замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
217
1

Хеллоуїн прийшов до нас відносно недавно і все ще не до кінця прижився як свято.

Однак, знижки та подарунки від брендів у своїх поштових скриньках багато хто в цей день вже караулить. Тож не дивно, адже Хеллоуїн, як і будь-яке інше свято - чудова нагода нагадати про себе своїм підписникам і збільшити продажі.


1. Чому Хеллоуїн – відмінний привід для розсилки

Не варто думати, що листи до Дня всіх святих варто розсилати тільки тим, чий продукт хоч якось використовується для проведення свята. При правильному підході та добрій фантазії обіграти можна абсолютно будь-які товари та послуги. Але навіщо взагалі морочитися?

  1. Святковий настрій завжди підвищує кількість імпульсних покупок та лояльність клієнтів. Так чому б не створити такий настрій своєю розсилкою?
  2. Правильно обігравши товари або послуги, можна збільшити свої продажі в ці дні. Так, наприклад, якщо ви продаєте доглядову косметику, то можна нагадати клієнтам, як важливо зволожувати й захищати шкіру перед та після гриму.
  3. Ви підвищуєте лояльність клієнтів. Завжди приємно отримувати подарунки та привітання. А якщо ваші листи складені ще й з турботою про клієнта та містять корисний контент, то подяки у вигляді замовлень й шерингу розсилки вам забезпечені.

2. Як готуємося?

Перше, на що варто звернути увагу – стратегія. Навіть один святковий лист матиме ефект. Але, якщо ви підготуєте цілу серію листів в різному форматі з різною подачею, то він буде набагато крутіше.

Друге – це оформлення листа. Зазвичай в розсилках до Гелловін переважають помаранчевий, червоний та жовтий кольори на чорному тлі. Але, якщо використовувати їх на білому, то можна виділитися на тлі конкурентів.

Трете – інфоприводи. Так, зрозуміло, що мова йде про Гелловін. Але якщо ви готуєте серію листів, то повинні продумати окремий привід для кожної розсилки.

Наприклад, сьогодні ви відправляєте лист з рецептом святкової страви, де даєте посилання на форми для випікання та інше кухонне начиння, яке продаєте.
Через 4 дні надсилаєте чек-лист перевірки будинку на готовність до свята або гайд “як зі скалки зробити привид”.
А за 3-4 дні до свята запускаєте розпродаж.

Що ж ми робимо?

  1. Розробляємо план розсилок на святковий період та продумуємо інфоприводи.
  2. Готуємо святковий шаблон листа. Постарайтеся надати листу родзинок, не зациклюючись на звичних чорно-помаранчевих тонах. Якщо вже так хочете щось похмуре, візьміть фіолетовий або червоний. Або просто затемніть ваш фірмовий колір.
  3. Готуємо контент та тестуємо, щоб все працювало як в листі, так і на сайті.
  4. Запускаємо розсилки. Особливу увагу при запуску приділіть темі листа, щоб вона не загубилася серед однотипних формулювань про “страшні знижки” та “жахливо вигідні ціни”.
  5. Аналізуємо результати та робимо висновки й замітки, які зможемо використовувати в наступному році.

3. Що можна розсилати?

Є ряд стандартних прийомів та ідей, які, втім, не втратили своєї актуальності й сьогодні.

  1. Тематичні товари.

Такі листи підходять для магазинів, у яких вже є продукція, відповідна до свята. Наприклад, це магазин декоративної косметики, яку можна використовувати для гриму або карнавальних костюмів. Класно, коли компанія не зациклюється на продажу, а готує тематичні листи, прив’язані до свята. Наприклад, розповідає, як зробити святковий макіяж з використанням їхньої продукції.

Email-рассылки к Хеллоуину

Рис. 1 – Приклад тематичних добірок в розсилці

  1. Знижки.

Актуальні завжди й для всіх компаній без винятку. Тому, якщо не знаєте, як обіграти ваші товари або послуги під це свято, сміливо використовуйте знижки.

Email-рассылки со скидками к Хеллоуину

Рис. 2 – Приклад розсилок зі знижками

  1. Добірки.

Зазвичай такі листи роблять компанії, які продають товари, актуальні для свята. Наприклад, карнавальні костюми або театральний грим. Але, правильно обігравши, добірки можна використовувати для всіх ніш.

Email-рассылки с подборками к Хеллоуину

Рис. 3 – Приклад добірок на Хелловін

  1. Акції та подарунки.

Так само як і знижки, підходять абсолютно всім.

Акции и подарки к Хеллоуину

Рис. 4 – Розсилка до Хелловіну з акціями та подарунками

Нестандартний підхід:

  • Створити окрему лінійку тематичних товарів, як це зробили компанії нижче:

Тематические товары к Хеллоуину

Рис. 5 – Лінійка тематичних товарів

  • Освітні продукти можуть обіграти тематику за допомогою фільмів, книг та звичаїв. Наприклад, розповісти, як боротися зі страхом та панічними атаками, або підготувати список фраз з фільмів жахів англійською мовою, як це зробили SkyEng:

Фильмы к Хеллоуину в рассылке

Рис. 6 – Список фільмів англійською до свята

  • Замість того щоб лякати читачів, можна піти від протилежного й запропонувати їм гармонію та спокій. Такий підхід підійде й для курсів по медитації, й для іноземних мов, навіть для магазину постільної білизни.

Приклад:

Рассылка к Хеллоуину об уюте

Рис. 7 – Затишна розсилка до Хелловіну

  • Зробіть корисну контентную розсилку. Вона допоможе пригорнути читачів до себе, виділитися на тлі акційних пропозицій інших компаній та підвищить продажі. Розсилка зоомагазину Чотири лапи – чудовий тому приклад:

Рассылка для зоомагазина

Рис. 8 – Приклад корисної розсилки від зоомагазину

  • Розкажіть страшну історію, пов’язану з вашим продуктом. Спеціально нагнітайте обставини та в кінці запропонуйте рішення, яке допоможе уникнути всіх описаних жахів. Приклад:

Сторителинг в рассылке

Рис. 9 – Страшна історія в розсилці

  • Приберіть заперечення та страхи користувачів. Коли, як не в Хелловін розповісти про те, як ваша продукція бореться з основними страхами вашої аудиторії?

Полезная рассылка для начинающих фотографов

Рис. 10 – Корисна розсилка для початківців фотографів

Це тільки деякі приклади та варіанти ідей для Гелловіну розсилки. Як ви бачите, простору для творчості та креативу тут більш ніж достатньо. Головне – подумати про те, що буде цікаво вашим читачам.


Висновки

Як ви бачите, ідей для розсилок на Хеллоуїн маса. Тому надихайтеся й починайте готувати свою святкову кампанію вже зараз.

Але все-таки постарайтеся піти від набивших оскому формулювань “страшно” та “моторошно”. Спробуйте проявити більше креативу, й користувачі дадуть відповідь вдячністю та грошима!


Це точно можна надсилати?

Все, що потрібно знати щодо емейл-розсилок

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.