Google Ads — найбільший сервіс контекстної реклами, який допомагає мільйонам рекламодавців просувати свої товари та послуги. Користувачі неминуче будуть кликати по вашій рекламі, іноді настільки активно, що ви замислитеся, а чому б не обмежити показ реклами «особливо нав’язливих». Ми вже…
Іноді складається таке відчуття, що Google спеціально розраховує час, поки спеціалісти трохи засвоять роботу алгоритму, після чого впроваджує оновлення, які докорінно змінюють підхід до роботи. Погодьтеся, раптове оновлення алгоритму Google змушують вас відчувати себе спантеличеним та стурбованим. Й знову коригувати…
ROI, ROMI, ROAS – метрики, за якими оцінюється успішність проектів в інтернеті. ROAS (return on ad spend) – рентабельність витрат за рекламу. Метрика показує, чи повертаються гроші, які ви вклали у рекламу. ROAS простими словами вказує скільки доларів ви отримаєте…
Контекстна реклама еволюціонує буквально кожен день. У 2019 році Google заявив про створення «пісочниці конфіденційності», оголосивши на весь світ, що незабаром сторонні файли cookie припиняють підтримку. Масштабна кампанія була запланована на 2022. Файл cookie — це фрагмент даних, який зберігає…
Власна Аналітика Інстаграм містить багато метрик для відстеження. Чи на всі з них потрібно орієнтуватися при просуванні облікового запису? Наводимо свій топ метрик Інстаграм для відстеження, які можуть допомогти для аналітики та побудови стратегії присутності в Інстаграм у 2022. Охоплення…
В першій частині ми розповіли, що таке лінкбілдинг, його роль у SEO, розглянули, які посилання називають такими, що входять, та які існують стратегії по роботі з ними. Всі стратегії працюючі та актуальні у 2022 році, проте тільки ви краще знаєте,…
Рекламні кампанії в Google Ads – дуже ефективний канал залучення трафіку. Грамотний спеціаліст знає, як оптимізувати бюджет, щоб усі виділені кошти було витрачено за цільовим призначенням. Помилки в налаштуваннях можуть коштувати компанії сотні, а то й тисячі доларів. А що…
Стратегія SEO-оптимізації будь-якого веб-ресурсу має включати опрацювання вхідних посилань. Тобто посилань, які розміщені на сторонніх ресурсах та ведуть на ваш сайт. Пошуковики сканують посилання та визначають надійність вашого ресурсу. Тому створення посилань вважається одним із найважливіших факторів, що впливають на…
Без перебільшення кожна людина, яка користується смартфоном або домашнім ПК, хоч раз у житті користувалася допомогою Google Карт. Сервіс Google Maps був випущений у 2005 році й тепер може похвалитися понад 1 мільярдом користувачів на місяць. Таку популярність він отримав…
Для багатьох замовників SEO-просування – темний ліс. І, звичайно ж, вони ставлять питання спеціалістам. Нижче зібрала ТОП-питань, які може почути SEO-шник найчастіше. У цій статті відповім на них.