Зворотні посилання залишаються найважливішим фактором ранжування для алгоритму Google. Пошуковик враховує все більше факторів для призначення рейтингу сайту у видачі. Без мережі сильних зворотних посилань рейтинг сайту зростати не буде. У результаті бренди втрачають трафік і, зрештою, продажі. Важливо, щоб…
Ми знаємо, як працює пошукова оптимізація для сайтів. Також тактики SEO можна застосувати для Інстаграм-акаунта. А чи працює SEO на YouTube? Авжеж! Як робити такий вміст, котрий з’являтиметься в результатах пошуку на платформі? Насамперед оптимізувати профіль, описи та хештеги під…
Канонічна URL-адреса дозволяє повідомити пошуковим системам, що певні схожі URL-адреси насправді однакові. Тому що іноді сайт має контент, який можна знайти за кількома URL-адресами, або навіть на кількох сайтах. Канонічні URL-адреси відповідають за те, що сайт не буде покараний пошуковими…
Запускаєте таргетовану рекламу та користуєтесь Facebook Ad Library? Сервіс допомагає покращити рекламу та налаштовувати справді успішні рекламні кампанії. Facebook Ad Library допоможе оптимізувати оголошення Facebook, перетворити покази на кліки та збільшити продажі. Бібліотека дозволяє переглядати всю рекламу, розміщену на Facebook,…
Оптимізація магазину застосунків — важлива частина просування застосунку чи мобільної гри. Щоб зробити це правильно, потрібно користуватися інструментами ASO. Сервіси для ASO використовуються так само як сервіси для SEO – для збору ключових слів, прогнозу трафіку, даних про ефективність стратегії…
Останнім часом ми маємо все більше проєктів на CMS Shopify. Це платформа, заточена під завдання електронної комерції: вона має оптимальні шаблони для розробки власного інтернет-магазину та вбудовану систему оплати. До того ж Shopify повністю інтегрується з Google Analytics. Для початку…
Джерело – cssshoppingin.eu Google попереджав, що автоматичний процес переходу на Performance Max повинен завершитися наприкінці вересня. Тож рекламодавці більше не зможуть використовувати Smart Shopping. Станом на 1 листопада кампанії Performance Max для переважної більшості ecommerce-проєктів уже запущені, але кампанії Smart…
Google Search Console – обов’язковий інструмент для SEO-просування. Google Search Console допомагає зрозуміти, як користувачі знаходять сайт, надає інформацію про продуктивність сайту та звіти щодо чинних помилок, проблем безпеки на ньому, і т. д.. Розберемося, як працювати з GSC, які…
Автор статті — Олександра Васильянц, райтер у TemplateMonster із досвідом роботи більше 5 років. Час від часу всі ми натрапляємо на веб-сайти, від яких просто неможливо відірвати погляд, чи не так? Дивишся на них й думаєш, що саме цей онлайн-проєкт…
На ринку представлено багато доступних безкоштовних інструментів для маркетингу. Про частину з них ми писали — це стаття “Кращі сервіси для SEO-спеціалістів” та “Розширення Google Chrome для роботи з контентом“. Сьогодні наведемо добірку ще з 9, якими користуємося самі й…