Дістали листи з незнайомих адрес, яким ви не залишали свою пошту та не давали згоди на розсилки? У березні ми писали про спам та закон “Про електронну комерцію”. Сьогодні розповім, як створити фільтр, щоб листи з різних адрес, які розсилають…
Один зі способів залучення нових користувачів на свій акаунт соціальної мережі — це співпраця з блогерами. Найчастіше бізнесмени або власники акаунтів іноді не розуміють важливості проведення повного аналізу блогера перед замовленням реклами. Також користувачі мережі порівнюють рекламу у блогера з…
Контекстна реклама – одна з найбільш динамічно розвиваються галузей digital-маркетингу. На 2021 рік ринок інтернет-реклами в Україні займає 52% від ринку всієї рекламної активності в країні. Тобто інтернет-реклама успішно конкурує з офлайн форматами, витісняючи останніх. Така тенденція дає перспективу розвитку…
Далеко не завжди є можливість продати свій продукт тут та зараз. Тріпваєр (від англ. tripwire – пастка-розтяжка) – той самий інструмент, який починає діалог з потенційним покупцем та призводить його до фінальної покупки.
Джерело – moz.com Поговоримо про те, як та коли використовувати, а коли НЕ використовувати Disavow Tool (інструмент відхилення зовнішніх посилань) від Google. Поговоримо про те, яке місце він займе в наборі інструментів SEO у 2021 році з огляду на широко…
Як налаштувати та замовити контекстну рекламу на Shopify? За даними видання Fast Company, платформа Shopify увійшла до трійки 50 найбільш інноваційних компаній 2021 року, пропустивши вперед лише Moderna та Pfizer. (Повний список можна подивитися тут). Shopify швидко зорієнтувався в період…
Сьогодні кожна компанія про неї говорить, але чи використовує? Розбираємося з картою подорожі клієнта: де брати інформацію про користувачів для побудови карти, які етапи проходить відвідувач перед покупкою, з яким питаннями та проблемами стикається, й які рішення можна запропонувати компаніям…
2 червня 2021 Google почав розгортати нове оновлення ядра основного алгоритму – The June 2021 Core Update. Це перша частина оновлення ядра основного алгоритму, за ним буде ще липневе. Детальніше про них можна прочитати в статті Дайджест оновлень алгоритмів Google…
У статті я покажу вам, як за допомогою Screaming Frog витягувати дані: мікророзмітки; HTML; вбудованого JavaScript. І багато чого іншого з застосуванням XPath Screaming Frog та регулярних виразів. Працювати будемо з реальними сайтами.
Ми впевнені, що реклама, яку ви запускаєте або збираєтеся запускати, буде показана певній кількості користувачів. Але якість цієї реклами безпосередньо залежить від потрапляння у свою цільову аудиторію. Як визначити свого користувача? Які показники реклами можуть вказати нам на точність попадання…