5 травня Google розповів про оновлення Web Vitals та анонсував нові метрики оцінки якості сайтів (ранішн Google враховував ці 200+ факторів ранжування ресурсів). Доступні вони стануть восени 2021. Показники додаються до звіту PageSpeed Insights та безпосередньо впливають на загальну оцінку сайту…
Листи давно стали частиною нашого життя. І, здавалося б, написана вже купа гайдів про те, як правильно складати листи та шаблони, про що писати та яку тему придумувати. Але мені все ще трапляються листи, які викликають неоднозначну реакцію. І я…
Коли заявляють, що вартість просування сайту в пошукових системах в кожному випадку індивідуальна, це аж ніяк не хитра приманка на прорахунок послуги. Це обов’язковий етап для визначення методики та стратегії, які залежать від цілей бізнесу. До не останніх факторів належать…
Часто від клієнтів чуємо питання: “Для чого потрібна привітальний ланцюжок, якщо ми й так робимо проморозсилки?”. Відповідаємо розгорнуто й покроково, щоб всі переконалися в ефективності цього інструменту.
Discovery Ads – це графічні оголошення, адаптовані під мобільні пристрої та налаштовані для залучення нових користувачів, що не відвідували ваш сайт та яких з більшою ймовірністю зацікавить ваша послуга чи товар. Google на основі своїх алгоритмів визначає, коли користувачі відвідували…
Продовжуємо розповідати, як надати агенції доступи до ваших акаунтів. Тиждень тому ми давали докладну інструкцію про те, як надати доступ до акаунтів Google Ads, Google Analytics, GTM, Google Shopping. Сьогодні піде мова про профілі сімейства Facebook.
Раніше ми вже писали про те, Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce. Часто замовники стикаються з питанням, як правильно надати доступ до ключових рекламних та аналітичних інструментів. Для ефективної співпраці з агенцією необхідно забезпечити коректний доступ до Google Ads,…
Кожна людина, що займається продажами своїх послуг чи товарів, замислювався над тим, як отримати прибуток з сайту. В першу чергу потрібно зрозуміти, що головна мета – збільшення цільового трафіку, а для цього відмінно підходить SEO-просування. Але як же знайти доброго…
SEO – це набір дій, спрямованих на підвищення привабливості сайту для пошукових систем. Цілеспрямована робота в цьому напрямку дозволяє збільшити кількість потенційно зацікавлених користувачів, що побачать товар або послугу. Це, в свою чергу, підвищує конверсію та впливає на загальний обсяг…
Upd. 2.02.2021 – про спамний трафік bottraffic.live та trafficbot.life читайте у статті Що таке bottraffic.live та trafficbot.life у джерелах трафіку?. Для точного відображення обсягу трафіку наш CEO Максим Євсюков запропонував 2 варіанти вирішення проблеми. Що таке джерела трафіку? Це канали,…