Що таке метатеги, навіщо вони потрібні та як їх правильно складати? Давайте дізнаємось разом. Метатеги – HTML-теги в контейнері, що передають пошуковикам дані про сторінки сайту. Навіщо прописувати метатеги? для вірного відображення заголовка вкладки браузеру; для показу сайту за релевантними…
Регіональне просування – просування сайту в конкретному регіоні або регіонах країни. Пошуковики формують видачу в залежності від регіональної приналежності користувача. Google – з 2012 р. («Венеція» та “Квітнева 52”), і у 2014 був «Голуб». Регіональне просування (далі – РП) базується…
Експерти сфери digital знайомі зі статтею “200 основних факторів ранжування Google” SEO-спеціаліста Backlinko Брайана Діна. Матеріал публікації постійно оновлюється: одні чинники стають неактуальними та їх видаляють, інші з’являються та замінюють старі. Вводяться нові детермінанти для визначення важливості та корисності веб-проектів.…
Індексація сайту – процес перевірки та додавання інформації про сайт пошуковими ботами в свої бази даних. Обробці підлягає весь код сайту. Чим швидше та частіше роботи індексують сторінки, тим швидше ваш сайт просунеться в Пошуку, набере позиції та авторитет.
В продовження попередньої теми щодо посилальних стратегій сьогодні поговоримо про посилальний вибух – що це таке, які в нього ознаки та як боротися з наслідками. “Якщо я придбаю 500 посилань та розміщу їх за 3 дні, чи вважатимуть пошуковики це…
Лінкбілдінг – спосіб пошукового просування , що приносить нарощування посилальної маси сайту для оптимізації та просування веб-проекту. Зовнішні посилання (backlinks) – один з важливих факторів ранжування сайту пошуковими системами. Побудова посилальної стратегії завжди починається з детального аналізу свого сайту та…
Кількість клієнтів визначає успіх розвитку бізнесу. Тому компанії, що прагнуть стабільного зростання продажів та прибутку, постійно шукають нові способи їх залучення. Одним з таких способів є динамічне прогнозування. При динамічному залученні клієнтів інформація про користувачів та ваші товари застосовується для…
CMS (Content Management System) – система управління контентом або програмне забезпечення для створення, редагування, організації структури та управління сайтом. Перенесення сайту на новий движок – тривалий та трудомісткий процес, що дозволяє виправити недоліки SEO-просування та провести технічний аудит ресурсу.
Політику Google Ads щодо торгових кампаній можна охарактеризувати так: покупець “знайшов, купив, отримав”. І все це, не підіймаючи попу не виходячи з дому і без зайвих контактів з продавцями. Тому вимоги до інформації на сайті досить суворі.
Під час налаштування контекстної реклами спеціалісти нашої команди стикаються з тим, що теги GTM, що налаштовані на відправку форми, іноді не спрацьовують (наприклад, ті, що використовують ajax). Відстежувати натискання на кнопку вже не комільфо, тому поява в Google Tag Manager…