
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Шукаєте поради та рекомендації щодо створення медійних оголошень для рекламних кампаній?
Сьогодні поговоримо саме про те, як працювати над дизайном банерної реклами в інтернеті. На кожен з 5 кроків наведу кілька прикладів ефективних банерів.
З чого складається банерна реклама?
РРС-кампанія навряд чи досягне успіху, якщо їй не достає креативності.
А якщо ви не відчуваєте тенденцій в онлайн-рекламі, ніхто не побачить ваше чудове та вкрай модне оголошення.
Медійна реклама – ідеальний інструмент для підвищення впізнаваності бренду.
Користувачі звикли до банерної сліпоти – їх підсвідомість миттєво фільтрує та відкидає рекламу. В результаті всі зусилля зі створення інформативного та привабливого банера втрачають сенс – медійна кампанія не досягає мети і бюджет зливається.
Ось чому важливо знати, як створювати дизайн рекламного оголошення професійного рівня – такого, що орієнтований на цільового користувача.
Функції банера:
В результаті – все це підвищує ефективність РРС-кампанії.
Перш ніж почати створювати банер, насамперед треба знати мету, котру потрібно досягти після запуску кампаній в інтернеті:
Або в вас взагалі інший план на контекст?
Нижче – 5 рекомендацій, яких ми радимо дотримуватися при створенні медійних оголошень для РРС-кампанії.
Термін використовується для позначення будь-якого кольору навколо елементу або певної функції на елементі оголошення.
Використовувати можна не тільки білий колір, а й будь-який інший.
Проблема в тому, що коли заходить мова про розробку медійної реклами для РРС-кампанії, на невеличкій області, що виділена під шаблон оголошення, деякі дизайнери намагаються розмістити всю інформацію, що має відношення до кампанії.
Ця проста міра робить оголошення інформаційно переповненими та нечитабельними.
Як виправити проблему?
Зосереджуємось на інформації, що безпосередньо цікавить користувача та відповідає меті рекламодавця.
Найкращій спосіб здійснити це – зробити дизайн простішим. А білий простір навколо використати для підвищення привабливості баннера.
Таким чином увага користувача фокусується на тому об’єкті, котрий ми продаємо.
У прикладі ми навели ефективний банер та зосередили увагу на конкретному товарі, що просуваємо:
Під час створення дизайну для баннера, в першу чергу орієнтуйтесь на кольори та колірні схеми, з якими збираєтесь працювати.
Якщо реклама призначена для конкретної кампанії, тоді ми розглядаємо можливість використання корпоративних кольорів організації.
Але не забувайте, що колір впливає на емоції та змушує користувачів виконувати певні дії.
Тому потрібно визначити ті кольори, що позитивно впливатимуть на ЦА та викликатимуть в неї бажані емоції.
Щоб уникнути банерної сліпоти, під час обрання майданчиків для розміщення оголошень потрібно заздалегідь передбачити їх колір. Тоді при виборі колірних схем, що використовуються на обраному сайті, можна гарантувати, що оголошення будуть чіткими та відвідувачі їх відразу ідентифікують. Так в користувачів залишиться менше шансів проігнорувати та не помітити вашу рекламу.
Вище ми створили 3 різних ефективних банери для реклами наших послуг.
В результаті перевагу віддали першому варіанту, бо дослідження майданчиків для розміщення показало, що чорний колір найкращим чином підійде під дизайн платформ.
У чому головна відмінність медійної реклами?
У додаванні зображень до тексту.
Фотографії сильно впливають на сприйняття реклами користувачем. Цей факт потрібно врахувати та поміркувати про тип фото під час створення макету.
Іноді логотипи брендів надають вичерпну інформацію з приводу того, що пропонує компанія.
Тому використання таких лого в кампаніях для підвищення впізнаваності бренду не потребують використання додаткових зображень до шаблону медійного оголошення.
Однак при запуску переважної більшості РРС-кампаній клієнти як і раніше наполягають на додаванні картинок в медійку. Таким чином, потрібно вибрати ті фото, що будуть викликати найбільш сприятливі емоції у вашої ЦА.
