
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Всього 5 років тому було неважко розмістити сайт на першій сторінці Google і залучити нових відвідувачів, але через велику конкуренцію ті добрі часи давно пройшли.
Зараз 2020 рік, і ранжувати сайт в Google не так-то просто. Алгоритми Google постійно змінюються, щоб дати користувачам найкращі результати. Тому, якщо ви хочете підвищити рейтинг свого сайту, ми поділимося з вами новими тенденціями у світі SEO в 2021 році. А також дамо поради, які допоможуть ефективніше працювати над оптимізацією.
Структуровані дані не нові для світу SEO. Вони як і раніше займають дуже хороше місце в тенденціях SEO у 2021 році. Мікророзмітки на сайті допомагає пошуковій системі зрозуміти контекст сторінок і краще їх ранжувати. Мікророзмітка також дозволить створити розширений сніпет, який значно збільшить ваш трафік.
Необхідні типи схем, які варто впровадити:
Зараз обрані сніпети отримують все більше кліків на сторінці результатів Google. І, щоб поліпшити взаємодію з користувачем, Google придумав функцію, де користувач може прочитати фрагмент контенту на самій сторінці пошуку.
Це те, що ми називаємо позицією «0». Оптимізація вмісту вашого сайту для обраних фрагментів Google приносить вам більше трафіку, забезпечуючи першу позицію в пошуку.
У тенденціях SEO 2021 року Google My Business і Google Maps грають дуже важливу роль. У світі, що пережив пандемію, кожен місцевий бізнес переходить з локального маркетингу на цифровий. І в міру зростання використання методів цифрового маркетингу в місцевих компаніях зростає важливість розміщення компанії в Google My Business та Google Maps.
Наші рекомендації:
Пам’ятайте про SERM. Виправляйте виявлені помилки. Покращуйте сервіс.
Один з важливих показників, яким Google постійно надає великого значення, це оптимізація ваших сторінок для мобільних пристроїв.
Очевидний факт – більшість користувачів відвідують веб-сайти зі своїх мобільних пристроїв. Таким чином, у 2021 році це залишається однією з важливих тенденцій в області SEO. Тенденції SEO 2021 року нагадують вам, що ви повинні розробляти сторінки для мобільних пристроїв і зробити їх зручними для комп’ютерів. Такою є важливість мобільної оптимізації.
Алгоритми Google шукають найбільш релевантний контент, який відповідає пошуковому запиту клієнта.
Зосередьтеся на створенні якісного контенту, який задовольнить клієнтів. Якщо ви будете ділитися змістовним, зрозумілим, підкріпленим даними контентом, що ще і доступно викладений, Google зрозуміє, що ваш сайт заслуговує на довіру й поліпшить позиції у видачі.
Незважаючи на те, що захищені сайти не основний фактор, що впливає на SEO, він все ж надає опосередкований вплив. Коли новий користувач помічає застережливий знак в браузері, збільшується ймовірність того, що він негайно залишить ваш сайт. А це впливає на показник відмов і, в свою чергу, на ваш рейтинг в пошуку.
Протокол HTTPS використовує зашифровані дані для безпечного зв’язку, на відміну від протоколу HTTP. Використання HTTPS забезпечить фактор довіри вашому сайту для вашої аудиторії.
У постійно мінливому світі новою тенденцією стало відео.
Останнім часом створюється багато додатків для соціальних мереж, орієнтованих на відео. Це означає, що завдяки відеомаркетингу компанія або бренд може отримати широку впізнаваність, створюючи вірусний і цікавий контент. Крім того, такий формат подачі сприяє формуванню необхідного іміджу та якісної комунікації з аудиторією. Сторінка з коротким і чітким відеоконтентом багаторазово збільшує залученість користувачів, що, в свою чергу, підвищує ранжування в пошуку.
Одна з головних тенденцій SEO в 2021 році – EAT.
E-A-T (з англ. – expertise, authoritativeness, and trustworthiness) – це абревіатура, що розшифровується як експертність, авторитетність й достовірність.
Кожне з цих трьох слів відображає право компанії вважатися лідером в своїй галузі, незалежно від того, в яку галузь або нішу він може потрапити.
Google використовує кожен з цих трьох показників для вимірювання досвіду, авторитетності або надійності веб-сайту, змісту окремої сторінки сайту (на основі URL-адрес), та самих контент-креаторів.
Фактори, які допомагають підвищити рівень EAT сайту:
Важливо! Якщо ви отримали посилання з підозрілого або нерелевантного сайту, потрібно видалити його за допомогою Google Disavow. Не забувайте перевіряти сайти, на які посилаєтесь самі.
It's almost like we look for signals that align with expertise, authoritativeness and trustworthiness. We should give that an acronym like E-A-T and maybe suggest people aim for this. Oh wait, we did: https://t.co/1fs2oIS54L pic.twitter.com/xNL424dDdq
— Danny Sullivan (@dannysullivan) October 11, 2019
Більше половини пошукових запитів в Інтернеті здійснюється за допомогою голосу. Поява віртуальних помічників (Siri від Google та ін.) зробило пошук голосом як ніколи популярним. Причому голосовий запит відрізняється від звичайного пошуку за ключовими словами.
Голосова команда або голосовий пошук на пристрої будуть містити в собі питальне слово. Наприклад, “що, чому, де, як, коли”. А також правильні запити з довгим хвостом, оскільки вони вимагають, щоб Google надав точний збіг і кращий можливий результат за їхнім запитом.
Influencer Marketing (або маркетинг впливу) – це просування бренду або продукту через авторитет людей, які мають вплив на свою аудиторію. Їх називають інфлюенсерами чи лідерами думок.
Якщо ви ще не почали працювати з маркетингом впливу для свого бізнесу, то 2021 рік – найкращий час для цього. Маркетинг впливу виявився одним з методів маркетингу, який забезпечує високу рентабельність інвестицій і більший радіус дії. Це підійде для бізнесу будь-якого розміру. Висловлювання лідера думок про ваш товар необхідно користувачам, щоб завоювати довіру до вашого продукту.
Штучний інтелект і машинне навчання стали одними з ключових тенденцій в області технологій в 2020 і 2021 роках.
Пошукова система Google також використовує штучний інтелект, який постійно дізнається про пошукову діяльність та тенденції. Штучний інтелект може підбирати найкращі результати, тому актуальний контент зараз має величезне значення.
У 2021 році ми очікуємо постпандемічний світ з новими нормами.
Люди тепер проводять ще більше часу в Інтернеті, тому маркетинговий акцент повинен бути на цьому. Електронна комерція, онлайн-консультації й онлайн-курси стануть ще популярнішими у 2021 році, тому важливо, щоб ви зосередилися на цих частинах для вашого бізнесу.
Сектор e-commerce неухильно зростає. Експерти прогнозують, що до 2023 року онлайн-продажі в США перевищать 740 млрд доларів.
Оскільки фактори SEO продовжують змінюватися щороку, сайт теж необхідно оновлювати з урахуванням цих змін. Тому дуже важлива активність і інформованість у змінах факторів SEO та алгоритмів Google.
Кожен SEO-стратег повинен враховувати ці речі й адаптувати їх до своїх проектів, щоб створити унікальну SEO-стратегію на 2021 рік.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.