Оптимізація технічної частини сайту є ключовою для сприйняття вебресурсу пошуковими роботами та відвідувачами. Сайт мусить відповідати актуальним вимогам пошукових систем. На початку роботи з просуванням англомовних сайтів наші спеціалісти проводять SEO-аудит та надають рекомендації для виправлення.
Ми аналізуємо структуру сайту, семантичне ядро, юзабіліті, метатеги, контент та стратегію лінкбілдингу ресурсу.
Контент — це те, що залучає, на що саме приходять відвідувачі та заради чого вирішують залишитися чи покинути сайт. Якісний контент відіграє ключову роль у залученні аудиторії. Сайт мусить надавати справді корисну та правдиву інформацію, яка містить відповідь на запит користувача, за якою й приходять відвідувачі, які шукають товар чи послугу. Саме тому для написання контенту для сайтів з англомовних ринків ми обираємо носія мови, який краще розуміє менталітет цільової аудиторії на західному ринку. Написання контенту для просування міжнародного сайту передбачає враховування відповідності контенту EEAT-факторам (експертність, авторитетність, надійність, довіра) та залучення до перевірки експертів з відповідної ніші. Ваш контент викликатиме довіру у вашої аудиторії та пошукових систем. Сторінки, які максимально відповідають запитам користувачів, отримують більше відвідувань і в результаті приносять власникам більший прибуток.
Мобільна версія сайту — важливий фактор для ранжування. Google використовує Mobile First Index, який спочатку аналізує сайти з погляду зручності використання саме з телефону. Частка мобільного трафіку при просуванні сайту в США та Європі складає понад 50% від усього трафіку. На мобільних пристроях вебпроєкт мусить працювати так само швидко, як з десктопу. Пошукова оптимізація під мобільні пристрої є обов’язковою для будь-якого ресурсу.
Посилання з релевантних авторитетних вебресурсів значно впливають на ранжування та просування закордонного сайту. Аналізуємо посилальний профіль та розробляємо стратегію нарощування лінків, постійно моніторимо стратегії зовнішнього розвитку сайтів-конкурентів, враховуючи вік та нішу вашого ресурсу. Створюємо якісний контент, який відповідає запитам цільових користувачів. Плавно нарощуємо вагу зовнішніх беклінків.