Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Контекстна реклама- сторінка 5

P_4993_28-04-2021_11-06
6 хвилин
Як відмова від cookies вплине на контекстну рекламу? #Контекстна реклама
У лютому 2020 року Google розповів про намір прибрати сторонні cookie з Google Chrome. Процес переходу повинен завершитися до 2022 року. Компанія планує замінити cookie на технологію, розроблену як частина ініціативи Privacy Sandbox, яка була оголошена у другій половині 2019…
Контекстна реклама- сторінка 5 - картинка 2
Валерія Кисільова
Content-writer
28 квітня 2021
Цена клика Гугл Эдс
5 хвилин
Як формується ціна за клік в Google Ads #Контекстна реклама
Одне з найважливіших понять в контекстній рекламі – ціна за клік або cost-per-click (CPC). Це сума, яку платить рекламодавець за показ оголошення. Високий CPC робить контекстну рекламу нерентабельною, тому фахівці намагаються зменшити витрати. Вартість кліка в Google Ads розраховується, спираючись…
Контекстна реклама- сторінка 5 - картинка 2
Валерія Кисільова
Content-writer
24 лютого 2021
Account Google Ads
13 хвилин
Як створити акаунт Google Ads #Контекстна реклама
Спершу робота з контекстною рекламою може бути складною і лякаючою. Потрібно пам’ятати про багаточисельні нюанси, постійно відстежувати роботу кампаній і проводити оптимізацію. Ми в ITForce розуміємо, що починати завжди нелегко. Тому склали гайд з налаштування облікового запису Google Реклами, тому…
Контекстна реклама- сторінка 5 - картинка 4
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
01 лютого 2021
Google Tag Manager
7 хвилин
11 причин, чому слід використовувати Google Tag Manager #Контекстна реклама
джерело – analyticsmania.com Назва Google Tag Manager все частіше миготить на форумах, різних заходах і т. д .. Дехто говорить, що він допомагає набагато простіше відслідковувати відвідувачів, а інші обіцяють, що вам більше не знадобляться розробники, т. я. ви зможете встановити…
Контекстна реклама- сторінка 5 - картинка 4
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
21 січня 2021
FB vs Google Ads
7 хвилин
Що ефективніше: Google Ads чи Facebook Ads? #Контекстна реклама
Багатьох наших клієнтів цікавить таке питання — яку платформу краще вибрати для реклами свого бізнесу: Google Ads або Facebook Ads? І майже кожен раз у нас одна й та сама — залежить від обставин! Обидві платформи гарні. Так, один канал…
Контекстна реклама- сторінка 5 - картинка 4
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
15 грудня 2020
P_4993_02-12-2020_08-19
3 хвилини
Перевірка коректності роботи Google Analytics 4 за допомогою звіту DebugView #Контекстна реклама
В Google Analytics 4 є функція DebugView, яка в режимі реального часу формує звіт про взаємодії користувачів з веб-сайтом або додатком. Виглядає це так: Рис. 1 – Приклад роботи DebugView для сайту ITForce Цей звіт показує, за якими параметрами проводиться…
Контекстна реклама- сторінка 5 - картинка 4
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
02 грудня 2020
Google Analytics 4
4 хвилини
Google Analytics 4: що цікавого в оновленні? #Контекстна реклама
В кінці липня 2019 Google анонсувала запуск нового типу ресурсу “додаток та сайт” (app + web). Після бета-тестування оновлення змінило назву на Google Analytics 4. Це оновлена ​​версія Аналітики й тепер наступні апгрейди будуть додаватися саме в неї. Google Analytics…
Контекстна реклама- сторінка 5 - картинка 4
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
30 жовтня 2020
Product Experts Summit
2 хвилини
Product Experts Summit @Home 2020 #Контекстна реклама
Product Experts Summit @Home 2020 проходив протягом 3 днів: з 26 по 28 жовтня 2020 року. Product Experts Summit – це захід для експертів по продуктах Google Золотого й більш високих рівнів за такими продуктами, як YouTube, Education та Google…
Контекстна реклама- сторінка 5 - картинка 4
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
29 жовтня 2020
Google Analytics Settings Variable in GTM
4 хвилини
Змінна налаштувань Google Analytics в Google Tag Manager #Контекстна реклама
Ця стаття – переклад analyticsmania.com Якщо ви тільки починаєте працювати з менеджером тегів Google та плануєте впроваджувати теги Universal Analytics (Google Analytics), пам’ятайте наступне: використовувати змінну налаштувань Google Аналітики ОБОВ’ЯЗКОВО. Чому? Дозвольте вам показати. Якщо вам ближче і зрозуміліше формат…
Контекстна реклама- сторінка 5 - картинка 4
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
22 жовтня 2020
UKR-P1_4993_15-10-2020_12-06
4 хвилини
Гайд з встановлення Пікселя Facebook #Контекстна реклама
Враховуючи, що ціна на таргетовану рекламу може варіюватися залежно від багатьох факторів, ретельне налаштування аудиторій та коректна робота Facebook Pixel є критично важливими для досягнення оптимальної вартості за результат. На послуги контекстної реклами з просування Піксель також впливає. Частково ми…
Контекстна реклама- сторінка 5 - картинка 11
Євгенія Рагозіна
PPC-спеціаліст
14 жовтня 2020
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: