
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Регіональне просування - просування сайту в конкретному регіоні або регіонах країни.
Пошуковики формують видачу в залежності від регіональної приналежності користувача.
Google - з 2012 р. («Венеція» та “Квітнева 52”), і у 2014 був «Голуб».
Регіональне просування (далі - РП) базується на класифікації запитів користувачів.
Поділяються на:
В основному це комерційні запити, на котрі відвідувач очікує отримати відповіді з прив’язкою до його місця перебування.
Тобто, знаходячись у Харкові та вводячи в Пошук “кав’ярні”, я розраховую знайти місце, де можна купити та випити каву в Харкові. І Google мене розуміє та надає коректну відповідь.
При цьому в ТОП-3 потрапляють заклади, що знаходяться поблизу. Також в залежності від того, де ви знаходитесь, видача відрізнятиметься. Тобто, прив’язка до гео є.
Але, якщо я, знаходячись у Харкові, шукатиму кав’ярні у Львові, пошуковик надасть мені дані Львову.
Запити, за якими видача буде однаковою для всіх регіонів. До них відносять:
Наприклад, “як приготувати каву у френч-пресі”.
Скріншот демонструє сайти з розширенням .ru. При цьому я знаходжуся в Харкові, а це зона .ua.
При визначенні регіональності боти враховують:
Це не настільки значуща інформація, бо веб-проект може бути розташований на хостингу з іншого регіону.
Окремим пунктом треба виділити таргетовану рекламу в соцмережах. У разі, якщо вона налаштована вірно та приносить трафік, павуки цей факт враховують. І це буде плюсом для локальної розкрутки.
Геотаргетинг Google
У сервісі “Інструменти для веб-мастерів” присвоюємо сайту країну. Якщо цей крок не прописати, місцезнаходження компанії визначиться на підставі доменної зони ресурсу (.ua, .kz, .uk). Конкретний регіон вказуємо в “Google.Адреса”.
З т. з. SEO-оптимізації, семантичне ядро обов’язково має містити регіон. Метадані, контактна інформація, тексти та ін. на сторінках оптимізуються з урахуванням геоданих.
Інформацію щодо проекту ми заповнюємо в “Google.Мой бізнес”.
Відгуки
Здорово, якщо в компанії є відгуки реальних людей. Це додатковий бонус до індексації сайту в Google.
Користуйтеся інструментом!
Поділ на підпапки
Варіант підходить невеликим сайтам (до 100 сторінок). Папки швидше індексуються, наслідують авторитетність та хостові фактори основного сайту (трастовість, вік).
Чим більше сторінок на сайті, тим більше трафіка отримує ресурс. Але збір статистики при цьому ускладнюється.
Для РП можна використовувати піддоменний розподіл основного ресурсу.
Піддомени простіше вивести до ТОП разом з основним сайтом. Сайти на піддоменах займають вищі позиції в SERP.
Їх легше перенести на окремий сервер та зібрати статистику.
Також існує 3й вид – зі створенням посадкових сторінок під міста (вузькоспеціалізовані сайти).
Для вузькоспеціалізованого МСБ більш підходить локальна розкрутка:
Користувачі тепліше сприймають місцеву компанію, адже завжди є можливість відвідати філію, поспілкуватися з менеджерами представництва, отримати відповіді на питання та вирішити проблему, що призвела до звернення в організацію.
Якщо в вас великий проект, то для локального просування краще мати сайт на регіональному піддомені.
Локальне просування в декількох регіонах – процес тривалий.
Пошуковики надають перевагу місцевим компаніям. Добре мати якщо не повноцінну філію, то представництво або ж партнерів в містах. В такому випадку шанси потрапити до регіонального ТОПу зростають.
Але підвищується і конкуренція: з одного боку ви – новачок в регіоні, з іншого – місцеві організації, що вже мають довіру споживачів.
Перед тим, як виходити до регіонів, треба ретельно продумати стратегію та скласти план.
З боку SEO значних відмінностей в просуванні немає.
Регіональні майданчики просуваються так само, як загальнонаціональні ресурси.
Є зауваження до статті? Поділіться думкою в коментарях!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.