
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Часто від клієнтів чуємо питання: "Для чого потрібна привітальний ланцюжок, якщо ми й так робимо проморозсилки?".
Відповідаємо розгорнуто й покроково, щоб всі переконалися в ефективності цього інструменту.
Welcome-ланцюжок – це автоматична серія листів, що відправляється користувачу одразу після того, як він дав згоду на розсилку. Це відмінний спосіб для кампанії розповісти про себе, своїх перевагах, і про вигоди для клієнта.
Welcome-ланцюжок простими словами – привітальна розсилка з декількох листів з метою розповісти користувачеві про бренд чи магазин, особливості роботи.
Зазвичай в привітальних ланцюжках від 3 до 8 листів. Але кількість може змінюватися в залежності від ніші та специфіки діалогу.
Так, наприклад, психолог Ольга Юрковська після проходження тесту, запускає вітальний ланцюжок з 15 листів, кожне з яких пов’язане з попереднім сюжетною лінією. Тут важливо, щоб вам дійсно було що сказати.
Чим же так гарні welcome-ланцюжки?
Людина, що добровільно залишила свій email на вашому сайті та підтвердила згоду на отримання розсилок, вже зацікавлена в вас або вашому продукті. Вона відкрита до діалогу. Тепер важливо переконати її в тому, що, вибравши вас, вона не помилилася. Часто саме привітальні листи остаточно переконують користувача зробити покупку.
Крім того, правильно налаштувавши welcome-ланцюжок, ви:
Статистика сервісу Soundtest підтверджує ефективність привітальних ланцюжків. За їхніми даними, показники таких розсилок в 2 рази вище звичайних промо.
Рис. 1 – Статистика привітальних розсилок
З усього вищеописаного можна зробити висновок, що основне завдання привітальних ланцюжків – сформувати довіру клієнтів і підготувати їх до покупки. Але є і ряд інших завдань, які вони допомагають вирішити.
Важливо! Не перестарайтеся зі спробами переконати користувача у своїй крутизні та не викличте в нього бажання тут же відписатися від вашої розсилки.
Є маса варіантів, тут все залежить тільки від польоту вашої фантазії та потреб вашої ЦА. Але є безпрограшні варіанти для будь-якої ніші.
Рис. 2 – Подяка за підписку
Рис. 3 – Лист після підтвердження підписки для магазину годин
Рис. 4 – Лист з перевагами компанії
Рис. 5 – Листи з анкетою
Рис. 6 – Лист-знайомство
Рис. 7 – Лист з мобільним додатком
В цілому, до листів welcome-ланцюжка застосовні ті ж правила, що й до звичайних розсилок. Але варто згадати й про деякі особливості.
Вітальний лист варто відправляти одразу після підтвердження підписки. Користувачі готові та чекають такого листа. Особливо, якщо ви обіцяли знижку.
Далі хорошим тоном буде розсилати листи з тією ж частотою, з якою надалі будуть проводитися звичайні проморозсилки. Найчастіше це 1-2 рази на тиждень, тобто листи ланцюжка повинні йти між собою з інтервалом у 2-4 дні.
Відносно дня тижня та часу відправлення однозначної відповіді немає. Все залежить від вашої аудиторії. Тут варто тестувати.
Не варто намагатися в першому ж листі розповісти про всі переваги компанії, прорекламувати товари/послуги, поділитися відгуками та позначити свою експертність.
Email – не лендінг, та любить чіткий поділ: один лист – одна тема. Максимум дві. Навіть в такому типі листів, як дайджести, є один заданий вектор.
Це ж стосується частоти розсилок. Якщо переборщити, користувач швидше за все відпишиться від вас або просто перестане читати листи.
Дотримуйтеся фірмового стилю всюди, в т. ч. і в розсилках. Відомий шаблон та тон листа – фішки багатьох популярних брендів. Так, наприклад, я особисто не відписуюся від парочки брендів тому, що мені просто подобається їх підхід до текстів та приємний дизайн листів. Крім того, фірмовий стиль допомагає користувачеві швидше вас запам’ятати.
Впізнаваність листів підтримується за допомогою фірмового шаблону листа та стилістикою текстів. Про те, як зробити шаблон, можна почитати тут.
Тексти ж повинні писатися в одному стилі на всіх ресурсах: соціальні мережі, email, сайт, месенджери. Що це означає? Те, що якщо ви використовуєте сленг та звертаєтеся на “ти” до підписників в Інстаграм, то так само повинні писати в текстах й для email.
У гонитві за супермодним дизайном не забувайте про адаптивність листів на мобільних пристроях та про відображення в різних поштових сервісах. Попередньо тестуйте шаблон.
Перш ніж відправляти welcome-ланцюжок, складіть чіткий план того, що ви бажаєте сказати читачеві. Це допоможе структурувати порядок та тексти листів так, щоб не вийшла каша.
Листи повинні бути корисними та актуальними, з ходу закривати найчастіші запитання та заперечення.
Рис. 8 – Приклад ланцюжка для магазину квітів
Привітальна ланцюжок – необхідний елемент email-маркетингу. Він допомагає привернути користувача до бренду, налаштувати його на покупку та закрити останні заперечення. Такий ланцюжок відправляється максимально гарячій аудиторії, що готова до покупки. Тому 50% + продажів припадає саме на листи welcome-ланцюжка.
Якщо ви хочете розробити стратегію, що продає та отримати максимум продажів, звертайтеся до нас. Фахівці ITForce з радістю допоможуть вам.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.