Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Блог- сторінка 24

Баннер_блог_факторы Google
4 хвилини
Метатеги Title та Description. Правила складання #SEO-пошукове просування
Що таке метатеги, навіщо вони потрібні та як їх правильно складати? Давайте дізнаємось разом. Метатеги – HTML-теги в контейнері, що передають пошуковикам дані про сторінки сайту. Навіщо прописувати метатеги? для вірного відображення заголовка вкладки браузеру; для показу сайту за релевантними…
22 квітня 2019
Баннер_блог_регоны
3 хвилини
Як просунути комерційний сайт у декількох регіонах? #SEO-пошукове просування
Регіональне просування – просування сайту в конкретному регіоні або регіонах країни. Пошуковики формують видачу в залежності від регіональної приналежності користувача. Google – з 2012 р. («Венеція» та “Квітнева 52”), і у 2014 був «Голуб». Регіональне просування (далі – РП) базується…
Блог- сторінка 24 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
25 березня 2019
Баннер_блог_факторы Google
5 хвилин
Головні фактори ранжування Google, про які не розповідають власникам сайтів #SEO-пошукове просування
Експерти сфери digital знайомі зі статтею “200 основних факторів ранжування Google” SEO-спеціаліста Backlinko Брайана Діна. Матеріал публікації постійно оновлюється: одні чинники стають неактуальними та їх видаляють, інші з’являються та замінюють старі. Вводяться нові детермінанти для визначення важливості та корисності веб-проектів.…
Блог- сторінка 24 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
15 березня 2019
Баннер_блог_TOP-9 Instagram
3 хвилини
Як поліпшити індексацію сайту? Актуальні способи #SEO-пошукове просування
Індексація сайту – процес перевірки та додавання інформації про сайт пошуковими ботами в свої бази даних. Обробці підлягає весь код сайту. Чим швидше та частіше роботи індексують сторінки, тим швидше ваш сайт просунеться в Пошуку, набере позиції та авторитет.
Блог- сторінка 24 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
01 березня 2019
Баннер_блог_TOP-9 Instagram
3 хвилини
Посилальний вибух. Що це? #SEO-пошукове просування
В продовження попередньої теми щодо посилальних стратегій сьогодні поговоримо про посилальний вибух – що це таке, які в нього ознаки та як боротися з наслідками. “Якщо я придбаю 500 посилань та розміщу їх за 3 дні, чи вважатимуть пошуковики це…
Блог- сторінка 24 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
15 лютого 2019
Баннер_блог_TOP-9 Instagram
4 хвилини
Як підібрати посилальну стратегію? #SEO-пошукове просування
Лінкбілдінг – спосіб пошукового просування , що приносить нарощування посилальної маси сайту для оптимізації та просування веб-проекту. Зовнішні посилання (backlinks) – один з важливих факторів ранжування сайту пошуковими системами. Побудова посилальної стратегії завжди починається з детального аналізу свого сайту та…
Блог- сторінка 24 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
08 лютого 2019
Баннер_блог_TOP-9 Instagram
2 хвилини
Збільшення продажів перед Новим роком за допомогою динамічного залучення #Контекстна реклама
Кількість клієнтів визначає успіх розвитку бізнесу. Тому компанії, що прагнуть стабільного зростання продажів та прибутку, постійно шукають нові способи їх залучення. Одним з таких способів є динамічне прогнозування. При динамічному залученні клієнтів інформація про користувачів та ваші товари застосовується для…
Блог- сторінка 24 - картинка 7
Євгенія Рагозіна
PPC-спеціаліст
24 грудня 2018
Баннер_блог_переезд на
3 хвилини
Переїзд сайта на нову CMS: що потрібно врахувати? #SEO-пошукове просування
CMS (Content Management System) – система управління контентом або програмне забезпечення для створення, редагування, організації структури та управління сайтом. Перенесення сайту на новий движок – тривалий та трудомісткий процес, що дозволяє виправити недоліки SEO-просування та провести технічний аудит ресурсу.
Блог- сторінка 24 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
05 листопада 2018
Баннер блог element visibility GTM
4 хвилини
3 неочевидні причини, через які заблокують ваш Merchant Center #Контекстна реклама
Політику Google Ads щодо торгових кампаній можна охарактеризувати так: покупець “знайшов, купив, отримав”. І все це, не підіймаючи попу не виходячи з дому і без зайвих контактів з продавцями. Тому вимоги до інформації на сайті досить суворі.
Тетяна Томенко
Тетяна Томенко
Head of PPC Department
20 серпня 2018
Баннер блог видео и
2 хвилини
Element Visibility (Доступність елементу) в GTM: полезняшка для РРС-спеціалістів #Контекстна реклама
Під час налаштування контекстної реклами спеціалісти нашої команди стикаються з тим, що теги GTM, що налаштовані на відправку форми, іноді не спрацьовують (наприклад, ті, що використовують ajax). Відстежувати натискання на кнопку вже не комільфо, тому поява в Google Tag Manager…
Тетяна Томенко
Тетяна Томенко
Head of PPC Department
24 квітня 2018
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: