Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Блог- сторінка 12

P_4993_08-10-2021_11-10
5 хвилин
Як вести блог в LinkedIn #SMM-просування
Джерела: revive.social, nealschaffer.com Блогінг – один з кращих способів продемонструвати досвід та розповісти про свій бізнес. Це відмінний спосіб зв’язатися з вашою цільовою аудиторією й залучити її в те, що ви робите, створити міцні відносини та перетворити її в лояльних…
Блог- сторінка 12 - картинка 2
Валерія Кисільова
Content-writer
08 жовтня 2021
2P_4993
4 хвилини
Поради по просуванню в LinkedIn #SMM-просування
Якщо ви працюєте в соціальних мережах, то помітили, що зараз активно розвивається напрямок маркетинга в LinkedIn. Аудиторія в більш ніж 700 млн осіб може стати ще одним джерелом ваших клієнтів та однодумців. Просування бізнесу на цій платформі, як і в…
Блог- сторінка 12 - картинка 3
Дар'я Чурікова
SMM-спеціаліст
06 жовтня 2021
P-UKR_4993_30-09-2021_12-06
3 хвилини
Як почистити базу контактів? #Email-маркетинг
Ми вже розповідали про те, як набрати перших підписників та де взяти контакти. Отже, ваша база зібрана, актуальна, працює й приносить конверсії. Але з часом її доведеться чистити та робити це регулярно. Про те, як це зробити й навіщо, поговоримо…
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія Черепанова
Email-маркетолог
30 вересня 2021
P-UKR_4993_29-09-2021_10-42
3 хвилини
Каннібалізація ключових запитів #SEO-пошукове просування
Швидше за все ви вже стикалися з тим, що при введенні запиту результат не відповідав вашим очікуванням. Наприклад, за запитом “купити пилосос” замість комерційної сторінки, де можна придбати цей товар, ранжується стаття з блогу з інформацією “як купити пилосос”. Це…
Блог- сторінка 12 - картинка 2
Валерія Кисільова
Content-writer
29 вересня 2021
P-UKR_4993_23-09-2021_10-33
4 хвилини
Як набрати перших підписників, якщо ви не інтернет-магазин? #Email-маркетинг
Еmail — один з найефективніших каналів продажів та підтримки лояльності до бренду. У нього найвищий ROI. І багато відомих компаній цим успішно користуються. Але для чого ж збирати підписників та слати їм листи, якщо у вас інформаційний блог, який не…
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія Черепанова
Email-маркетолог
23 вересня 2021
P-UKR_4993_22-09-2021_14-25
4 хвилини
Види конверсій та способи їх відстеження #Контекстна реклама
Конверсія – основне поняття в контекстній рекламі, тож його потрібно вміти правильно визначати. Під конверсією розуміють співвідношення необхідних взаємодій до загальної кількості відвідувань сайту. Але в маркетингових колах конверсія найчастіше і є цільовою дією, яку маркетолог прагне отримати й відстежити.…
Блог- сторінка 12 - картинка 5
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
22 вересня 2021
P-UKR_4993_21-09-2021_11-14
3 хвилини
Як стати сеошником? #SEO-пошукове просування
Сеошник — спеціаліст широкого профілю. Він не обмежується роботою з сайтом, а працює ще з аналітикою, копірайтінгом та UX/UI-оптимізацією. Чим більше навичок буде у SEO-спеціаліста, тим краще він зможе впливати на результат просування. Крім того, він також має можливість підвищити…
21 вересня 2021
P-UKR_4993_16-09-2021_11-49
4 хвилини
Як подати DMCA скаргу в Google? #Контент-маркетинг
upd. 11.04.2024 – оновлення щодо фільшивих скарг читайте в п. 2. Крадіжка контенту – явище не нове й присутне воно з моменту появи перших доменів в інтернеті. Нерідко заходячи в пошук бачиш, що сайти з першої сторінки копіюють інформацію один…
Блог- сторінка 12 - картинка 5
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
16 вересня 2021
P_4993_10-09-2021_10-40
6 хвилин
Дайджест оновлень алгоритмів Google (літо 2021) #SEO-пошукове просування
Стаття написана на основі матеріалів semrush.com Літо 2021 виявилося багатим на апдейти Google пошуку. Тут у нас й алгоритми Page Experience, Link Spam й оновлення ядра – видно, що компанія старанно працює над поліпшеннями видачі на благо користувачів, так би…
Блог- сторінка 12 - картинка 2
Валерія Кисільова
Content-writer
10 вересня 2021
P_4993_08-09-2021_11-03
3 хвилини
Регулярні вирази: що це та де використовувати #Контекстна реклама
У великих документах пошук певних рядків може займати значний час. Скоротити цей процес допоможуть регулярні вирази. Це формули, що складаються з метасимволов, які допоможуть відфільтрувати необхідні рядки й знайти потрібну інформацію. PPC-спеціалісти використовують регулярні вирази для роботи з такими сервісами:…
Блог- сторінка 12 - картинка 5
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
08 вересня 2021
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: