
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Семантичне ядро (СЯ) - набір ключових фраз, які максимально зрозуміло і точно описують застосунок. СЯ — основа, де будується ефективне ASO в інтернеті.
Від якості конкретних ключових слів залежить кількість встановлень застосунка: треба зачепити користувача так, щоб він захотів встановити саме ваш застосунок, а не конкурента. Ці слова ви повинні помістити в метадані.
Розберемося, як будувати семантичне ядро для застосування.
Перед збиранням семантики бізнесу спочатку потрібно відповісти на кілька запитань. Так розуміння потреб користувачів та вашого рішення для їх задач стане зрозумілішим.
Хто ваші користувачі, для кого ви розробили застосунок? Якого віку ці користувачі? Яка їхня статева приналежність. Інтереси.
Наприклад, якщо ваш продукт орієнтується на молодих дівчат, то чоловіків цікавити не буде. Але якщо ви розробляєте розвивашку для дітей дошкільного віку, то орієнтуватися слід на їх батьків, бо саме вони завантажуватимуть застосунок.
Визначте свій сегмент аудиторії, для яких ви розробили застосунок.
Для вирішення яких завдань створений застосунок? Навіщо користувачеві встановлювати його?
Відповіді на ці запитання – ваші перші релевантні ключові слова.
Чим ваш додаток відрізняється від конкурентів?
Відмінність – і є його особливість та УТП. Зверніть увагу, що часто ваші відповіді містять середньо-і низькочастотні запити. Спробуйте зосередитися на них у просуванні, в них цінність вашої пропозиції на ринку.
Випишіть застосунки, які першими приходять на думку. Також задайте у пошуку обох магазинів свій ключ і подивіться на видачу (у п. 3 зробимо це). Це теж ваші конкуренти. Складіть список ключів, за якими вони просуваються. Візьміть його у роботу.
І враховуйте локалі App Store для кожної країни, де просуваєтеся.
Перші ключові слова для пошуку вашого застосунку самі прийдуть на думку, якщо ви є його власником.
Якщо ви не власник — включіть ці питання до брифу.
Якими ще способами збору можна скористатися:
Пошукові запити походять від завдань, з якими може допомогти застосунок. Тому, перш ніж вдаватися до пошукових підказок, запишіть усі запити, які, на вашу думку, використовують користувачі для пошуку подібних застосунків.
Якщо у вас брендовий застосунок, почніть з брендових ключових слів. А потім приступайте до загальних запитів.
Спробуємо пошукати ключі для неіснуючого додатка-самообучалки Deutsch Grammatik.
Користувачі часто натискають на автоматичні пропозиції під час пошуку застосунків, щоб заощадити час. Перевірте ці пропозиції, оскільки вони допоможуть вам знайти запити, які часто використовуються.
В App Store та Google Play є підказки прямо під пошуковим рядком, що зручно для аналізу підказок.
Рис. 1 – Підказки під пошуковим рядком App Store
Рис. 2 – Підказки під пошуковим рядком Google Play
Самостійно можна знайти багато пошукових запитів за допомогою різних комбінацій ключів. Але самостійно вигадати всі варіації запитів неможливо. Автоматичні сервіси збільшать кількість ключових слів у кілька разів.
Тож для приклада використовуватимемо сервіс App Radar, його безкоштовну версію.
Заходимо у App Radar та вводимо наші ключові слова.
Рис. 3 – Список основних конкурентів за ключовими словами
Ми отримали список конкурентів у App Store та Google Play. Для аналізу тріальна версія дозволяє додати лише 1 конкурента. Але ми можемо виписати назви всіх запропонованих додатків та включити їх до свого семантичного ядра.
В описах конкурентів часто можна знайти безліч ключових слів, релевантних застосунку. Важливо дивитися на частоту пошукового запиту, щоб знати, які ключові слова найчастіше використовує конкурент. Це особливо корисно для Google Play, де немає поля ключового слова та значну частину запитів потрібно додавати до опису.
Щоб якнайшвидше знайти ключові слова для семантичного ядра застосунку, перевірте запити, за якими конкуренти вже відображаються в пошуку. Кращі конкуренти надають інформацію про ключові слова та метадані.
На наступному кроці виділяємо найближчих конкурентів:
Рис. 4 – Список доданих конкурентів
Клікаємо далі й вибираємо підходящі нам ключі з наданих сервісом.
Рис. 5 – Додаємо відповідні ключі
Далі кілька хвилин сервіс аналізує наші вступні.
Рис. 6 – Аналіз введених даних
Отримуємо звіт:
Рис. 7 – Звіт на основі наших даних
Бачимо, скільки з ключів потрапили в ТОП-1, скільки в ТОП-10 і т. д..
У тріальній версії переглянути всі знайдені ключі не вдасться. За повний перелік потрібно заплатити.
Рис. 8 – Доступність звіту безкоштовного періоду
Інші дані можна переглянути, якщо підключити реальний додаток до сервісу.
Рис. 9 – Для подальшого аналізу потрібно вказати застосунок
Можна походити по наданим звітами, переглянути отримані дані:
Рис. 10 – Звіт за ключовими словами
Можна додати нові ключі й подивитися їх частотність та ін..
Потестуйте ключі з довгим хвостом. Близько 70% пошукового трафіку посідаюьб довгі запити. Тут ви знайдете ті самі цільові запити, за якими застосунок матиме низьку конкуренцію.
Згрупуйте ключові слова з довгим хвостом. Ключові слова з довгим хвостом — це пошукові фрази, що складаються з трьох і більше слів. Конкуренція них також часто досить низька.
Рис. 11 – Звіт за ключами з довгим хвостом
Багато користувачів використовують пошукові підказки з трьох і більше слів. Отже, ключові слова із довгим хвостом можуть генерувати значну частину трафіку.
Тепер знайдені слова відфільтруйте за частотністю та візьміть найбільш релевантні вам. Ці ключі будуть основою для назви застосунку та ключових слів на сторінці в App Store та Google Play.
Кількість метаданих обмежена, ми не можемо включити всі зазначені запити до заголовка, опису та ключових слів. Потрібно вибрати саме ті ключові слова, які принесуть встановлення. Тому важливо очистити ядро від неактуальних та низькочастотних запитів.
Ваш застосунок повинні знайти тільки ті, хто зацікавлений у його використанні. Тому вибирайте тільки релевантні запити, щоб застосунок знаходили ті користувачі, яким вона дійсно потрібна.
Наприклад, запропонований сервісом ключ visually appealing нам нічим не допоможе. А от german grammar згодиться.
В iOS 14 додано функцію автокорекції, яка автоматично виправляє орфографічні помилки. Щоб дізнатися, чи слід використовувати брендований запит з помилкою, спробуйте ввести його в рядок пошуку App Store і подивіться, чи виправить його магазин.
Для зручності аналізу запитів розділимо їх на групи:
Якщо збираєте запити у App Radar, орієнтуйтесь на частоту в стовпці Rank:
Рис. 12 – Частотність у стовпці Rank
Популярні запити не працюватимуть для застосунків, які тільки виходять на ринок. Конкуренція за них вже висока, і позицій ви не наберете. Тому не зосереджуйтесь виключно на топових пошукових запитах.
Як правильно оформити метадані, ми писали у статті ASO-оптимізація – просування мобільних додатків.
Також враховуйте локалізацію застосунка у різних країнах.
Готово.
Отож, як побудувати семантичне ядро? Потрібно зробити 5 простих кроків:
На основі побудованого семантичного ядра готуємо метадані. При цьому пам’ятайте про правила App Store та Google Play, а також про фактори ранжування застосунку у магазині.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.