Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Блог- сторінка 11

P3_4993
5 хвилин
5 просунутих порад щодо використання GTM #Контекстна реклама
Стаття – переклад публикації analyticsmania.com Навіть якщо ти проскілований користувач GTM, завжди є щось, чого не знаєш, а шукати відповіді при великому завантаженні довго та нервує. Такі поняття як JavaScript, об’єктна модель документа (DOM) тощо – складні теми, їх не…
Блог- сторінка 11 - картинка 2
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
11 листопада 2021
P2_4993
7 хвилин
Як використовувати особисті повідомлення LinkedIn для просування бізнесу? #SMM-просування
стаття написана на основі lyfemarketing.com LinkedIn – найкраще місце для реклами для бізнесу та професіоналів. Але більшість компаній, як і раніше, ігнорують цю платформу. Зазвичай сторінка заводиться для публікації подій раз на пару місяців, але без мети соцмережа не допоможе…
Блог- сторінка 11 - картинка 3
Дар'я Чурікова
SMM-спеціаліст
09 листопада 2021
P1_4993_09-11-2021_11-50
5 хвилин
Як підвищити ефективність реклами RSA? #Контекстна реклама
Якість оголошення (Ad Strength) – це інструмент, який вимірює релевантність, кількість та різноманітність вмісту адаптивних пошукових оголошень. Разом з підказками системи цей інструмент покращить якість оголошень ще до показу. А якісні оголошення приносять в середньому на 9% більше конверсій та…
Блог- сторінка 11 - картинка 2
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
08 листопада 2021
2P_4993_02-11-2021_11-19
4 хвилини
Реклама карусель у Фейсбук #SMM-просування
Реклама з кільцевою галереєю або як її частіше називають карусель Facebook – засіб показу від 2 до 10 зображень/відео в межах одного оголошення. До кожного зображення можна прикріпити власне посилання та опис, а перегортання здійснюється свайпом вправо (на мобільному) та…
Блог- сторінка 11 - картинка 3
Дар'я Чурікова
SMM-спеціаліст
04 листопада 2021
2P_4993_26-10-2021_15-59
5 хвилин
Як написати кейс? Поради від ITForce #Контент-маркетинг
Кейс – це опис робіт та результатів просування клієнтів. Кейси – перше, на що дивляться замовники при виборі агенції з просування, тобто кейси — візитівка компанії. Кейси показують: які проблеми клієнта було вирішено; підсумкові показники роботи; як та якими засобами…
Блог- сторінка 11 - картинка 6
Валерія Кисільова
Content-writer
28 жовтня 2021
1P_4993_26-10-2021_15-59
6 хвилин
Рекомендації до роботи з Performance Max #Контекстна реклама
Performance Max – новий тип автоматичних рекламних кампаній, що результативно показує себе при роботі для будь-якого бізнесу. І хоча формат досі тестується, партнерам розіслали посібник з оптимізації з купою порад щодо роботи з PMax. Зібрав для вас усі дієві поради,…
Блог- сторінка 11 - картинка 2
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
27 жовтня 2021
2P-UKR_4993_19-10-2021_10-54
7 хвилин
Як оформити сторінку Доставки? #SEO-пошукове просування
Сторінка доставки пояснює користувачеві, яким чином він отримає товар після покупки. Якщо інформація в цьому розділі заплутана та не дає чіткого розуміння процесу, клієнт швидко піде на інший сайт. Щоб цього не допустити, розберемося, як зробити сторінку доставки зручною та…
Блог- сторінка 11 - картинка 6
Валерія Кисільова
Content-writer
20 жовтня 2021
P1_4993_19-10-2021_10-33
5 хвилин
Performance Max: початок роботи #Контекстна реклама
У жовтні 2020 року Google анонсував новий формат роботи з рекламою – кампанії з максимальною ефективністю або Performance Max. Поки що опція на стадії закритого тестування, але можна запитати доступ через спеціальну форму. У ній потрібно заповнити загальну інформацію про…
Блог- сторінка 11 - картинка 2
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
19 жовтня 2021
P3-UKR
3 хвилини
Страшно ефективні розсилки. Або що відправляти клієнтам на Хеллоуїн? #Email-маркетинг
Хеллоуїн прийшов до нас відносно недавно і все ще не до кінця прижився як свято. Однак, знижки та подарунки від брендів у своїх поштових скриньках багато хто в цей день вже караулить. Тож не дивно, адже Хеллоуїн, як і будь-яке…
АНАСТАСИЯ-ЧЕРЕПАНОВА
Анастасія Черепанова
Email-маркетолог
15 жовтня 2021
P-UKR_4993_11-10-2021_16-37
4 хвилини
Як SEO-спеціалісту створити ідеальне резюме та супровідний лист? #SEO-пошукове просування
SEO-оптимізатор — це одна з затребуваних спеціальностей в маркетинзі та digital. Тому роботодавці підвищують вимоги до претендентів, і багатьом спеціалістам складно пробитися, особливо якщо ви тільки junior. Щодня приходять тисячі відгуків на вакансії. І єдиний спосіб зробити, щоб вас помітили,…
12 жовтня 2021
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: