замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
175
3

Про що писати чи не писати під час війни? Вести чи ні блог компанії? Це взагалі комусь потрібно?

Питання віють у повітрі кожен день з 24 лютого. Трафік стрімко знижується, бо наразі наше перше завдання - вижити.

Контент-стратегія під час війни

Рис. 1 - Відвідування сайту наразі

Друзі, робіть, що можете - всі пабліки вже облетів пост про користь кожного під час бойових дій.

Якщо в вас є робочі обов’язки, завдання, виконуйте їх. Так ми допомагаємо, це наш внесок.

Що можна зробити сьогодні зі своєю контент-стратегією?


1. Перевірте контент-стратегію ще раз

Перебудуйте її згідно часу.
Наприклад, ми в ITForce з 3х публікацій на тиждень перейшли на 1-2. Поки що справляємось з цим обсягом. Також сьогодні публікуємо матеріали виключно українською.

Подивіться у вкладці Поведінка в Google Analytics, які теми сьогодні приносять найбільше трафіку.

Також проаналізуйте та випишіть (на лист паперу, Гугл-док тощо):

  • що зараз працює, а що ні?
  • чи змінилися ваші цілі?
  • які нові KPI бажаєте відслідковувати?
  • чи потрібні вам інші інструменти та нові платформи для досягнення нового порядку денного?

Нові знання допоможуть скласти картину. Ви зрозумієте, в якому напрямку рухатися, на які теми зробити наголос й адаптуєте контент-план до сьогодення.

Стосовно ITForce: наші трафікові теми за 3 тижні війни:

Трафік за місяць війни

Рис. 2 – Трафікові теми за період 24.02.2022 – 24.03.2022

Бачимо, що гарячі теми – Телеграм, їх 3 з 10:

Зрозуміло, що вони актуальні – зараз всі новини ми дізнаємось саме в Телеграм й трафік каналів там сягнув висот. Так само створюються нові канали: волонтерські, з допомогою біженцям, власним досвідом перетину кордону тощо.

Наш висновок навела у наступному пункті.


2. Налаштуйтесь на тренди

Головне завдання медіапроєкту – отримання трафіку. Зараз він йде вниз, що логічно.
А найболючіше сьогодні – війна у нашій країні.

З оглядом на популярні теми сайту ми почали писати статтю про стікерпаки – Як створити власний стікерпак. Це найактуальніша тема. До того ж вона якось розрядить сьогодення.

Стікерпак від @tpnik Віталій Кім

Рис. 3 – Актуальний стікерпак від @tpnik у 2022

Cтікери потрібні кожен день без прив’язки до подій. Вони житимуть своїм життям в Телеграмі й надалі.


3. Передивіться соцмережі

Так-так! Найактуальніша інформація саме у соцмережах. До речі, Телеграм ми теж до них відносимо.
Заходимо в Інстаграм та Фейсбук, й дивимось, що шерють користувачі.

У Введенні я вже наводила допис з мережі про помірну допомогу країні кожного з нас. Дуже часто зараз діляться порадами:

  • як закріпитися вдома у багатоповерхівці чи власному будинку;
  • як правильно заклеїти вікна скотчем;
  • як не панікувати та жити умовно нормальним життям тощо.

Добрий приклад такої стратегії – акаунт @bezdomnie.ua. Чоловік має досвід виживання у воєнний час, тому надає вкрай важливі рекомендації з правильного укріплення свого житла та поради щодо психологічного стану пересічного громадянина нашої держави.

Поради виживання bezdomnie.ua

Рис. 4 – Корисні поради акаунту @bezdomnie.ua

Лікарі, психологи, інші спеціалісти також долучились до масштабної підтримки людей й публікують свої поради. Ми читали вже:

  • що робити, якщо зненацька заболів зуб, як самостійно собі допомогти;
  • як робити невеликий сантехремонт;
  • де зараз шукати роботу тим, хто її втратив тощо.

Щодо психологічного стану людини

Рис. 5 – Допомога психологічному стану людини

Чи ось така корисна інформація з пабліків:

  • Безкоштовні сервіси для українців
  • Доставка медикаментів по Київу
  • Безкоштовні сервіси для українців
  • Онлайн уроки для учнів

Рис. 6 – Деякі ресурси для українців

Й інформація зі сторіс:

  • Телеграм-канали з допомогою
  • Телеграм-канали з контактами лікарів

Рис. 7 – Телеграм-канали з контактами лікарів

Перелік посилань зі сторіс:

Тобто, кожен робить те, що зараз в змозі робити. Хоча б шерить корисну інформацію, котра допомагає людям.


