
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Реклама з кільцевою галереєю або як її частіше називають карусель Facebook – засіб показу від 2 до 10 зображень/відео в межах одного оголошення. До кожного зображення можна прикріпити власне посилання та опис, а перегортання здійснюється свайпом вправо (на мобільному) та натисканням на стрілку (на десктопі).
У стрічці Фейсбуку карусель виглядає так:
Рис. 1 – Кільцева галерея у Фейсбук
Оголошення має бути привабливим для користувача, тому нижче поділюся з вами тим, як створити рекламу карусель у Фейсбуку та способами її оформлення.
У каруселі або слай-шоу Facebook можна продемонструвати як один товар – для цього розбити (порізати) рекламний банер як на декілька однакових, так і на декілька товарів відразу (тренды визуала 2021).
Рис. 2 – Демонстрація одного товару з різних боків
Рис. 3 – Реклама карусель Facebook кількох товарів одного бренду
Рис. 4 – Демонстрація способу застосування товару
Як створити кільцеву галерею у Фейсбук? Переходимо до процесу налаштування.
Пропустимо кроки створення рекламного кабінету та кампанії (детально етапи описані у статті Налаштування кампаній Discovery Ads).
Єдине, на що варто звернути увагу, це те, що при виборі мети кампанії не можна використовувати Перегляд відео та Залучення – у них формат каруселі Facebook недоступний. Тому я вибрала мету Впізнаваність бренду.
Рис. 5 – Вибір мети кампанії
Переходимо до створення групи об’яв. Не включаємо показ динамічних креативів, тому що кільцева галерея у Фейсбук буде недоступна.
Рис. 6 – Створення групи оголошень
Виставляємо бюджет, графік, дату початку та кінця (необов’язково). Тепер необхідно додати налаштування аудиторії:
Можна використовувати як аудиторію одну зі збережених, чи навпаки виключити групу людей.
Рис. 7 – Налаштування аудиторії для показу їй реклами
Далі вибираємо місця розміщення. Можна використовувати автоматичний показ або вибрати майданчики вручну.
Тепер створимо саме оголошення. Якщо все вказано правильно, то вам буде запропоновано формат каруселі:
Рис. 8 – Вікно налаштування оголошення
При виборі кільцевої галереї Фейсбук відкриє таке вікно із пропозицією додати картки із зображеннями, посиланнями та описами для товарів. Створити можна до 10 карток.
Рис. 9 – Продовження створення реклами-каруселі
У кожну картку потрібно додати кінцеву адресу та заклик до дії (необов’язково). Праворуч є область попереднього перегляду результату.
Рис. 10 – Перегляд вашої кільцевої галереї
Якщо додати занадто широку фотографію, ФБ просто обріже її та деяку інформацію буде погано видно або не видно взагалі. Тому обов’язково подивіться, як відображатиметься ваш креатив на різних плейсментах, перш ніж запускати його показ. І слідкуйте за розміром використовуваних зображень (потрібні квадрати 1080х1080).
Рис. 11 – Частина зображення обрізана, релевантна інформація закрита
Змінювати завантажені картинки можна простим перетягуванням. А якщо поставити галочку в полі Показувати найрезультативніший першим, то соцмережа сама вирішить, яку картку показуватиме першою після тестового періоду.
Якщо створюєте історію чи інструкцію, цей пункт має бути неактивним.
Є можливість встановити галочку в полі Додати до кінця картку з фото вашого профіля (за замовчуванням поле вже відзначено галочкою), щоб наприкінці вашої каруселі був ваш аватар Facebook. Це доцільно робити, коли карток не багато, щоб людина точно догортала до неї, і тоді це підвищить впізнаваність вашого бренду.
При оформленні кільцевої галереї через Фейсбук дотримуйтесь усіх правил створення банерів для реклами, щоб вони були корисними та цікавими для користувача, залучали його догортати карусель до кінця.
Цікаві варіанти для прикладу:
Рис. 12 – Шаблон Цитруса
У деяких випадках можна змінити лише перше зображення, щоб додати заголовок, наприклад, оголошення про розпродаж. Або щось ще, що привертає увагу.
Мета полягає в тому, щоб спонукати користувача перейти до наступних зображень каруселі, на яких будуть представлені окремі продукти або послуги, які ви пропонуєте.
З повторюваним шаблоном оголошення матиме гарний та одноманітний вигляд.
Цей спосіб потребує мінімального редагування. Потрібно лише обрізати зображення або змінити їх розмір до рекомендованого квадратного розміру.
Слідкуйте за тим, щоб картинки були якісними, бо показуючи кашу з пікселів, ви тільки налякаєте аудиторію.
Рис. 13 – Виставляйте в карусель гарні, якісні зображення
Вони мають бути чіткими, залучати користувача вчинити подальші дії (перейти, купити).
Реклама повинна привертати увагу, але не бути зухвалою та безглуздою. Тому нижче зібрала для вас кілька порад щодо того, як зробити рекламу-карусель у Фейсбуці цікавою для потенційних клієнтів:
Кільцева галерея – один із найкращих форматів подачі рекламної інформації, який ефективно покаже ваш товар (-и) перед зацікавленою аудиторією. Використовуючи інформацію вище, вдасться створити презентабельну та продаючу карусель Facebook, яка приведе до вас нових покупців.
Пробуйте!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.