
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Про тему листа написано вже багато статей, але питання все ще залишається актуальним. Хоча б тому, що до моєї поштової скриньки й досі потрапляють листи з темами, від котрих його тут же з’являється бажання закрити й більше не відкривати.
Тема – це перше, що бачить читач. Вона визначає долю листа: буде воно прочитано чи залишиться в папці “Непрочитані” до кінця своїх днів. А, як відомо, чим більше людей побачать ваш лист, тим більше потенційних клієнтів ви отримаєте. Звідси формула:
Крім того, неправильно оформлена тема може стати причиною попадання листів у СПАМ. У мене, наприклад, лежить там близько 100 листів з обіцянками примножити багатство, пропозиціями забрати безкоштовний подарунок та новинами про знижки й бонуси.
Як же виглядає ідеальна тема та як її написати?
1) Виправдовуйте очікування
Коли думаєте про те, що написати в темі листа, переконайтеся в тому, що заголовок відображатиме його зміст. Це не означає, що потрібно уникати інтриг та викладати все й одразу. Просто не розчаровуйте своїх підписників.
Чудовим прикладом є лист з темою “Безкоштовний подарунок до будь-якого замовлення”, всередині котрого міститься реклама новинок та жодної згадки про подарунок. Погодьтеся, мало кому сподобається, якщо йому обіцяють безкоштовний подарунок, але не розкажуть, що це, та як його отримати?
Відмінний приклад того, як тема розкриває зміст, але зберігає інтригу від Кешбек-сервісу.
2) Стислість – сестра таланту
У складанні теми улюблене правило Ільяхова якраз дуже доречно. Пишіть та скорочуйте до 30 символів – саме стільки знаків відображається в мобільних додатках поштовиків. Головне правило – не втрачайте сенс в гонитві за лаконічністю.
А ось і наочний приклад від гуру
А ось, як виглядає такий прийом в книгарні MyBook
3) Задавайте питання
Питання в темі листа – відмінний спосіб зацікавити читача, натиснути на його болі й натякнути на те, що у вас є рішення. Цим прийомом успішно користуються як інфобізнесмени, так і онлайн-магазини.
Основне правило при складанні теми-питання – підберіть таке, що матиме актуальність для аудиторії. Не варто питати щось абстрактне, по типу “Як справи?” або “Ви любите літати?”.
Кілька прикладів від різних інфобізнесменов
4) Менше стоп-слів
Якщо всі листи зі словами “знижка” й “розпродаж” накопичуються у мене в акціях, то “гроші”, “додатковий дохід” та “казино” в 90% випадків летять прямо до спаму, так і не потрапивши на очі.
Список СТОП-слів доволі різноманітний та весь час тільки зростає. Так, наприклад, зовсім недавно туди додалося слово “карантин”. З ним% попадання до спаму, звичайно, не 90%, а лише 50% -60%. Але, якщо так триватиме далі, то поштовики перестануть розбиратися хто правий, хто винен, і почнуть всіх відправляти до однієї папки.
Магазин Lamoda подає приклад того, як краще не робити)
А ось так зараз виглядає моя папка СПАМ
5) Не кричіть на читача
Caps Lock – ще одна причина попадання в спам. Але, перш за все, звичайно, це просто моветон – кричати на свого читача або намагатися спонукати його до дії таким агресивним способом.
Ще один приклад від магазину Lamoda
6) Обережніше з хайпом
Напередодні Нового року поштова скринька перетворюється в одну суцільну листівку з ялинками та поздоровленнями. Черная П’ятница рясніє знижками, а жовтень – жовтими листочками й закликами зігріватися.
Але, крім цього, є ще одна категорія хайпу. І тут мова знову піде про карантин. Втім, будь-які події, що охопили світ, можуть стати приводом для розсилки. Наприклад, вихід нової частини Зоряних війн. Тут головне бути одним з перших. Погодьтеся, краще виділитися тим, що ви опинилися не “на хвилі”, ніж загубитися серед однотипних колег.
Наочний приклад хайпу. Нагнічує та пригнічує, правда?
7) Не переборщіть з креативом
Іноді краще недокреативити, ніж перекреативити. Втім, чорний піар – теж піар.
Відмінний приклад креативних тем від Цитруса
8) Цифри й факти в темі листа
Збірки та лайфхаки завжди збирають багато відгуків. Крім того, цифри заздалегідь готують нас до того, чого чекати в листі. Погодьтеся, “5 кроків до успішної розсилки” звучать краще, ніж “Запускаємо розсилку, що точно стане вдалою.”
Пара прикладів від Івана Зімбіцкого та його команди
9) А як щодо емодзі?
Маркетологи всього світу скандують про те, що емодзі в темі підвищують відкриття мінімум на 30%. Я вже ділилася з вами своїм тестом цього феномену в одній зі статей.
Але однозначних висновків й досі немає. Тому тести тривають, і я все ще використовую емодзі в листах. Хоча й дуже обережно.
Тема листа – важлива частина розсилки і до неї варто підходити з особливою уважністю.
Вона як дрес код в елітний заклад. Від того, що ви надягнете, залежить, чи пропустять вас. Але, як би не була важлива тема листа, не забувайте про зміст і про те, що розсилка повинна нести користь клієнту.
А якщо у вас виникли питання щодо впровадження email-маркетингу, пишіть нам, допоможемо розібратися.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.