Звісно, що зображення, котрі ви використовуєте, повинні виглядати професійно. І відповідати релевантній медійній рекламі, про яку йде мова. Там, де це можливо, подумайте про те, як поєднувати кольори з зображеннями так, щоб повністю заволодіти увагою відвідувачів.
Також треба бути дуже акуратними з використанням смішних чи шокуючих фотографій – такий контент підійде тільки специфічним компаніям.
Завжди думайте про свою ЦА.
Наприклад, ви рекламуєте прикраси.
У загальному розумінні ваша ЦА – жінки.
Зобразивши стильну дівчину в прикрасах, котра здійснює покупки, ви розкриваєте ідею бренду. А зображення дорогоцінних каменів на задньому фоні підтвердить цінність прикрас.
Зображення жодним чином не повинно суперечити написаному.
Під час розробки медійної об’яви для РРС-кампанії дуже легко вдатися до творчості в дизайні макету та забути про всю решту інформації.
Але лише один візуал спрацює не настільки ефективно, як візуал, підкріплений інформаційним посилом.
Якою має бути текстова складова:
Зрозуміло, що інформація, що відображається на банерах, залежить від поставленої мети РК. Поглянемо на приклад ефективного банера нижче.
Наприклад, якщо РРС-кампанія орієнтована на підвищення впізнаваності бренду, ми додаємо в оголошення фірмовий логотип бренду і чітко прописані рекламні повідомлення.
З іншого боку, якщо кампанія націлена на те, щоб люди купували якийсь певний товар, то на банери ми додаємо конкретні дані щодо роздрібного продажу цього продукту. А також переваги, що пов’язані з пропозицією – наприклад, безкоштовну доставку або розпродаж.
Коли ви будуєте баннер, зміст повинен бути чітким:
Якщо ви таргетуєте зміст рекламного оголошення за аудиторіями, рекламне посилання не повинне дезорієнтувати ваших нішевих користувачів та відвідувачів. Текстове повідомлення та фото на оголошенні повинні відповідати один одному та цілі РК.
Найпростіший та ефективний спосіб це відтворити – зробити візуальний акцент на кнопках СТА (заклику до дії). Так ми даємо користувачу зрозуміти, який вплив від нього очікуємо.
Оптимальний спосіб підібрати результативні заклики до дії – подумати про первинні цілі кампанії. І потім сформулювати короткий, чіткий та зрозумілий СТА.
Наприклад, наша мета – поліпшити взаємодію з ринком. Тоді є сенс розглянути можливість використання великих та відразу помітних кнопок.
Але якщо РРС-кампанія спрямована на підвищення впізнаваності бренду, то СТА не знадобиться.
В такому разі наголос робиться на повідомлення бренду та логотип компанії.
В будь-якому випадку, при створенні кнопок СТА ми в першу чергу орієнтуємось на цілі кампанії. Таким чином стане простіше відповісти на ці заклики, а це зробить медійні оголошення більш ефективними.
І бонус від нас – тестуйте ваші кампанії!
У рекламному світі бажано заздалегідь готувати різні макети медійних оголошень, перш ніж запускати фінальний варіант в роботу.
Таким чином, ми перед запуском не тільки протестуємо кожен варіант, а й зрозуміємо, який з банерів та елементи на ньому спрацювали краще.
Згідно результатам дослідження Andrew Hunter Whiteside (керівник відділу продажів компанії Jampp), незначні зміни в зображеннях та колірних схемах можуть суттєво впливати на CTR медійних оголошень.
Зображення зі статті “The DCO Differentiator – How to Drive ROI with Retargeting Creatives”
Тобто, приділяйте достатньо часу дизайну банерів. Тестуйте кожен варіант.
Отже, ми розібрали та показали на прикладах 5 варіантів розробки медійних оголошень для РРС-кампанії.
Дотримуючись іх, можна створити вдалі та по-справжньому ефективні банери.
Головний орієнтир – цілі РРС-кампанії. Саме від них ми відштовхуємось, перш ніж приступити до запуску РК.
Коли ми точно знаємо мету, можно перейти до розробки макету:
Ефективних банерів вам та високих конверсій!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.