Інста не дозволить вам зберегти його
Як зробити посилання в шапці профілю Інстаграм? Дуже просто.
Поле за замовчанням передбачає пруф на ваш сайт. До посилання ви можете прив’язати UTM-мітку, тоді в Аналітиці в Джерелах трафіку будуть відбиватися переходи з Інстаграм. Так ви отримаєте більше інформації про своїх покупців та зрозумієте ефект від розміщення посилання.
Важливо! Сайт повинен мати мобільну версію або адаптивний дизайн.
Також є сенс купити фічу мультипосилань у mssg.me та ін., – так можна під одним вбудованим посиланням прописати кілька, вони будуть відкриватися в новому вікні з меню.
Оформлення таплінку в linktr.ee:
Рис. 6 – Таплінк через linktr.ee
І оформлення таплінку в taplink.cc:
Рис. 7 – Таплінк через taplink.cc
Таплінк розширює можливості автора в Інстаграм – можна не тільки прив’язати кілька посилань до профілю, а й додати текст.
Upd. На червень 2021 експерти рекомендують не виводити користувачів з майданчика, а вести клієнта в Директ та консультувати/продавати там.
Як оформити біографію в Інстаграм?
В опис профілю в Інстаграм вписують інформацію про те, хто ви та навіщо на вас підписуватися (користь користувача після підписки, ваша УТП та конкурентна перевага).
Максимум опису – 150 символів.
Також сюди крім тексту можна вставити емодзі, хештеги, згадку, посилання.
Інформація для Опису профілю:
Рис. 8 – Опис профілю в Інстаграм
Потрібно врахувати, що користувач бачить цілком тільки частину Опису. Решту Інстаграм обрізає під кат та додає кнопку “ще”, що видно на малюнках вище.
Можна підключити професійний чи бізнес-акаунт, і тоді поле ваших можливостей в Інста буде ширшим, ніж у звичайних користувачів.
Професійний ніяких особливих вимог не вимагає. Як його підключити, ми розповіли у статті “Професійний акаунт в Інстаграм. Інструкція з налаштування“. Поверьте, лучше его подключить – вы получите больше возможностей.
Бізнес-профіль потребує зареєстрованої сторінки компанії в Facebook. Створюється вона тут – https://www.facebook.com/pages/creation. А ось докладна інструкція з налаштування.
Переваги бізнес та професійних акаунтів:
Рис. 9 – Приклад професійного акаунту
На прикладі мого професійного профілю:
Ці кнопки бачить лише власник сторінки. Інші користувачі їх не бачать.
Адреса
При кліці на адресу з’являється 2 варіанти кроків:
Після вибору 1 пункту та кліці на карту Інста запропонує або перейти до Гугл Карт, або натиснути “Скасувати”.
Рис. 10 – Адреса в профілі
А ще тут можна схитрувати й вставити в це поле короткий текст, якщо вам не вистачило місця в Описі профілю. Але за умови підключеного бізнес-акаунту.
Активні кнопки
Варіанти кнопок, що пропонує Інстаграм:
Рис. 11 – Кнопка Відкрити магазин
Рис. 12 – Кнопка Як зателефонувати
Рис. 13 – Кнопка Контакти
Рис. 14 – Кнопка Електронна адреса
Ці 4 кнопки видно тільки на смартфонах, в десктопній версії вони недоступні.
При кліці на кнопку відкривається нове вікно з меню.
Важливо! Для кнопок Контакти та Як подзвонити: не прив’язуйте туди ті телефон та пошту, на котрі зареєстрований поточний акаунт Інстаграм.
Які ризики виникають – ваш профіль можуть викрасти шахраї. Про це я докладно розповіла в статті «Як захистити аккаунт Інстаграм від злому».
Нижче цих кнопок розташовуються Закріплені Сторіз. В їх створенні вам допоможуть статті: Як створити Вічні Сторіз та Як намалювати обкладинку для Сторіз.
Сподіваємося, тепер з оформленням шапки профілю у вас не виникне проблем. Подивіться на свій акаунт відсторонено, як би дивився на нього звичайний користувач: чи зрозумілий він вам, чи клікабельне посилання, чи веде воно на потрібну посадкову, чи легка навігація в Хайлайтс?
І знайте, що ви завжди можете звернутися до нас за консультацією.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.