Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі та Полтаві. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Email-маркетинг

P3-UKR
3 хвилини
Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн? #Email-маркетинг
Хеллоуїн прийшов до нас відносно недавно і все ще не до кінця прижився як свято. Однак, знижки та подарунки від брендів у своїх поштових скриньках багато хто в цей день вже караулить. Тож не дивно, адже Хеллоуїн, як і будь-яке…
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія Черепанова
Email-маркетолог
15 жовтня 2021
P-UKR_4993_30-09-2021_12-06
3 хвилини
Як почистити базу контактів? #Email-маркетинг
Ми вже розповідали про те, як набрати перших підписників та де взяти контакти. Отже, ваша база зібрана, актуальна, працює й приносить конверсії. Але з часом її доведеться чистити та робити це регулярно. Про те, як це зробити й навіщо, поговоримо…
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія Черепанова
Email-маркетолог
30 вересня 2021
P-UKR_4993_23-09-2021_10-33
4 хвилини
Як набрати перших підписників, якщо ви не інтернет-магазин? #Email-маркетинг
Еmail — один з найефективніших каналів продажів та підтримки лояльності до бренду. У нього найвищий ROI. І багато відомих компаній цим успішно користуються. Але для чого ж збирати підписників та слати їм листи, якщо у вас інформаційний блог, який не…
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія Черепанова
Email-маркетолог
23 вересня 2021
P_4993_19-07-2021_10-46
10 хвилин
GDPR та онлайн-маркетинг. 5 порад #Email-маркетинг
Про автора: Катерина Намака, старший юрист в Legal IT Group. “Працюю з сучасними privacy-викликами та захистом інтелектуальної власності в різних сферах бізнесу”. Ми плавно (чи не дуже) перейшли від роздачі листівок та реклами у газетах до більш ефективних рекламних інструментів. Онлайн-реклама…
18 липня 2021
P_UKR_4993_02-07-2021_10-26
2 хвилини
Як створити спам-фільтр за ключовими словами #Email-маркетинг
Дістали листи з незнайомих адрес, яким ви не залишали свою пошту та не давали згоди на розсилки? У березні ми писали про спам та закон “Про електронну комерцію”. Сьогодні розповім, як створити фільтр, щоб листи з різних адрес, які розсилають…
Email-маркетинг - картинка 2
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
02 липня 2021
Spam Ukraine
4 хвилини
Нарешті дочекалися! Заборона спаму в Україні #Email-маркетинг
Україна давно чекала закону, який врегулює захист персональних даних в інтернеті. Зокрема – заборонить розсилку спаму та введе санкції за порушення цієї заборони. І нарешті ми дочекалися! Ще в грудні 2020 року Верховна Рада прийняла закон “Про електронні комунікації“, який…
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія Черепанова
Email-маркетолог
25 березня 2021
Email Black Friday
6 хвилин
Як отримати максимум з Чорної П'ятниці? #Email-маркетинг
Щорічно найгарячіший і прибутковий у торгівлі сезон починається з листопада і триває аж до Нового року. Все тому, що саме в листопаді стартує Чорна П’ятниця. День, який чекають всі шопоголіки світу. З кожним роком розпродажі стають дедалі масштабнішим, а п’ятниця…
Email-маркетинг - картинка 3
Валерія Кисільова
Content-writer
29 вересня 2020
UKR-PREVIEW_4993
3 хвилини
Що таке email-маркетинг? #Email-маркетинг
За кордоном email-маркетинг давно став невід’ємною частиною просування компаній, тоді як в Україні він тільки починає свій шлях. З одного боку, це ускладнює освоєння інструменту: фахівців та навчальних програм недостатньо, та незрозуміло, про що писати та як буде реагувати аудиторія.…
01 вересня 2020
Ошибки емейл укр
3 хвилини
Проморозсилки. 7 типових помилок, про які багато хто забуває #Email-маркетинг
Листи давно стали частиною нашого життя. І, здавалося б, написана вже купа гайдів про те, як правильно складати листи та шаблони, про що писати та яку тему придумувати. Але мені все ще трапляються листи, які викликають неоднозначну реакцію. І я…
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія Черепанова
Email-маркетолог
29 липня 2020
P1_4993_16-07-2020_18-08
4 хвилини
Welcome-ланцюжок. Що це та для чого потрібен? #Email-маркетинг
Часто від клієнтів чуємо питання: “Для чого потрібна привітальний ланцюжок, якщо ми й так робимо проморозсилки?”. Відповідаємо розгорнуто й покроково, щоб всі переконалися в ефективності цього інструменту.
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія Черепанова
Email-маркетолог
21 липня 2020

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: