
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Email-маркетинг – це один з напрямків маркетингу, що використовує поштові розсилки для комунікацій з користувачами.
Email-маркетинг простими словами – розсилка листів на email користувачів з будь-якою інформацією або пропозиціями бренду чи компанії.
Комунікації можуть бути спрямовані на вирішення найрізноманітніших завдань бізнесу.
Наприклад:
Що говорить нам Вікіпедія про поняття email-маркетингу:
Рис. 1 – Витяг з Вікіпедії
Email-маркетинг універсальний. Тому він підходить практично всім: блогам, b2b-сегменту, інтернет-магазинам, салонам краси, спа та іншим сервісам послуг. І навіть селебрітіз. Відрізняються тільки інструменти email-маркетингу, що будуть використовуватися.
Те, що розсилки – один з найефективніших та рентабельних інструментів маркетингу, говорять вже давно. Але я все одно нагадаю)
За даними eMarketer, 59% американських маркетологів вважають, що кращий канал для підвищення ROI – email.
Рис. 2 – Дані дослідження eMarketer
Рис. 3 – Дані дослідження DMA
А ці дослідження від Smart Insights або DMA показують, що email-розсилки в 4ре рази ефективніше інших видів маркетингу.
Отже, можна виділити наступні переваги Email-маркетингу:
Й підтвердження:
Рис. 4 – Навіщо впроваджувати розсилки
Що ви отримуєте від правильно працюючого email-маркетингу:
Як працює правильний email-маркетинг?
Рис. 5 – Схема роботи email-розсилок
База контактів – основний інструмент email-маркетингу, тому починати запуск слід саме з збору контактів.
Детальніше про те, як це зробити та які способи є, можна прочитати в моїй попередній статті про збір бази контактів. Особисто мені найбільше імпонує збір бази за допомогою форми підписки. У цьому випадку користувач точно знає, що ви йому напишете, тож добровільно дає на це згоду.
Далі створюємо унікальний та впізнаваний шаблон листа, дивлячись на який, читачі будуть оразу розуміти, хто їм написав. А за шаблоном вже готуються листи welcome-ланцюжка (привітальні) та проморозсилки.
Розсилки найкраще робити через спеціальні сервіси, залишивши адмінку та CRM максимум для тригерних листів.
Якщо потрібна більш глибоке й персоналізоване налаштування email, базу підписників сегментують за частотою та кількістю покупок. Потім для кожної групи готують свою спецпропозицію. Для тих клієнтів, які залишили товар в кошику або обраному, але не купили, впроваджуються листи кинутих кошиків та переглядів. А для тих, хто завершив покупку, відправляється інший ланцюжок листів. Наприклад, із запитом відгуку про куплені товари. Ці листи налаштовуються після покупки та містять запит відгуку про куплені товари або блок з корисними товарами.
Найголовніше правило поштового маркетингу – регулярні розсилки. Тільки системність та планування дозволять збудувати довірчі відносини з читачами.
А якщо ви не бажаєте витрачати багато часу та розбиратися з тим, як запустити email-маркетинг, самостійно, ви завжди можете звернутися до нас. Ми все розповімо, підберемо оптимальну стратегію та налаштуємо ваші розсилки в найкоротші терміни.
Схема роботи з розсилками:
Рис. 6 – Етапи запуску email-маркетингу
Існує безліч варіантів того, що можна розсилати підписникам. Але умовно всі листи можна поділити на 3 великі групи:
Сюди можна віднести практично всі розсилки, що відправляються масово: промо, новини, акції, анонси новинок, тематичні та ігрові листи. Це та категорія листів, що відправляється незалежно від дії користувача або події, пов’язаної з ним.
Приклади:
Рис. 7 – Приклад листів з регулярної розсилки
Рис. 8 – Приклад листів з регулярної розсилки
Рис. 9 – Приклад листів з регулярної розсилки
Це листи-реакції на дію користувача або момент настання якоїсь події.
Сюди можна віднести поздоровлення з Днем народження, листи вітального ланцюжка, кинуті кошики, реактіваційні розсилки. Основна особливість таких листів в тому, що вони відправляються автоматично.
Приклади:
Рис. 10 – Приклад тригерних листів
Рис. 11 – Приклад тригерних листів
Практично це те ж саме, що тригерні. Вони також відправляються автоматично в залежності від дій користувача.
Основна відмінність в тому, що транзакційні листи не несуть комерційного підтексту. Це сповіщення про зміни в особистому кабінеті: зміна пароля, статус замовлення, нове повідомлення.
Приклади:
Рис. 12 – Приклад транзакційних листів
Email – важливий інструмент маркетингу, який допомагає не тільки підвищити продажі, але й вибудувати довгострокові відносини зі своїми клієнтами. А утримати клієнта завжди вигідніше, ніж залучати нового.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.