
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Листи давно стали частиною нашого життя. І, здавалося б, написана вже купа гайдів про те, як правильно складати листи та шаблони, про що писати та яку тему придумувати. Але мені все ще трапляються листи, які викликають неоднозначну реакцію. І я не беру до уваги написаний текст.
Часом візуала більш ніж достатньо, щоб не дочитувати лист до кінця. Тому сьогодні давайте ще раз поговоримо про те, які помилки зустрічаються в розсилках навіть у відомих брендів.
Здавалося б, відписка – це обов’язковий атрибут будь-якої масової email-розсилки, про який не пишуть тільки на парканах. Але все ще знаходяться магазини з тоталітарними замашками, які не дають користувачам можливості відписатися.
Рис. 1 – Приклад листа від магазину одягу без можливості відписатися
І також лист магазину одягу, але з правильно оформленими футером.
Той випадок, коли розмір має значення. Занадто багато інформації в футері непрактично і з точки зору донесення інформації до читача, і з точки зору візуального оформлення.
Якщо ви вважаєте, що її дійсно важливо донести до користувача, зробіть окремий блок в самому листі.
Рис. 2 – Супердовгий підвал з купою інформації
Hbc. 3 – Акуратний та структурований футер
Повні версії листів: перший лист, другий лист.
Зараз від 30% до 50% користувачів читають пошту на мобільному. Давайте ж дамо їм нарешті можливість робити це легко і з задоволенням.
Рис. 4 – Приклад вдало та невдало адаптованого під мобільний тексту
Рис. 5 – Проблемні листи
Проблеми листів:
Погано структуровані листи важко читати.
Крім того, візуально вони сприймаються теж не так добре, як їх побратими зі структурою.
Приклади листів (всі посилання клікабельні):
Чітка і зрозуміла структура (всі посилання клікабельні):
Таке трапляється не часто, але, все ж таки, зустрічається.
Уникнути подібного можна за допомогою тестування перед відправкою. Причому, бажано зробити це на різних пристроях та в різних поштовика.
А щоб спростити життя, для цього є спеціальні сервіси. Наприклад, Litmus, Email on Acid або EmailPreviewServices.
Рис. 6 – Приклади битих картинок в розсилці
Це варіант, коли смутно вгадується посил листа і те, що в ньому пропонують.
Іноді навіть доводиться постаратися, щоб зрозуміти, від кого воно прийшло. Практикують і таке. Не треба так. Одні картинки й кнопки нічого не вирішать, якщо читач не розуміє, для чого йому на них натискати.
Рис. 7 – Вкрай невдало складений лист
Тут прям повний набір: незрозуміло, про що курси та що за добірка, немає можливості відписатися, верстка теж залишає бажати кращого.
Іноді згадка в одному листі декількох подій або інфоприводів має місце бути. Але найчастіше це відноситься тільки до дайджестів та анонсів. Промолисти все ж таки краще прив’язувати до правила “один лист – одна тема”.
Не найбільш вдала спроба запхати до одного листа й розпродаж, й новини з блогу, й промокод, та купу чого ще.
Приклад випадку, коли багато тексту цікаво та до місця, адже це розсилка від видавництва МІФ – приклад листа.
Рис. 8 – Креативна ідея повернення клієнтів
Рис. 9 – Цікавий підхід до контенту від школи англійської мови
Розсилка компанії «Чотири лапи» – особисто я прихильник розсилки цієї компанії. Креативні ідеї, унікальний дизайн та багато гумору. Варто підписатися, навіть якщо у вас немає домашніх вихованців. Так, для підняття настрою.
Рис. 10 – Лист в темних тонах
Акуратно, структуровано, та по ділу.
Рис. 11 – Вдала ідея листа
Можна було б додати більше повітря до дизайну, але ідея листа відмінна. Відчувається турбота про клієнта.
Будьте уважні, перевіряйте розсилку перед віправкой, надихайтеся.
А якщо не бажаєте морочитися, ми можемо зробити все це за вас. Пишіть 🙂
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.