
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
SEO-просування сайту починається з аудиту.
SEO-аудит – глибока перевірка сайту за критеріями відповідності пошукових систем та цільової аудиторії. З його допомогою вказуються помилки в роботі сайту з технічного та користувацького боку, які заважають сайту займати перші позиції в пошуку.
SEO-аудит простими словами – аналіз сайту для знаходження помилок, які заважають сайту просунутися в ТОП видачы пошукової системи.
Аудит – багатосторонній процес, який завжди передує роботам з оптимізації. Відповідно до того, який аспект зачіпає аудит, ділиться на такі підтипи:
Кожен з них дає уявлення про те, як позиціонує себе ресурс, що просувається, та який обсяг робіт необхідно виконати.
Аналіз роботи сайту потрібен на будь-якому етапі сео-просування, й навіть на етапі розробки.
До виходу сайту в онлайн, аудит допоможе на березі виправити існуючі помилки та викатити в інтернет вже конкурентний ресурс. Зайти на перші позиції в такому випадку вийде швидше.
На початку сео-просування аудит потрібен для виявлення помилок та побудови стратегії робіт. А вже в процесі просування потрібні періодичні аудити, щоб коригувати початкову стратегію просування.
Аудит необхідний будь-якому сайту, тому що збільшення трафіку = збільшення продажів = зріст прибутку.
Найбільш велика частина аналізу, яка включає такі пункти:
Рис. 1 – Частина результатів техаудітe (Netpeak Spider)
Тех. аудит лежить в основі просування сайтів, тому що дозволяє перевірити базову працездатність ресурсу.
Наприклад, якщо на сайті багато битих посилань, і покупці тільки й бачать помилку 404, замість того, щоб вільно курсувати по ресурсу, вони навряд чи щось куплять в результаті.
Допомагає знайти та виправити внутрішні помилки, через які сайт погано ранжується пошуковими системами.
Показники пошукового та техаудиту можна перевірити за допомогою таких програм: Netpeak Spider, Screaming Frog SEO Spider.
Рис. 2 – Помилки, виявлені під час пошукового аудиту (Netpeak Spider)
У пошуковий аудит входять:
Пошуковий аудит перетинається з технічним, тому що в рамках аналізу ресурсу для відповідності пошуковим системам також перевіряються технічні аспекти сайту. Робота проводиться в тих же сервісах – Netpeak Spider, Screaming Frog SEO Spider.
Якщо користувачам не цікавий ваш контент, то й бажаного результату від просування НЕ буде.
Рис. 3 – Аудит контенту (Netpeak Spider)
Аналіз контенту потрібен, щоб виправити помилки в старому та знайти нові теми та ідеї:
Унікальність можна перевірити за допомогою Edubirdie, а метатеги – Netpeak Spider, Screaming Frog SEO Spider, SEO META in 1 CLICK (розширення для Chrome). Аналіз семантики можна провести в Serpstat.
Юзабіліті ресурсу оцінюється тим, наскільки зручно та легко користувачі серфять по сайту, що просувається.
Подивитися теплову карту поведінки на сайті, щоб зрозуміти, на які елементи сторінки найбільше натискають, можна за допомогою сервісів Hotjardy, Plerdy.
Рис. 4 – Аналіз юзабіліті для ITForce вилився у зміну дизайну та меню мобільної версії (було)
Рис. 5 – Мобільна версія ITForce після
Зручний сайт повинен бути:
Прості, красиві й зручні сайти часто виграють в очах користувача, змушуючи їх робити прямі заходи. Якщо клієнту зручно у вас здійснювати замовлення, навряд чи він піде на більш оптимізований сайт з величезною формою для заповнення, тому що така логіка економить час, а натомість підвищує лояльність користувача.
Ми вже з’ясували, які типи аудитів бувають, та які аспекти в себе включають. При комплексному seo-просуванні сайту використовуються всі види аналізу, й робляться вони з розривом в 3-4 місяці для відстеження прогресу та знаходження нових помилок.
Аудит дає рекомендації, на основі яких змінюється код, структура й функціональні можливості сайту.
Під конкретне завдання можуть використовуватися тільки деякі типи аудиту з урахуванням завдання просування. Але краще проводити комплексний аудит, для того щоб бачити повну картину по сайту – в такому випадку більше шансів досягти успіху в найкоротші терміни.
SEO-аудит – один з основних інструментів сео-спеціаліста при роботі з новим проектом. Результат перевірки дає вичерпні інструкції з прикладами й пояснює, що потрібно поміняти й навіщо.
Просування сайту рекомендується проводити ще на етапі його розробки, тоді потрібні позиції в SERP буде легше зайняти.
Комплексна оптимізація сайту передбачає проведення всіх 4-х типів аудиту. При такому підході ефект від SEO покращиться, а при регулярному просуванні й зовсім буде постійним.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.