замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
630
2

Оптимізація магазину застосунків — важлива частина просування застосунку чи мобільної гри. Щоб зробити це правильно, потрібно користуватися інструментами ASO.

Сервіси для ASO використовуються так само як сервіси для SEO - для збору ключових слів, прогнозу трафіку, даних про ефективність стратегії просування тощо.

Ми відібрали сервіси ASO, котрі не мають власників в країні-агресорі чи білоруських коренів. Певні, наша добірка допоможе покращити видимість вашого застосунку та збільшити конверсії.


Переваги інструментів оптимізації App Store

Конкуренція в App Store та Google Play жорстка. А далі буде ще жорсткіша, адже експерти прогнозують, що протягом 2021–2025 років ринок мобільних додатків зросте на $653 910 000.

Сьогодні той, хто скоріше оптимізуватиме свої продукти, має більше шансів на завантаження чи купівлю застосунку. Адже оптимізований застосунок показується за цільовими запитами теплій аудиторії — тим споживачам, котрі готові до встановлення та користування програмою.

Ключові переваги ASO-просування для стратегії мобільних застосунків:

  • покращення видимості застосунку;
  • охоплення нової аудиторії;
  • збільшення кількості завантажень;
  • зниження витрат на залучення користувачів;
  • зростання доходів від встановлення застосунку.

Перейдемо до інструментів для ASO.


1. AppTweak

AppTweak — розробка компанії з Бельгії, один із найпоширеніших та найкращих інструментів ASO для застосунків та ігор.

Інструмент дослідження ключових слів та речень AppTweak допомагає знаходити відповідні ключові слова для оптимізації застосунків. Також сервіс дозволяє стежити за конкурентами та бачити, які ключові слова вони використовують.

AppTweak головна

Рис. 1 – Головна AppTweak

Основні функції AppTweak:

  • інструмент дослідження ключових слів та речень;
  • історія ранжування ключових слів;
  • органічні встановлення застосунку на ключове слово;
  • обсяг ключових слів та їх пошукова популярність;
  • аналіз впливу ключового слова;
  • хронологія ASO;
  • список рекомендованих застосунків;
  • переклади ключових слів для вірної локалізації;
  • оцінка видимості;
  • ключове слово конкурента-шпигун;
  • рейтинги категорій;
  • рейтинг ключових слів та зростання кількості встановлень;
  • завантаження програми та прогноз доходу.

AppTweak ціни

Рис. 2 – Тарифні плани AppTweak

Тарифний план AppTweak:

  • Start $58/міс;
  • Pro $166/міс;
  • Guru $249/міс;
  • Power $499/міс.

2. App Radar

Сервіс з засновниками з Австрії. App Radar – це ще один гігант серед сервісів ASO. Детальніше про інструмент ми писали у статті Семантика за допомогою App Radar.

AppRadar головна

Рис. 3 – Вітальна сторінка App Radar

Ключові характеристики AppRadar:

  • аналіз ключових слів;
  • оптимізація ключовиків;
  • велика база ключових слів;
  • рейтинг магазину застосунку в реальному часі;
  • відстеження рейтингу App Store;
  • керування рейтингами та відгуками;
  • дослідження конкурентів;
  • аналітика застосунків;
  • керування локалізацією застосунку.

AppRadar pricing

Рис. 4 – Тарифні плани App Radar

Ціновий план App Radar:

  • безкоштовно впродовж 7 днів за реєстрацією (обмежені можливості);
  • ASO – $99/міс;
  • Growth – $189/міс;
  • Consultation – $690/міс;
  • Enterprise – за запитом.

3. App Annie (Data.ai)

Data.ai з США має величезну базу даних, яка надає інформацію про широкий спектр застосунків. Тут є огляд обраного вами ринку та можливість перевірки конкуренції зсередини.

Data Ai головна

Рис. 5 – Головна сторінка сервісу App Annie (Data.ai)

Data.ai надає велику кількість функцій інструменту ASO. Від оптимізації та відстеження App Store до оцінок використання програми, завантажень та доходу. У них є деякі безкоштовні функції, включаючи рейтинг за ключовими словами та відстеження магазину програм. Цей інструмент ASO не має стандартних планів чи пакетів. Вони створюють пропозицію для кожного свого клієнта. З цієї причини він не обов’язково підходить для невеликих розробників.

Ключові риси:

  • детальна інформація про демографічні дані користувачів застосунку та те, як вони взаємодіють з ним. Ключові дані включають статистику щодо утримання користувачів, завантажень та ефективності конкурентів.
  • відстеження основних показників продуктивності застосунку в App Analytics (використання, завантаження, дохід та витрати в App Store та Google Play тощо);
  • Mobile Store Statistics надає інформацію про рейтинги, відгуки користувачів та ключові слова для будь-якого застосунку по всьому світу.

Тарифний план

Data Intelligence — це платний продукт з індивідуальними варіантами ціноутворення, доступними за запитом. Власники застосунків також можуть скористатися безкоштовними аналітикою застосунків та рекламною аналітикою зі статистикою магазину.


4. ASOTools

ASOTools з Сінґапуру розміщує 50 мільйонів ключових слів та понад 6 мільйонів застосунків для оптимізації в App Store та Google Play. Крім того, сервіс регулярно оновлюється.

Ще одна перевага ASOTools — аналіз даних. Тобто користувач матиме інформацію про конкурентів, включаючи кількість їх завантажень, дохід, обсяг пошуку, кількість активних користувачів за місяць тощо.

ASO Tools головна

Рис. 6 – Головна ASO Tools

Основні функції ASOTools:

  • пошук за ключовими словами;
  • фільтрування ключових слів за країною та платформою;
  • відстеження найпопулярніших застосунків та ігор, фільтрування за категоріями, країнами, рейтингами, завантаженнями, доходом, MAU та кількістю оголошень у Facebook;
  • пропозиції ASO;
  • додаток Google Search Volume;
  • тренд коментарів до застосунку.

ASO Tools тарифний план

Рис. 7 – Ціни пакетів ASO Tools

Тарифний план ASOTools:

  • Basic $9/міс;
  • Growth $59/міс;
  • Business $299/міс.

5. Sensor Tower

Sensor Tower — це мобільна маркетингова платформа, яка надає дані для ASO. Заснована у 2013 році в США.

Store Intelligence в Sensor Tower пропонує мільйони даних, які можуть допомогти прийняти кращі рішення щодо оптимізації застосунку.

SensorTower головна

Рис. 8 – Головна сторінка Sensor Tower

Ключові характеристики Sensor Tower:

  • дослідження ключових слів;
  • надання інформації про те, скільки застосунків конкурує за певне ключове слово;
  • аналіз конкурентів — які ключові слова використовують конкуренти;
  • Predictive Rank Sensor Tower надає приблизні оцінки того, наскільки ймовірно, що ваш додаток буде оцінено за певним ключовим словом;
  • переклад ключових слів для локалізації;
  • оцінка рейтингу пошукового трафіку;
  • прогностичний ранг;
  • аналіз локалізації;
  • історія рекомендованих застосунків;
  • щоденні звіти.

Тарифний план Sensor Tower – інформація про ціни у відкритому доступі відсутня.


6. StoreMaven

StoreMaven з Ізраїлю має науковий підхід до органічного залучення користувачів. Платформа тестування App Store допомагає створити A/B-тести: від створення стратегічної гіпотези, розробки різних варіантів, підвищення точності тесту та аналізу результатів.

Storemaven головна

Рис. 9 – Головна сторінка StoreMaven

Ключові характеристики StoreMaven:

  • дослідження конкурентів та їх стратегій оптимізації для кожного застосунку, у кожній країні та кожній мові;
  • можливість завантаження ресурсів магазину застосунків від своїх конкурентів, наприклад, відео, знімки екрана та описи;
  • аналіз результатів тестування;
  • персоналізований стратегічний план ASO.

ASO Tool Box також доступний як розширення Chrome.

Тарифний план Storemaven у публічному просторі не викладений – потрібно надіслати запит на демонстрацію.


