замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
716
2

Google Ads — найбільший сервіс контекстної реклами, який допомагає мільйонам рекламодавців просувати свої товари та послуги. Користувачі неминуче будуть кликати по вашій рекламі, іноді настільки активно, що ви замислитеся, а чому б не обмежити показ реклами «особливо нав'язливих».

Ми вже писали, що зараз кожен п'ятий клік в інтернеті скоєно шахраями, які навмисне зливають ваш бюджет. Адже відомо, що оплата за рекламу в мережі PPC здійснюється за клік на оголошення.

У Google Ads є зручна функція — це можливість блокувати та повністю забороняти показ реклами певним користувачам. Якщо використовувати цю функцію грамотно, то блокування конкретних користувачів може заощадити ваш бюджет та підвищити конверсії.


1. Навіщо блокувати IP-адреси?

Більшою мірою це пов’язано із запобіганням склікуванню.

Склікування реклами — це процес навмисного натискання шахраями, часто ботами, за рекламними оголошеннями з метою «виснажити» бюджет рекламодавця та вивести його, як конкурента, з аукціону ставок.

Рекламу, налаштовану через сервіс Google Ads, може переглядати кожен користувач, оскільки мережа Google величезна:

  • Пошук;
  • Мапи;
  • Gmail;
  • YouTube;
  • Google Play та інші сервіси.

Відповідно, кожен може кликати за рекламними оголошеннями.

Що ви зробите, якщо помітите, що на ваше оголошення хтось неодноразово натискає, але далі не робить жодних дій? Швидше за все ви замислитеся, як зупинити цю людину або як заблокувати ip адресу?

Команда Google Ads подбала про рекламодавців, які підозрюють деяких користувачів у навмисному склікуванні, та впровадила функцію обмеження та виключення IP-адрес.
Список IP-адрес для виключення доведеться створювати вручну, тобто вбивати кожну адресу окремо. Цим ви підтверджуєте серйозність свого наміру обмежити доступ конкретних користувачів. Кожна виключена IP-адреса з вашого списку не зможе бачити ваші оголошення і, отже, не зможе натиснути на них.

Або інший приклад. Ваші співробітники аналізують результати пошуку для вашого сайту за певними запитами та переходять за рекламними оголошеннями. Щоб не витрачати бюджет на подібні нецільові покази та кліки, налаштуйте виключення IP-адрес мережі, до якої прив’язана ваша компанія.

Як виключити внутрішній трафік, читайте тут.

Якщо ви ніколи не блокували IP-адреси в Google Ads, не хвилюйтеся, це не так складно, як це може здатися. Ми підготували покрокове керівництво про те, як це зробити.


2. Як заблокувати IP-адресу в Google Ads?

Докладаємо інструкцію, як обмежити доступ до перегляду вашої реклами певній IP-адресі.

  1. Авторизуйтесь у своєму акаунті Google Ads.
  2. Зліва, у верхньому кутку, у внутрішньому меню «Налаштування» виберіть кампанію, в якій хотіли б заблокувати IP-адресу.

Блокування IP у рекламі Рекламний кабінет

Рис. 1 – Рекламний кабінет

  1. Відкрийте установки конкретної кампанії та натисніть «Винятки IP». Пункт може бути прихований у «Додаткові настройки».

Блокування IP у рекламі Додаткові налаштування кампанії

Рис. 2 – Додаткові налаштування кампанії

  1. Вам відкриється ось таке меню, де можна вказати IP-адресу, яку ви хочете виключити.

Блокування IP у рекламі Поле для виключення IP-адреси

Рис. 3 – Поле для виключення IP-адреси

  1. Натиснувши «Зберегти», IP-адреса буде заблокована.

Як дізнатися айпі адреси?

Потрібно попрацювати, оскільки Google Analytics не надає інформацію про IP користувачів, вона є конфіденційною. В Аналітиці ви можете лише створити фільтр та виключити внутрішній трафік. Однак ви можете переглянути IP-адреси всіх, хто відвідував сайт у журналі сервера.

Пам’ятайте, що ви можете заблокувати лише 500 IP-адрес!

Також, зверніть увагу, що ви не зможете виключити IP-адреси в:

  • видеокампаніях;
  • мобильних кампаніях;
  • розумних кампаніях в КММ;
  • кампаніях Discovery.

Порада: перш ніж виключати IP-адреси та блокувати показ реклами користувачам, подумайте, чи може простіше обмежити показ реклами в певному місці, наприклад, місті або регіоні.

Це дуже заощадить ваш бюджет, адже ви не показуватимете рекламу тим людям, які фізично не зможуть відреагувати на неї, наприклад, у місті відсутній офіс, або не працюють пункти видачі замовлень.

Блокування IP у рекламі Обмеження за розташуванням

Рис. 4 – Обмеження за розташуванням

Як виключити розташування під час показу реклами Google Ads, читайте тут.

Ділитесь досвідом у коментарях, хто обмежував доступ до перегляду рекламних оголошень? Цікаві реальні кейси 🙂

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.