У лютому 2020 року Google розповів про намір прибрати сторонні cookie з Google Chrome. Процес переходу повинен завершитися до 2022 року. Компанія планує замінити cookie на технологію, розроблену як частина ініціативи Privacy Sandbox, яка була оголошена у другій половині 2019…
Одне з найважливіших понять в контекстній рекламі – ціна за клік або cost-per-click (CPC). Це сума, яку платить рекламодавець за показ оголошення. Високий CPC робить контекстну рекламу нерентабельною, тому фахівці намагаються зменшити витрати. Вартість кліка в Google Ads розраховується, спираючись…
Спершу робота з контекстною рекламою може бути складною і лякаючою. Потрібно пам’ятати про багаточисельні нюанси, постійно відстежувати роботу кампаній і проводити оптимізацію. Ми в ITForce розуміємо, що починати завжди нелегко. Тому склали гайд з налаштування облікового запису Google Реклами, тому…
джерело – analyticsmania.com Назва Google Tag Manager все частіше миготить на форумах, різних заходах і т. д .. Дехто говорить, що він допомагає набагато простіше відслідковувати відвідувачів, а інші обіцяють, що вам більше не знадобляться розробники, т. я. ви зможете встановити…
Багатьох наших клієнтів цікавить таке питання — яку платформу краще вибрати для реклами свого бізнесу: Google Ads або Facebook Ads? І майже кожен раз у нас одна й та сама — залежить від обставин! Обидві платформи гарні. Так, один канал…
В Google Analytics 4 є функція DebugView, яка в режимі реального часу формує звіт про взаємодії користувачів з веб-сайтом або додатком. Виглядає це так: Рис. 1 – Приклад роботи DebugView для сайту ITForce Цей звіт показує, за якими параметрами проводиться…
В кінці липня 2019 Google анонсувала запуск нового типу ресурсу “додаток та сайт” (app + web). Після бета-тестування оновлення змінило назву на Google Analytics 4. Це оновлена версія Аналітики й тепер наступні апгрейди будуть додаватися саме в неї. Google Analytics…
Product Experts Summit @Home 2020 проходив протягом 3 днів: з 26 по 28 жовтня 2020 року. Product Experts Summit – це захід для експертів по продуктах Google Золотого й більш високих рівнів за такими продуктами, як YouTube, Education та Google…
Ця стаття – переклад analyticsmania.com Якщо ви тільки починаєте працювати з менеджером тегів Google та плануєте впроваджувати теги Universal Analytics (Google Analytics), пам’ятайте наступне: використовувати змінну налаштувань Google Аналітики ОБОВ’ЯЗКОВО. Чому? Дозвольте вам показати. Якщо вам ближче і зрозуміліше формат…
Враховуючи, що ціна на таргетовану рекламу може варіюватися залежно від багатьох факторів, ретельне налаштування аудиторій та коректна робота Facebook Pixel є критично важливими для досягнення оптимальної вартості за результат. На послуги контекстної реклами з просування Піксель також впливає. Частково ми…