замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
Email - маркетинг
1995
3

Про тему листа написано вже багато статей, але питання все ще залишається актуальним. Хоча б тому, що до моєї поштової скриньки й досі потрапляють листи з темами, від котрих його тут же з’являється бажання закрити й більше не відкривати.


1. Чому тема листа – це важливо?

Тема – це перше, що бачить читач. Вона визначає долю листа: буде воно прочитано чи залишиться в папці “Непрочитані” до кінця своїх днів. А, як відомо, чим більше людей побачать ваш лист, тим більше потенційних клієнтів ви отримаєте. Звідси формула:

Вдала тема листа = вище конверсія

Крім того, неправильно оформлена тема може стати причиною попадання листів у СПАМ. У мене, наприклад, лежить там близько 100 листів з обіцянками примножити багатство, пропозиціями забрати безкоштовний подарунок та новинами про знижки й бонуси.

Як же виглядає ідеальна тема та як її написати?


2. Секрети вдалої теми

1) Виправдовуйте очікування

Коли думаєте про те, що написати в темі листа, переконайтеся в тому, що заголовок відображатиме його зміст. Це не означає, що потрібно уникати інтриг та викладати все й одразу. Просто не розчаровуйте своїх підписників.

Чудовим прикладом є лист з темою “Безкоштовний подарунок до будь-якого замовлення”, всередині котрого міститься реклама новинок та жодної згадки про подарунок. Погодьтеся, мало кому сподобається, якщо йому обіцяють безкоштовний подарунок, але не розкажуть, що це, та як його отримати?

Блог email тема

Відмінний приклад того, як тема розкриває зміст, але зберігає інтригу від Кешбек-сервісу.

2) Стислість – сестра таланту

У складанні теми улюблене правило Ільяхова якраз дуже доречно. Пишіть та скорочуйте до 30 символів – саме стільки знаків відображається в мобільних додатках поштовиків. Головне правило – не втрачайте сенс в гонитві за лаконічністю.

Блог email тема

А ось і наочний приклад від гуру

Блог email тема

А ось, як виглядає такий прийом в книгарні MyBook

3) Задавайте питання

Питання в темі листа – відмінний спосіб зацікавити читача, натиснути на його болі й натякнути на те, що у вас є рішення. Цим прийомом успішно користуються як інфобізнесмени, так і онлайн-магазини.

Основне правило при складанні теми-питання – підберіть таке, що матиме актуальність для аудиторії. Не варто питати щось абстрактне, по типу “Як справи?” або “Ви любите літати?”.

Блог email тема

Кілька прикладів від різних інфобізнесменов

4) Менше стоп-слів

Якщо всі листи зі словами “знижка” й “розпродаж” накопичуються у мене в акціях, то “гроші”, “додатковий дохід” та “казино” в 90% випадків летять прямо до спаму, так і не потрапивши на очі.

Список СТОП-слів доволі різноманітний та весь час тільки зростає. Так, наприклад, зовсім недавно туди додалося слово “карантин”. З ним% попадання до спаму, звичайно, не 90%, а лише 50% -60%. Але, якщо так триватиме далі, то поштовики перестануть розбиратися хто правий, хто винен, і почнуть всіх відправляти до однієї папки.

Блог email тема

Магазин Lamoda подає приклад того, як краще не робити)

Блог email тема

А ось так зараз виглядає моя папка СПАМ

5) Не кричіть на читача

Caps Lock – ще одна причина попадання в спам. Але, перш за все, звичайно, це просто моветон – кричати на свого читача або намагатися спонукати його до дії таким агресивним способом.

Блог email тема

Ще один приклад від магазину Lamoda

6) Обережніше з хайпом

Напередодні Нового року поштова скринька перетворюється в одну суцільну листівку з ялинками та поздоровленнями. Черная П’ятница рясніє знижками, а жовтень – жовтими листочками й закликами зігріватися.

Але, крім цього, є ще одна категорія хайпу. І тут мова знову піде про карантин. Втім, будь-які події, що охопили світ, можуть стати приводом для розсилки. Наприклад, вихід нової частини Зоряних війн. Тут головне бути одним з перших. Погодьтеся, краще виділитися тим, що ви опинилися не “на хвилі”, ніж загубитися серед однотипних колег.

Блог email тема

Наочний приклад хайпу. Нагнічує та пригнічує, правда?

7) Не переборщіть з креативом

Іноді краще недокреативити, ніж перекреативити. Втім, чорний піар – теж піар.

Блог email тема

Відмінний приклад креативних тем від Цитруса

8) Цифри й факти в темі листа

Збірки та лайфхаки завжди збирають багато відгуків. Крім того, цифри заздалегідь готують нас до того, чого чекати в листі. Погодьтеся, “5 кроків до успішної розсилки” звучать краще, ніж “Запускаємо розсилку, що точно стане вдалою.”

Блог email тема

Пара прикладів від Івана Зімбіцкого та його команди

9) А як щодо емодзі?

Маркетологи всього світу скандують про те, що емодзі в темі підвищують відкриття мінімум на 30%. Я вже ділилася з вами своїм тестом цього феномену в одній зі статей.

Але однозначних висновків й досі немає. Тому тести тривають, і я все ще використовую емодзі в листах. Хоча й дуже обережно.


Висновки

Тема листа – важлива частина розсилки і до неї варто підходити з особливою уважністю.

Вона як дрес код в елітний заклад. Від того, що ви надягнете, залежить, чи пропустять вас. Але, як би не була важлива тема листа, не забувайте про зміст і про те, що розсилка повинна нести користь клієнту.

А якщо у вас виникли питання щодо впровадження email-маркетингу, пишіть нам, допоможемо розібратися.

Це точно можна надсилати?

Все, що потрібно знати щодо емейл-розсилок

Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн?

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.