
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ми вже розповідали про те, як набрати перших підписників та де взяти контакти. Отже, ваша база зібрана, актуальна, працює й приносить конверсії. Але з часом її доведеться чистити та робити це регулярно.
Про те, як це зробити й навіщо, поговоримо далі.
Навіть сама ідеальна розсилка може стати для користувача нецікавою. Просто тому, що у людини змінилися інтереси, або вона перестала користуватися поштовою скринькою. Все це веде до мертвих душ, від яких потрібно позбуватися. В першу чергу, з таких причин:
Тобто чистка бази – обов’язковий захід, який потрібно проводити раз в 3-5 місяців й обов’язково в разі найпершої розсилки + коли вік списку контактів від 6 місяців й вище.
Актуалізація адрес допоможе:
Аналіз бази ваших підписників допоможе виявити нові шаблони, які ви зможете проаналізувати для створення нового контенту та коригування стратегії.
Алгоритм дій досить простий: спочатку перевіряємо актуальність списку контактів, а потім намагаємося повернути всіх до лав ваших зацікавлених читачів.
У підсумку зможете оперативно прибрати непотрібних адресатів й спілкуватися тільки з тими, кому дійсно цікаво.
На першому етапі перевіряємо валідність бази: нас цікавлять тільки діючі та активні емейл-адреси. Вони – єдині, з ким є сенс працювати.
На валідність список можна перевірити як в самих сервісах розсилки (UniSender, eSputnik), так і в програмах-валідаторах (QuickEmailVerification, ZeroBounce).
За сторонні сервіси перевірки часто потрібно доплачувати окремо. Тому рекомендуємо відразу знайти та використовувати сервіс розсилок з таким функціоналом.
Рис. 1 – Так виглядає перевірка адрес в mailvalidator.ru
Крім валідації потрібно усунути адреси тих, хто
Після валідації можемо налаштувати реактіваційний ланцюжок. Оцініть розмір бази: для 300 контактів можна налаштувати єдину серію реактіваціонних листів та оцінити відгук. Якщо ж у вас є 3000-5000 адрес, краще налаштувати сегментацію. Це означає, що потрібно розділити всіх на кілька груп та підготувати для кожної власний ланцюжок.
Виділити ознаки можна за допомогою RFM-аналізу, а розбити за такими критеріями:
У реактіваціонной розсилці грає роль персоналізація, вона допоможе максимально швидко достукатися до користувачів. Можна надіслати лист, в якому повідомите користувача про те, що збираєтеся видалити його з бази розсилки на підставі того, що той не відкриває листи.
Рис. 2 – Приклад реактиваційного листа
Рис. 3 – Ще приклад реактіваційного листа
Після запуску слідкуйте й аналізуйте розсилку: відсоток відкритих та відписавшихся допоможуть додатково почистити базу й простежити за ефективністю обраного напрямку в листах. Після 2-3 реактіваційних розсилок видаліть тих, хто не відкриває листи.
Є така категорія людей, яка відкриває nf дивиться листи, навіть на посилання там клацає, але в інший час знову перестає реагувати на надсилання листів. З такими теж потрібно розлучатися. А можна й включати їх періодично в список реактивації або надсилати їм пропозиції про знижку.
Стежити потрібно за кожною розсилкою й після проводити аналіз, щоб розуміти, наскільки вона цікава користувачам.
Проводити чистку бази потрібно на регулярній основі, навіть якщо ви роками її збирали. Але, щоб мінімізувати час, витрачений на чистку, потрібно, в першу чергу, стежити за базою. Це можна робити такими методами:
Рис. 4 – Приклад велкам-ланцюжка
Рис. 5 – Приклад велкам-ланцюжка
Тримати список контактів в чистоті необхідно так само як і актуалізувати розсилку. Тут потрібно постійно з’ясовувати, що цікавить ваших клієнтів, тестувати різні формати й використовувати різні інфоприводи для нових листів. Тоді й база буде чиста, й результативність розсилки висока.
Вище я розповіла, як почистити базу емейл-розсилки та як тримати її доглянутою. Позбавляйтеся від неактивних користувачів якомога швидше й не зациклюйтеся на тому, що їх можна повернути. Реактіваційні листи спрацюють тільки для тих, у кого є інтерес до листів та продукту.
Проводьте глибоку чистку раз на декілька місяців й стежте за актуальністю контенту. Адже email-маркетинг максимально ефективний тільки коли користувачі з інтересом відкривають ваші повідомлення й роблять конверсії за посиланнями в листі. А досягти цього допоможе валідна база з активними адресами й любов до своєї роботи.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.