
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Сфера пошукової оптимізації постійно розвивається та відходить від технічних SEO-стандартів, які були актуальні кілька років тому. Помилки, що були допущені ще на старті робіт, в довгостроковій перспективі можуть завдати шкоди будь-яким проектам.
Ось кілька очевидних помилок SEO, що несвідомо плануються або допускаються в роботі:
Дуже часто SEO-фахівці працюють за заданим шаблоном: класичний чек-лист, базові роботи з оптимізації і т. д.. При цьому не береться до уваги аналіз тих ресурсів, що вже займають лідерство в ніші й отримують весь трафік, займаючи топові позиції.
Однак, при моніторинзі видачі та аналізі конкурентів можна додати до своїх класичних дій додаткові нові фішки, котрими користуються конкуренти. Це може істотно вплинути на результативність SEO-просування.
Іноді фахівці “закривають” очі й некоректно проводять роботи з технічної оптимізації, а це може привести не тільки до «розмивання» релевантних сторінок та виключення ключових слів з індексу пошукових систем, а також й до більш серйозних наслідків.
Будьте в курсі оновлень та виправляйте по максимуму все технічні помилки, регулярно проводіть аудит сайту. Адже SEO працює в комплексі, і виправлення тільки 404-помилок до успіху не приведе 🙂
Правильно складена структура сайту – це з самого спочатку закладений успіх при просуванні ресурсу.
Дуже часто фахівці працюють в рамках декількох категорій та підкатегорій, сподіваючись вийти до топ по ВЧ-запитами, однак це працює далеко не завжди ефективно. Так-так, існує багато чинників, що впливають на сприйняття ресурсу, але пророблена структура – це дуже важливий момент. Не нехтуйте можливістю зробити її максимально розгорнутою, оптимізуючи фільтри, теги, блог і т. д.. В нас є дуже корисна та докладна стаття, присвячена структурі сайту – чекайте.
На жаль, вже минули ті часи, коли підвищити свій рейтинг в Google можна було, використовуючи точне або розбавлене входження ключових слів по сто разів на одній сторінці.
Для кращого результату необхідно підбирати правильний баланс між ключовими словами: досить загальними, щоб охопити широку аудиторію, але досить конкретними, щоб залучити відвідувачів саме на ваш сайт, а не на сайт конкурента.
Алгоритм Google останнім часом віддає більшу перевагу якісному контенту. Якщо ж зміст вашої статті дуже короткий (все залежить від ніші, іноді контент взагалі непотрібний), переповнен ключовими словами та не унікален, то такий сайт з величезною ймовірністю не матиме високого рейтингу в пошукових системах.
Контент на сайті – можливість зробити компанію авторитетом в галузі. Так ви отримаєте ресурс, котрому би довіряли клієнти, а це означає, що переходи на сайт зростатимуть, а пошуковики його краще проранжують.
Кожна сторінка на сайті повинна мати унікальний та оптимізований заголовок. І так, не варто забувати про мета-описи.
Мета-опис – це текст під заголовком сторінки у списках пошукових систем. Тому обов’язково використовуйте відповідні ключові слова та виділяйтеся серед потенційних конкурентів.
Як би не говорили, що посилання не працюють, всі прекрасно розуміють, що це неправда. Нарощування посилань – добрий спосіб не тільки вплинути на рейтинг ресурсу, а й частково привести трафік на сайт.
Рекомендуємо обирати високоякісні посилання з великої кількості посилань. Зосередьтеся на пошуку посилань, що мають відношення до вашої ніші, вихідних посилань, й тих, що не посилаються на сумнівні сайти, а також мають інші добрі SEO-показники.
Посилання мають величезне значення. Однак, коли мова заходить про SEO, також необхідно ефективно юзати платформи соціальних мереж – вони можуть використовуватися для охоплення ширшої аудиторії та перенаправлення користувачів на сайт для досягнення конверсії. Також це добрий спосіб зв’язатися з клієнтами та отримати зворотній зв’язок, що допоможе поліпшити сайт не тільки з точки зору SEO.
Часто фахівці роблять помилку, зосереджуючись лише на вихідних посиланнях, при тому, що внутрішні посилання так само впливають на SEO.
Внутрішні посилання грають роль в користувацькому досвіді. Це допомагає збільшити кількість переглядів сторінок та час на сайті. Не зловживайте посиланнями, використовуйте їх з розумом та робіть перелінковку тільки на релевантний та якісний контент.
Коли справа доходить до SEO, легко зосередитися на таких речах, як ключові слова та посилання. Але ви також повинні подбати про те, щоб сайт був привабливим та зручним – це єдиний спосіб утримати відвідувачів на сайті досить довго, щоб зробити продаж.
Зрозуміло, SEOшка – це не тільки залучення трафіку на сайт, але й тривале утримання відвідувачів для збільшення довіри та зростання продажів. Щоб оптимізувати сайт, потрібно звернути увагу на аналітику та вжити заходів для поліпшення оптимізації, ґрунтуючись на аналізі даних.
Якщо розумієте, що робите одну або кілька помилок з цього списку, не сумуйте, ніколи не пізно виправити помилки та поліпшити SEO, головне – правильно визначити проблему.
Завжди потрібно пам’ятати, що добрий SEОшнік – той, хто вміє гуглити 🙂 Якщо сумніваєтесь в якихось моментах своєї роботи, перевіряйте пошукову видачу, кластерізіруйте всю накопичену інформацію та використовуйте її в своїх проектах з розумом.
Да прибудуть трафік та конверсії 🙂
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.