4. Оновіть старий контент

Що я маю на увазі – у маркетинзі кожен день щось змінюється.
Актуальні новини ми читаємо на новинному сайті ppcseo.com.

Якщо ви не маєте часу та ресурсів на написання нових статей, моніторте останні новини й таким чином оновіть статті у блозі. Це іще один плюс для SEO – ваш сайт ще раз обійдуть роботи й просканують. Побачать, що сайт оновлюється, контент на майданчику актуальний, у вас є шанс піднятися вище у результатах пошуку.
А в деяких тематиках трафік може зростати за допомогою блогу, тому що до Пошуку інформаційні запити частіше вводяться без гео прив’язки, й оскільки зараз велика кількість веб-ресурсів заблокована, є шанс перетягнути трафік на свій сайт. Користуйтесь цим.

Оновлювати слід в першу чергу ті статті, на які приходять користувачі, цю інформацію дивимося в Google Analytics.

Стосовно ITForce: наприклад, ми маємо статтю, яка частково стосується Page Experience. А 15 березня Гугл розповів, як працюють ці сигнали. Тож беремо й додаємо цю новину у статтю.

Органічне оновлення статті

Рис. 8 – Оновлення статті

Навіть якщо похідна стаття в вас 3х річної давнини, все одно намагайтесь тримати її актуальною, адже вона приносить трафік.


5. Відмовтеся від старого чи дубльованого контенту

Велика кількість контенту може знизити швидкість сайту. А забагато одного й того самого контенту може негативно вплинути на рейтинг у пошуковій видачі.
Тож якщо маєте такий віз з 5м колесом, краще відмовтесь зараз від неї. Принаймні, перенесіть її в чернетки сайту.

Стосовно ITForce: ми маємо декілька матеріалів про оновлення алгоритму Гугл. Про великі ми робили окремі статті з графіками коливання видачі. Про маленькі – дадавали апдейтом до існуючої статті. Це також частина праці з контентом з попереднього п. 3.

Як приклад наведу інфу про зміну тега Title – у статтю Оновлення Google літо 2021 від 9.06.2021, де ми торкалися цієї теми, бо влітку вона дуже всім боліла, додали офіційну інформацію від Джона Мюллера з приводу зміни заголовків від 8.09.2021:

Оновлення тегу Title

Рис. 9 – Доповнення теми про оновлення Гугл

Тож замість того, щоб транскрибувати вебінар Мюллера та писати окрему статтю про зміну тега Title, ми просто додали ще один розділ з відео у матеріал про оновлення алгоритму.

Така сама ситуація була зі статтею про ПДВ на рекламу – ми дадали ще один пункт у матеріал:

Оподаткування на Амазон

Рис. 10 – Оновлення статті про ПДВ на рекламу

Логічно було додати ще один розділ у статтю замість того, щоб писати окрему про те, як відбуватиметься оподаткування рекламодавців на Амазон.


6. Створюйте контент для людей

Контент для людей актуальний завжди.
Що зараз турбує маркетологів? Про те й пишемо.

Стосовно ITForce: приклад – наша ця стаття про контент-стратегію згідно реаліям з 24 лютого 2022 року. А також наступна стаття про стікери в Телеграм.

А щоб про ваш контент дізналися й інші користувачі, додаємо до публікацій ключові слова.

Де їх шукати:

Тестуйте всі, хоч один підійде для підбору ключовиків.


7. Дистрибуція та відстеження ефективності контенту

Після написання та розміщення контенту у блозі відстежуйте трафік.
Ще ефективніше – дистрибувати його на інші майданчики та у соцмережі.

Найпростіший варіант – ділитися інформацією у Телеграм-каналах.

Стосовно ITForce: наша компанія має новинний сайт ppcseo.com й всі новини з сайту ми також публікуємо в Телеграм та Інстаграм. У Телеграм зручно ділитись дописами та коментувати їх.

  • Новина на сайті
  • Новина в Телеграм
  • Новина в Інстаграм

Рис. 11 – Одна й та сама новина на різних ресурсах

Щодо технічної сторони:

Робіть технічний аудит сайту час від часу, щоб знайти та виправити помилки. Наша покрокова інструкція для проведення техаудиту за допомогою Screaming Frog SEO Spider допоможе.


Безкоштовні сервіси для маркетингу

Як пройти навчання та не злитися в середині процесу

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.