
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
База контактів - важлива складова в роботі маркетолога. Про те, які існують способи зібрати її, я писала в попередній статті.
У цій же хочу докладніше розповісти про один з найпопулярніших, ефективних та простих в реалізації способі збору - формі підписки на сайті.
Технології, як і дизайн, не стоять на місці. Тому з кожним роком маркетологи придумують нові способи залучити користувачів залишити свої контакти, а також розробляють нові види форм підписки.
Всі вони умовно діляться на 5 видів:
Рис. 1 – Статична форма підписки збоку на сторінці
Рис. 2 – Спливаючий поп-ап
Рис. 3 – Розкриваючийся поп-ап
Рис. 4 – Статична форма на всю ширину
Рис. 5 – Форма в підвалі сайту
та
Рис. 6 – Форма в підвалі сайту
Також у всіх формах підписки є ще одна схожість – структура.
Всі вони складаються з:
Рис. 7 – Структура форми підписки
Звичайно, можна просто запропонувати підписку на новини. Але, за статистикою, люди охочіше залишають свої контакти, якщо отримують за них щось натомість. Це може бути:
Є основні моменти перевірки, котрі найкраще перевірити ще на етапі заповнення форми, щоб одразу зібрати якісну базу (адже ми ж саме для цього весь цей захід і влаштовуємо?).
Рис. 8 – Приклади перевірки пошти на коректність та наявність в базі
Уявіть, ви залишили свої дані, натиснули кнопку «Підписатися», та чекаєте.
Поля для введення даних знову порожні. Що робити далі – незрозуміло. Лист підтвердження не надходить. Інформації про те, чи успішна підписка, і де взагалі мій бонус, немає. Бісить, чи не так?
Щоб цього не відбувалося, потрібно завжди давати зворотний зв’язок користувачеві. Для цього:
Рис. 9 – Сторінка з вдячністю за підписку після натискання кнопки “підписатися”
та
Рис. 10 – Сторінка з підтвердженням підписки
Надсилайте листа підтвердження контакту. Так й база буде чистіше, й користувачеві зрозуміліше.
Рис. 11 – Сторінка після підтвердження пошти
Рис. 12 – Лист підтвердження
Повідомляйте, якщо при підписці щось пішло не так. Наприклад, email вже є в базі, або зазначений з грубими помилками.
Навіть самі звичайні й звичні заклики можна обіграти так, що вони привернуть увагу користувача. Іноді можна не розкидати бонуси направо й наліво, а просто зачепити неординарним підходом.
А ось кілька прикладів того, як виглядає привертає увагу форма підписки. Можна надихнутися і адаптувати під себе.
Рис. 13 – Нестандартні варіанти підписки
Рис. 14 – Анімаційна форма підписки в декілька етапів
Тут видно явна вигода від підписки:
Рис. 15 – Приклад вигоди від підписки
Нижче – цікавий приклад того, як в принципі правильно говорити про переваги. Адже клієнтові не важливо, наскільки ми хороші, йому важливо, що він може й отримає.
Рис. 16 – Приклад опису переваг
Інтерактивна підписка в декілька кроків від магазину “Дочки – Синочки”:
Рис. 17 – Інтерактивна підписка в кілька кроків
та
Рис. 18 – Інтерактивна підписка в декілька кроків
Немає єдиної та універсальної для всіх форми підписки, що на 100% сконвертить користувача сайту в ліда.
Тестуйте й перевіряйте, що працюватиме для вашої аудиторії. Використовуйте відразу кілька форм (ось тут головне не переборщити).
Сегментуйте аудиторію за тим, з якої форми вона прийшли. А головне, не будьте нав’язливими та максимально спростіть шлях користувача від форми до підписки.
Пам’ятайте, що форма – це просто один з інструментів збору бази. А вже від того, як ви з нею працюватимете, залежить подальший результат.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.