Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Блог- сторінка 15

P_UKR_4993_02-07-2021_10-26
2 хвилини
Як створити спам-фільтр за ключовими словами #Email-маркетинг
Дістали листи з незнайомих адрес, яким ви не залишали свою пошту та не давали згоди на розсилки? У березні ми писали про спам та закон “Про електронну комерцію”. Сьогодні розповім, як створити фільтр, щоб листи з різних адрес, які розсилають…
Блог- сторінка 15 - картинка 2
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
02 липня 2021
P_UKR_4993
7 хвилин
Як працювати з інфлюенсерамі в Інстаграм #SMM-просування
Один зі способів залучення нових користувачів на свій акаунт соціальної мережі — це співпраця з блогерами. Найчастіше бізнесмени або власники акаунтів іноді не розуміють важливості проведення повного аналізу блогера перед замовленням реклами. Також користувачі мережі порівнюють рекламу у блогера з…
Блог- сторінка 15 - картинка 3
Дар'я Чурікова
SMM-спеціаліст
01 липня 2021
P_UKR
5 хвилин
З чого починати вивчення контекстної реклами? #Контекстна реклама
Контекстна реклама – одна з найбільш динамічно розвиваються галузей digital-маркетингу. На 2021 рік ринок інтернет-реклами в Україні займає 52% від ринку всієї рекламної активності в країні. Тобто інтернет-реклама успішно конкурує з офлайн форматами, витісняючи останніх. Така тенденція дає перспективу розвитку…
Блог- сторінка 15 - картинка 4
Валерія Кисільова
Content-writer
29 червня 2021
P_4993_25-06-2021_11-42
3 хвилини
Яке місце займає тріпваєр у вашій воронці продажів або як привернути клієнта до покупки головного продукту #SMM-просування
Далеко не завжди є можливість продати свій продукт тут та зараз. Тріпваєр (від англ. tripwire – пастка-розтяжка) – той самий інструмент, який починає діалог з потенційним покупцем та призводить його до фінальної покупки.
Блог- сторінка 15 - картинка 5
Дарина Шафрай
SMM-спеціаліст
25 червня 2021
P_4993_24-06-2021_11-03
6 хвилин
Навіщо потрібен Disavow Tool та як його використовувати? #SEO-пошукове просування
Джерело – moz.com Поговоримо про те, як та коли використовувати, а коли НЕ використовувати Disavow Tool (інструмент відхилення зовнішніх посилань) від Google. Поговоримо про те, яке місце він займе в наборі інструментів SEO у 2021 році з огляду на широко…
24 червня 2021
P_4993_14-06-2021_11-00
7 хвилин
Як налаштувати контекстну рекламу на Shopify #Контекстна реклама
Як налаштувати та замовити контекстну рекламу на Shopify? За даними видання Fast Company, платформа Shopify увійшла до трійки 50 найбільш інноваційних компаній 2021 року, пропустивши вперед лише Moderna та Pfizer. (Повний список можна подивитися тут). Shopify швидко зорієнтувався в період…
Тетяна Томенко
Тетяна Томенко
Head of PPC Department
14 червня 2021
P_4993_09-06-2021_10-02
6 хвилин
Customer Journey Map #Контент-маркетинг
Сьогодні кожна компанія про неї говорить, але чи використовує? Розбираємося з картою подорожі клієнта: де брати інформацію про користувачів для побудови карти, які етапи проходить відвідувач перед покупкою, з яким питаннями та проблемами стикається, й які рішення можна запропонувати компаніям…
Блог- сторінка 15 - картинка 6
Катерина Дьоміна
Редактор
10 червня 2021
PP
3 хвилини
Оновлення Google червень 2021 #SEO-пошукове просування
2 червня 2021 Google почав розгортати нове оновлення ядра основного алгоритму – The June 2021 Core Update. Це перша частина оновлення ядра основного алгоритму, за ним буде ще липневе. Детальніше про них можна прочитати в статті Дайджест оновлень алгоритмів Google…
Блог- сторінка 15 - картинка 4
Валерія Кисільова
Content-writer
09 червня 2021
1-P_4993
6 хвилин
Керівництво по вилученню даних Screaming Frog за допомогою XPath та Regex #SEO-пошукове просування
У статті я покажу вам, як за допомогою Screaming Frog витягувати дані: мікророзмітки; HTML; вбудованого JavaScript. І багато чого іншого з застосуванням XPath Screaming Frog та регулярних виразів. Працювати будемо з реальними сайтами.
08 червня 2021
UKR-P_4993_04-06-2021_10-36
5 хвилин
Як визначити свою цільову аудиторію #SMM-просування
Ми впевнені, що реклама, яку ви запускаєте або збираєтеся запускати, буде показана певній кількості користувачів. Але якість цієї реклами безпосередньо залежить від потрапляння у свою цільову аудиторію. Як визначити свого користувача? Які показники реклами можуть вказати нам на точність попадання…
Блог- сторінка 15 - картинка 3
Дар'я Чурікова
SMM-спеціаліст
04 червня 2021
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: