
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Візуальна частина в Instagram була головною під час запуску самого додатка, й залишається досі чіпляючим фактором.
Ще пару років тому можна було пропустити візуал в Інстаграм і зробити акцент на сторітелінгу, розповідати про лайфхаки та корисні фішки. Але не у 2021.
Візуал – це загальне враження про ваш профіль.
Це поєднання відтінків, ракурсів, подачі, стилю і головної ідеї акаунта. Якісна подача має на увазі під собою, що профіль буде “приємний оку”, навіть якщо він виконаний в різних відтінках, але загальна картинка є привабливою та стильною.
Рис. 1 – Приклад візуально естетичного акаунту
Профіль, який стильний візуально, привертає світові групи й пабліки з естетики та візуалу – вони роблять репости собі й ваше фото бачать сотні та мільйони людей. Трендові фотографії розлітаються по пабліках миттєво.
В цілому, сьогодні головний тренд сітки постів в Інстаграм – це природність та мінімалізм.
Розглянемо докладно і з прикладами 8 основних напрямків у візуалі для Інстаграму 2021.
Про ідеї для сторіс та тренди контенту читайте в статті «Тренди Інстаграм Сторіс 2021».
Прикладів коротких відео в мережі безліч. Йдеться навіть не про відео менше 15 секунд, а більше про так звані “живі фото” по 1-2-3 секунди. За своєю стилістикою вони більше нагадують нескінченні GIF-анімації, які завдяки функціоналу Instagram тривають безперервно, поки користувач не закриє вкладку самого посту.
Наприклад, що можна показати:
Рис. 2 – Пости з GIF-анімацією
Рис. 3 – Пости з GIF-анімацією
Гіфки – просте й незаяложене оформлення постів в Інстаграм 2021.
Штучні фотографії з витягнутим білим кольором і сильною ретушшю в Lightroom сьогодні залишилися далеко знизу стрічки.
На зміну прийшли натуральні відтінки, денне світло або вогні нічного міста.
Максимум, що роблять трендові блогери зі своїми зображеннями – це додають яскравості, різкості, або навпаки, приглушують кольори та витягують темний відтінок.
Рис. 4 – Природні фото
Варто сказати про те, що така обробка не вимагає використання додаткового програмного забезпечення. Її можна виконати відразу при завантаженні зображення в Instagram або скористатися інструментами обробки на своєму телефоні (але якщо ви не мислите своєї стрічки без фільтрів, то ось наша добірка класних додатків).
Так, тепер можна з однієї фотосесії залити відразу 2 або навіть 3 картки в профіль. І сітка Інстаграм буде виглядати органічно.
Рис. 5 – Фотосет в рядок
Найголовніше, щоб ракурс фотографій був різний: ближче, далі, деталі, рух або аксесуари, в разі, якщо це повний образ.
Картки виглядають виграшно через те, що їх об’єднує один відтінок, а фокус в цьому випадку на різних елементах.
Чорно-білі фото стильні завжди. Існують різні відтінки таких фотографій, і який використовувати у своєму профілі – обирати вам.
Відштовхуватися найкраще від загального відтінку акаунта, щоб і чорно-білі зображення виглядали стильно поряд з кольоровими, але і сильно не вибивалися на загальному тлі.
При побудові стрічки в Інстаграм враховуйте також той факт, що і чорно-біле фото може бути оформлено в теплому або холодному відтінках.
Рис. 6 – Чорно-білі картки в профілі
Кілька прикладів лаконічного використання таких зображень на сторінці. Стильно і загальна картинка приємна.
Рис. 7 – Чорно-білий профіль з вкрапленням кольору
Навіть два чорно-білих зображення поспіль виглядають відмінно.
Кінець 2020 і початок 2021 внесли корективи у розуміння мінімалізму на фото.
Зараз найчастіше ми зустрічаємо наближені фотографії чогось: елементів декору, фурнітури одягу, текстури або використання ефекту патерну. Такі зображення додають “повітря” в профіль.
Рис. 8 – Повітря на зображеннях
Ось доказ того, що прості не постановочні фотографії можуть бути шалено стильними.
Ще один тренд, який успішно допоможе додати “повітря” до акаунта – це написи, слогани, вирази.
Рис. 9 – Шрифт
Приклад використання у профілі:
Рис. 10 – Використання шрифту у профілі
Блогери успішно використовують такі картинки у своїх блогах, головне правило – щоб така картинка відповідала відтінку профілю, або щоб шрифт лаконічно поєднувався із загальним фоном.
Більше життя акаунту можуть забезпечити фото в моменті. це:
Рис. 11 – Рух в зображеннях
Рис. 12 – Випадкові фото
Випадкові фото – найпростіший контент: під час фотосесії їх виходить багато й вибір великий.
Велика популярність в розкладці стрічки в Instagram припадає на бренди, логотипи та бирки. Це фотографії, на яких добре видно назву бренду або його персональний колір
Найпопулярніші зараз бренди це: Cartier, Chanel, Dior, Zara, Prada, Chloe, Byredo, Jo Malone, Vogue.
Решта менш популярні, але можуть привернути увагу своїм відтінком або цікавим шрифтом.
Рис. 13 – Наявність брендів на фото
Світові стилісти кажуть, що у 2021 очікуємо великий тренд на всілякі слогани та вирази на одязі. Впевнені, цей тренд прийшов з Instagram, тому що вже активно використовується в профілях фешн-блогерів.
Рис. 14 – Слогани на фото
Ще один тренд, пов’язаний з брендами, це використання бирок. Як в поєднанні з одягом, так і без нього. Це можуть бути бирки поблизу, зняті з одягу або прикріплені до нього.
Рис. 15 – Бірки на фото
Виглядають цілком органічно.
Не будемо сперечатися про те, що перше враження про людину ми робимо за її акаунтом. Дивимося на візуал, читаємо пости. Але друге, що може підчепити користувача залишитися на вашому акаунті, це сторіз.
Адже це відразу кілька точок дотику з користувачем:
Це чіпляє і змушує підписників дивитися вас щодня.
Але також важливий фактор – один стиль ведення ваших сторіз: або манера спілкування, або візуальна подача.
Що ми маємо на увазі під візуальною подачею:
Як приклад, часто використовують відтінки самого профілю в сторіз, або ж свій унікальний відтінок.
Завдяки постійному відтінку сторіз ваші користувачі будуть розуміти, кого на даний момент вони дивляться, коли будуть просто гортати сторіз черговий раз.
Рис. 16 – Єдиний колір в профілі та сторіз
Теж виглядає естетично та впізнавано.
Стежити за трендами Instagram не складно, а ось брати й дотримуватися їх набагато складніше. Не кожен з наведених вище прикладів підійде для кожного з вас.
Рекомендуємо завдяки їм тренувати почуття стилю і створювати щось своє – унікальний контент, який захочуть повторити й інші у дизайні своїх постів в Інстаграм.
Слідкуйте також за тим, що зараз в списку антитрендів: які фільтри вийшли з використання, яка обробка вже не актуальна.
Менше награності та фальші у профілі, більше щирості та життя.
Візуал для Інстаграм – це фірмова картка, яка характеризує людину та її світ.
А що говорить сам Інстаграм про візуал мережі, читайте в іх власному журналі Instagram Insiders.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.