Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Блог- сторінка 22

Блог ВордПресс
2 хвилини
Просування сайту на Wordpress: особливості та складності в роботі #SEO-пошукове просування
Запитайте в будь-якого розробника сайтів, яка CMS найпопулярніша в світі. Відповідь завжди буде одна: WordPress. Давайте спробуємо розібратися, що такого привабливого в цій платформі, чому вона так полюбилася WEB-майстрам, але при цьому користується не кращим авторитетом серед професійних розробників. Зараз…
30 березня 2020
Блог Блокировка
4 хвилини
Через що можуть заблокувати аккаунт в GMC/FB/Instagram? #Контекстна реклама
Сьогодні розбираємо 3ю частину питань, котрі замовники часто задають нашим Project-менеджерам. Перші 2: “Питання замовників фахівцям з контекстної реклами” та “Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce“. Які ще моменти ми не розглянули? як обійти блокування аккаунта в Google…
Блог- сторінка 22 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
27 березня 2020
Баннер Тайтл
4 хвилини
Ідеальний Title - трохи SEO інформації #SEO-пошукове просування
Завжди є бажання знайти унікальні можливості для поліпшення SEO на сайті. Один з важливих моментів в просуванні проекту – оптимізація заголовка сторінки (Title), адже кожен SEO-фахівець намагається зробити заголовок сторінки максимально унікальним, клікабельним та продаваним. Якщо ви бажаєте поліпшити SEO…
26 березня 2020
Блог клики звонки
3 хвилини
Кліки є, дзвінків немає. Що робити? #Контекстна реклама
Стаття оновлена 30.03.2021р. Цільові запити зібрані, налаштування кампаній продумані, оголошення складені, реклама в Google запущена. Ура, CTR зростає! Але продажів більше не стає… “Що робити, в чому причина відсутності переходів?” – питання, що наші PMи часто чують від нових клієнтів.…
Блог- сторінка 22 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
19 березня 2020
Блог фичи
4 хвилини
SEO-фічі, що повинні знати підприємці #SEO-пошукове просування
Вже давно не новина, що алгоритми пошукових систем постійно змінюються й удосконалюються, Google з кожним днем ​​стає все розумнішими і розумнішими. А це означає, що підприємець, в котрого є сайт, повинен бути в курсі сучасних тенденцій та змін у сфері…
17 березня 2020
Блог фильтры
5 хвилин
Як вивести сайт з-під фільтру Google? #SEO-пошукове просування
Нерідко трапляється так, що ваш сайт різко просідає за відвідуваннями або падає в самий низ списку при пошуку. Це може говорити про те, що ви потрапили під фільтри Google. Коли це відбувається, ви не отримуєте ніяких повідомлень чи попереджень. Запідозрити…
13 березня 2020
Блог ГТМ
5 хвилин
Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce #Контекстна реклама
Продовжуємо розбирати питання, що задають клієнти нашим Project manager’ам. Сьогодні обговоримо додаткові інструменти аналітики. *Ми не будемо зупинятися на тому, як самостійно встановити ці сервіси – це робота програміста. Також, у кожного веб-проекту свої особливості бізнес-процесів, а значить, й свій…
Блог- сторінка 22 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
06 березня 2020
Блог Карточка товара
7 хвилин
7 обов'язкових пунктів, що підвищують конверсійність картки товару #SEO-пошукове просування
Картка товару – сторінка з детальною інформацією про продукт та інші супутні послуги, що надає магазин. Товарна карта покликана привернути увагу відвідувачів, переконати їх залишитися на сайті та зробити покупку. Картка товару – фінальний вирішальний крок користувача в воронці продажів.…
Блог- сторінка 22 - картинка 2
Катерина Дьоміна
Редактор
04 березня 2020
Блог баннер структура
6 хвилин
Що таке структура сайту та чому вона така важлива #SEO-пошукове просування
Всім привіт! Часто під час внутрішнбої оптимізації сайтів клієнтів я стикаюся з явними помилками в структурі їх проектів. Хоч вже не один раз обговорені основні пункти щодо успішної реалізації структури ресурсу. Кожен знає, що сайт повинен бути інтуїтивно зрозумілим та…
26 лютого 2020
Емейл спам
4 хвилини
7 правил, що допоможуть доставити ваш мейл одержувачу та оминути спам-фільтри #Email-маркетинг
Завдання е-мейл маркетолога – зацікавити підписників пропозицією з розсилки. Завдання поштового сервісу – доставити лист до папки “Вхідні”. І ніяк не до “Спаму”. Як це зробити? Нижче наводжу правила, що допомагають мені доставляти мейли адресатам та не потрапляти до чорного…
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія Черепанова
Email-маркетолог
11 лютого 2020
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: