База контактів – важлива складова в роботі маркетолога. Про те, які існують способи зібрати її, я писала в попередній статті. У цій же хочу докладніше розповісти про один з найпопулярніших, ефективних та простих в реалізації способі збору – формі підписки…
Landing page або посадкова сторінка орієнтована на просування товару або послуги. Її відмінність від стандартного сайту або інтернет-магазину – в односторінковому форматі. Основне завдання лендінгу – стимулювання користувача до скоєння цільової дії. Це може бути не тільки продаж товару, а…
Про тему листа написано вже багато статей, але питання все ще залишається актуальним. Хоча б тому, що до моєї поштової скриньки й досі потрапляють листи з темами, від котрих його тут же з’являється бажання закрити й більше не відкривати.
Доброго дня, друзі. Ми з вами вже неодноразово обговорювали таргетовану, платну та контекстну рекламу: розбиралися в тому, що це таке, як працює, як встановити Піксель Фейсбук на сайт, де краще замовити тощо. На останньому ми й зупинимося докладніше. А саме:…
Всім привіт! Що впливає на вартість рекламної кампанії Гугл? Співвідношення попиту й пропозиції? Це, безумовно, так: ціноутворення в контекстній рекламі відбувається за принципом аукціону в реальному часі. Однак, часто набагато важливіше виявляється показник якості (QS), що й грає ключову роль…
Щодня користувачі всесвітньої інтернету користуються Google Картами. Google Maps – це дуже зручне доповнення від Google, що використовується для пошуку інформації на карті з відмітками організацій і т. Д .. Так ось, питання, чи показується ваша компанія в результатах цього…
Всім привіт. Зовсім недавно ми з вами розбирали тему контекстної реклами та обчислювали, наскільки ефективною PPC буде для конкретного бізнесу, з урахуванням витрат та чистого прибутку. Сьогодні заглибимося в тему й розглянемо такий інструмент, як smart shopping campaign або розумні…
Сфера пошукової оптимізації постійно розвивається та відходить від технічних SEO-стандартів, які були актуальні кілька років тому. Помилки, що були допущені ще на старті робіт, в довгостроковій перспективі можуть завдати шкоди будь-яким проектам. Ось кілька очевидних помилок SEO, що несвідомо плануються…
Всім доброго дня. Питання даної статті актуальне для інтернет-маркетолога, що бажає раціонально розподілити рекламний бюджет: вкласти гроші в просування в соціальних мережах, щоб отримати швидкий результат, або приділити більше уваги SEO, щоб забезпечити компанію постійним потоком клієнтів. Між цими шляхами…
В травні 2019 я тестувала метод просування за хештегами в Інстаграм. Як виявилося, він все ще працює. Сьогодні перевірю, чи працюють інструменти Instagram з підняття залученості в Stories. Залученість – головний фактор ранжування в Instagram. За офіційною версією додатку: Залученість…