Запитайте в будь-якого розробника сайтів, яка CMS найпопулярніша в світі. Відповідь завжди буде одна: WordPress. Давайте спробуємо розібратися, що такого привабливого в цій платформі, чому вона так полюбилася WEB-майстрам, але при цьому користується не кращим авторитетом серед професійних розробників. Зараз…
Сьогодні розбираємо 3ю частину питань, котрі замовники часто задають нашим Project-менеджерам. Перші 2: “Питання замовників фахівцям з контекстної реклами” та “Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce“. Які ще моменти ми не розглянули? як обійти блокування аккаунта в Google…
Завжди є бажання знайти унікальні можливості для поліпшення SEO на сайті. Один з важливих моментів в просуванні проекту – оптимізація заголовка сторінки (Title), адже кожен SEO-фахівець намагається зробити заголовок сторінки максимально унікальним, клікабельним та продаваним. Якщо ви бажаєте поліпшити SEO…
Стаття оновлена 30.03.2021р. Цільові запити зібрані, налаштування кампаній продумані, оголошення складені, реклама в Google запущена. Ура, CTR зростає! Але продажів більше не стає… “Що робити, в чому причина відсутності переходів?” – питання, що наші PMи часто чують від нових клієнтів.…
Вже давно не новина, що алгоритми пошукових систем постійно змінюються й удосконалюються, Google з кожним днем стає все розумнішими і розумнішими. А це означає, що підприємець, в котрого є сайт, повинен бути в курсі сучасних тенденцій та змін у сфері…
Нерідко трапляється так, що ваш сайт різко просідає за відвідуваннями або падає в самий низ списку при пошуку. Це може говорити про те, що ви потрапили під фільтри Google. Коли це відбувається, ви не отримуєте ніяких повідомлень чи попереджень. Запідозрити…
Продовжуємо розбирати питання, що задають клієнти нашим Project manager’ам. Сьогодні обговоримо додаткові інструменти аналітики. *Ми не будемо зупинятися на тому, як самостійно встановити ці сервіси – це робота програміста. Також, у кожного веб-проекту свої особливості бізнес-процесів, а значить, й свій…
Картка товару – сторінка з детальною інформацією про продукт та інші супутні послуги, що надає магазин. Товарна карта покликана привернути увагу відвідувачів, переконати їх залишитися на сайті та зробити покупку. Картка товару – фінальний вирішальний крок користувача в воронці продажів.…
Всім привіт! Часто під час внутрішнбої оптимізації сайтів клієнтів я стикаюся з явними помилками в структурі їх проектів. Хоч вже не один раз обговорені основні пункти щодо успішної реалізації структури ресурсу. Кожен знає, що сайт повинен бути інтуїтивно зрозумілим та…
Завдання е-мейл маркетолога – зацікавити підписників пропозицією з розсилки. Завдання поштового сервісу – доставити лист до папки “Вхідні”. І ніяк не до “Спаму”. Як це зробити? Нижче наводжу правила, що допомагають мені доставляти мейли адресатам та не потрапляти до чорного…