
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Оптимізація магазину застосунків — важлива частина просування застосунку чи мобільної гри. Щоб зробити це правильно, потрібно користуватися інструментами ASO.
Сервіси для ASO використовуються так само як сервіси для SEO - для збору ключових слів, прогнозу трафіку, даних про ефективність стратегії просування тощо.
Ми відібрали сервіси ASO, котрі не мають власників в країні-агресорі чи білоруських коренів. Певні, наша добірка допоможе покращити видимість вашого застосунку та збільшити конверсії.
Конкуренція в App Store та Google Play жорстка. А далі буде ще жорсткіша, адже експерти прогнозують, що протягом 2021–2025 років ринок мобільних додатків зросте на $653 910 000.
Сьогодні той, хто скоріше оптимізуватиме свої продукти, має більше шансів на завантаження чи купівлю застосунку. Адже оптимізований застосунок показується за цільовими запитами теплій аудиторії — тим споживачам, котрі готові до встановлення та користування програмою.
Ключові переваги ASO-просування для стратегії мобільних застосунків:
Перейдемо до інструментів для ASO.
AppTweak — розробка компанії з Бельгії, один із найпоширеніших та найкращих інструментів ASO для застосунків та ігор.
Інструмент дослідження ключових слів та речень AppTweak допомагає знаходити відповідні ключові слова для оптимізації застосунків. Також сервіс дозволяє стежити за конкурентами та бачити, які ключові слова вони використовують.
Рис. 1 – Головна AppTweak
Основні функції AppTweak:
Рис. 2 – Тарифні плани AppTweak
Тарифний план AppTweak:
Сервіс з засновниками з Австрії. App Radar – це ще один гігант серед сервісів ASO. Детальніше про інструмент ми писали у статті Семантика за допомогою App Radar.
Рис. 3 – Вітальна сторінка App Radar
Ключові характеристики AppRadar:
Рис. 4 – Тарифні плани App Radar
Ціновий план App Radar:
Data.ai з США має величезну базу даних, яка надає інформацію про широкий спектр застосунків. Тут є огляд обраного вами ринку та можливість перевірки конкуренції зсередини.
Рис. 5 – Головна сторінка сервісу App Annie (Data.ai)
Data.ai надає велику кількість функцій інструменту ASO. Від оптимізації та відстеження App Store до оцінок використання програми, завантажень та доходу. У них є деякі безкоштовні функції, включаючи рейтинг за ключовими словами та відстеження магазину програм. Цей інструмент ASO не має стандартних планів чи пакетів. Вони створюють пропозицію для кожного свого клієнта. З цієї причини він не обов’язково підходить для невеликих розробників.
Ключові риси:
Тарифний план
Data Intelligence — це платний продукт з індивідуальними варіантами ціноутворення, доступними за запитом. Власники застосунків також можуть скористатися безкоштовними аналітикою застосунків та рекламною аналітикою зі статистикою магазину.
ASOTools з Сінґапуру розміщує 50 мільйонів ключових слів та понад 6 мільйонів застосунків для оптимізації в App Store та Google Play. Крім того, сервіс регулярно оновлюється.
Ще одна перевага ASOTools — аналіз даних. Тобто користувач матиме інформацію про конкурентів, включаючи кількість їх завантажень, дохід, обсяг пошуку, кількість активних користувачів за місяць тощо.
Рис. 6 – Головна ASO Tools
Основні функції ASOTools:
Рис. 7 – Ціни пакетів ASO Tools
Тарифний план ASOTools:
Sensor Tower — це мобільна маркетингова платформа, яка надає дані для ASO. Заснована у 2013 році в США.
Store Intelligence в Sensor Tower пропонує мільйони даних, які можуть допомогти прийняти кращі рішення щодо оптимізації застосунку.
Рис. 8 – Головна сторінка Sensor Tower
Ключові характеристики Sensor Tower:
Тарифний план Sensor Tower – інформація про ціни у відкритому доступі відсутня.
StoreMaven з Ізраїлю має науковий підхід до органічного залучення користувачів. Платформа тестування App Store допомагає створити A/B-тести: від створення стратегічної гіпотези, розробки різних варіантів, підвищення точності тесту та аналізу результатів.
Рис. 9 – Головна сторінка StoreMaven
Ключові характеристики StoreMaven:
ASO Tool Box також доступний як розширення Chrome.
Тарифний план Storemaven у публічному просторі не викладений – потрібно надіслати запит на демонстрацію.
Інструмент ASO від Mobile Action (США) має такі ж функції, як Sensor Tower вище у списку. Інструмент обіцяє надати все необхідне для покращення видимості програми та коефіцієнту конверсії.
Рис. 10 – Головна Mobile Action
Mobile Action має функцію підказки ключових слів, котра дозволяє бачити ключові слова конкурентів, за якими ваш застосунок не має рейтингу.
Основні функції Mobile Action:
Рис. 11 – Ціновий план Mobile Action
Тарифний план Mobile Action:
Kumulos — це універсальна платформа керування мобільними застосунками, заснована в Шотландії.
Kumulos містить аналітику, керування вмістом, ASO, push-повідомлення та багато іншого в одному місці. Він також надає мобільний сервер як службовий модуль.
Інструмент Kumulos ASO дозволяє вимірювати настрої користувачів, надаючи огляд оглядів і рейтингів. Відгуки та рейтинги залежать від країни, що робить статистику ще більш детальною.
Крім того, він дає своїм користувачам можливість порівнювати конкуруючі застосунки, щоб побачити, як краще оптимізувати свою присутність у магазинах застосунків. Видавці можуть перевірити свою позицію в магазині App Store та Google Play в одному місці.
Рис. 12 – Головна Kumulos
Основні характеристики Kumulos:
Ціновий план Kumulos надається за запитом.
App Figures — це платформа з США для відстеження роботи застосунків.
AppFigures — це комплексна система звітності, яка інтегрується з App Store та Google Play, мобільними рекламними мережами та постачальниками аналітики в додатках.
Рис. 13 – Головна App Figures
Ключові пропозиції:
Звіти AppFigures можна налаштовувати, інтегрувати з іншими інформаційними панелями та експортувати в різні формати даних.
Рис. 14 – Ціновий план App Figures
Тарифний план за умови річної підписки:
Платформа має безплатний план з обмеженою функціональністю впродовж 14 днів.
Власник застосунку має 2 цілі: підвищення рентабельності інвестицій та отримання прибутку. Для цього застосунок має бути видимим та часто завантажуватися в магазинах.
Інструменти ASO, котрі ми навели у статті, допоможуть оптимізувати стратегії просування в App Store та Google Play, щоб застосунок зайняв вищий рейтинг у магазинах, а ви отримували більше завантажень.
Обирайте близький до своїх задач сервіс та користуйтеся.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.