7. Mobile Action

Інструмент ASO від Mobile Action (США) має такі ж функції, як Sensor Tower вище у списку. Інструмент обіцяє надати все необхідне для покращення видимості програми та коефіцієнту конверсії.

MobileAction головна сторінка

Рис. 10 – Головна Mobile Action

Mobile Action має функцію підказки ключових слів, котра дозволяє бачити ключові слова конкурентів, за якими ваш застосунок не має рейтингу.

Основні функції Mobile Action:

  • відстеження та оптимізація ключових слів;
  • пропозиції ключових слів;
  • шпигунство за ключовими словами, в т. ч., конкурентів;
  • дослідження ключових слів і дослідник ключових слів;
  • звіти ASO;
  • дослідження пошукових оголошень;
  • можливості локалізації застосунку;
  • дані про оновлення застосунку.

MobileAction ціни

Рис. 11 – Ціновий план Mobile Action

Тарифний план Mobile Action:

  • безкоштовний план з обмеженими можливостями;
  • Start-Up – $49/міс;
  • Growth – $299/міс;
  • ASO Business – $599/міс;
  • Enterprise – за запитом.

8. Kumulos

Kumulos — це універсальна платформа керування мобільними застосунками, заснована в Шотландії.

Kumulos містить аналітику, керування вмістом, ASO, push-повідомлення та багато іншого в одному місці. Він також надає мобільний сервер як службовий модуль.

Інструмент Kumulos ASO дозволяє вимірювати настрої користувачів, надаючи огляд оглядів і рейтингів. Відгуки та рейтинги залежать від країни, що робить статистику ще більш детальною.

Крім того, він дає своїм користувачам можливість порівнювати конкуруючі застосунки, щоб побачити, як краще оптимізувати свою присутність у магазинах застосунків. Видавці можуть перевірити свою позицію в магазині App Store та Google Play в одному місці.

Kumulos головна

Рис. 12 – Головна Kumulos

Основні характеристики Kumulos:

  • відстеження пошукових термінів та ранжування;
  • порівняння продуктивності для App Store та Google Play;
  • рейтинги по країнах;
  • щотижневі або місячні звіти ASO.

Ціновий план Kumulos надається за запитом.


9. App Figures

App Figures — це платформа з США для відстеження роботи застосунків.

AppFigures — це комплексна система звітності, яка інтегрується з App Store та Google Play, мобільними рекламними мережами та постачальниками аналітики в додатках.

AppFigures головна

Рис. 13 – Головна App Figures

Ключові пропозиції:

  • відстеження продажів, завантажень та покупок в застосунку;
  • отримання сповіщень через Slack або електронну пошту, коли хтось публікує відгук про ваш застосунок;
  • рейтинги застосунку оновлюються щогодини та порівнюються з конкурентами;
  • відстеження сеансів використання застосунку, активних користувачів, звітів про помилки та інших даних про використання;
  • відстеження реклами у застосунку та дохід у різних рекламних мережах та країнах;
  • інформація про найефективніші застосунки в будь-якій категорії.

Звіти AppFigures можна налаштовувати, інтегрувати з іншими інформаційними панелями та експортувати в різні формати даних.

AppFigures ціни

Рис. 14 – Ціновий план App Figures

Тарифний план за умови річної підписки:

  • Connect – $7,99/міс;
  • Monitor – $35,99/міс;
  • Optimize – $119,99/міс;
  • Grow – $299,99/міс;
  • Enterprise – за запитом.

Платформа має безплатний план з обмеженою функціональністю впродовж 14 днів.


Висновок

Власник застосунку має 2 цілі: підвищення рентабельності інвестицій та отримання прибутку. Для цього застосунок має бути видимим та часто завантажуватися в магазинах.

Інструменти ASO, котрі ми навели у статті, допоможуть оптимізувати стратегії просування в App Store та Google Play, щоб застосунок зайняв вищий рейтинг у магазинах, а ви отримували більше завантажень.

Обирайте близький до своїх задач сервіс та користуйтеся.

Як зібрати семантику для ASO

Розкрутка гри в App Store та Google Play за допомогою ASO

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.