
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Хеллоуїн прийшов до нас відносно недавно і все ще не до кінця прижився як свято.
Однак, знижки та подарунки від брендів у своїх поштових скриньках багато хто в цей день вже караулить. Тож не дивно, адже Хеллоуїн, як і будь-яке інше свято - чудова нагода нагадати про себе своїм підписникам і збільшити продажі.
Не варто думати, що листи до Дня всіх святих варто розсилати тільки тим, чий продукт хоч якось використовується для проведення свята. При правильному підході та добрій фантазії обіграти можна абсолютно будь-які товари та послуги. Але навіщо взагалі морочитися?
Перше, на що варто звернути увагу – стратегія. Навіть один святковий лист матиме ефект. Але, якщо ви підготуєте цілу серію листів в різному форматі з різною подачею, то він буде набагато крутіше.
Друге – це оформлення листа. Зазвичай в розсилках до Гелловін переважають помаранчевий, червоний та жовтий кольори на чорному тлі. Але, якщо використовувати їх на білому, то можна виділитися на тлі конкурентів.
Трете – інфоприводи. Так, зрозуміло, що мова йде про Гелловін. Але якщо ви готуєте серію листів, то повинні продумати окремий привід для кожної розсилки.
Наприклад, сьогодні ви відправляєте лист з рецептом святкової страви, де даєте посилання на форми для випікання та інше кухонне начиння, яке продаєте.
Через 4 дні надсилаєте чек-лист перевірки будинку на готовність до свята або гайд “як зі скалки зробити привид”.
А за 3-4 дні до свята запускаєте розпродаж.
Що ж ми робимо?
Є ряд стандартних прийомів та ідей, які, втім, не втратили своєї актуальності й сьогодні.
Такі листи підходять для магазинів, у яких вже є продукція, відповідна до свята. Наприклад, це магазин декоративної косметики, яку можна використовувати для гриму або карнавальних костюмів. Класно, коли компанія не зациклюється на продажу, а готує тематичні листи, прив’язані до свята. Наприклад, розповідає, як зробити святковий макіяж з використанням їхньої продукції.
Рис. 1 – Приклад тематичних добірок в розсилці
Актуальні завжди й для всіх компаній без винятку. Тому, якщо не знаєте, як обіграти ваші товари або послуги під це свято, сміливо використовуйте знижки.
Рис. 2 – Приклад розсилок зі знижками
Зазвичай такі листи роблять компанії, які продають товари, актуальні для свята. Наприклад, карнавальні костюми або театральний грим. Але, правильно обігравши, добірки можна використовувати для всіх ніш.
Рис. 3 – Приклад добірок на Хелловін
Так само як і знижки, підходять абсолютно всім.
Рис. 4 – Розсилка до Хелловіну з акціями та подарунками
Нестандартний підхід:
Рис. 5 – Лінійка тематичних товарів
Рис. 6 – Список фільмів англійською до свята
Приклад:
Рис. 7 – Затишна розсилка до Хелловіну
Рис. 8 – Приклад корисної розсилки від зоомагазину
Рис. 9 – Страшна історія в розсилці
Рис. 10 – Корисна розсилка для початківців фотографів
Це тільки деякі приклади та варіанти ідей для Гелловіну розсилки. Як ви бачите, простору для творчості та креативу тут більш ніж достатньо. Головне – подумати про те, що буде цікаво вашим читачам.
Як ви бачите, ідей для розсилок на Хеллоуїн маса. Тому надихайтеся й починайте готувати свою святкову кампанію вже зараз.
Але все-таки постарайтеся піти від набивших оскому формулювань “страшно” та “моторошно”. Спробуйте проявити більше креативу, й користувачі дадуть відповідь вдячністю та грошима!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.