Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Блог- сторінка 10

P_4993_05-01-2022_14-15
5 хвилин
Оновлення статистики аудиторії Facebook #SMM-просування
Ми знаємо, що це був безкоштовний інструмент від Facebook, який допомагав більше дізнатися про інтереси цільової аудиторії на платформі. І ми знаємо, що у липні 2021 року його скасували. Рис. 1 – Ось що сталося Audience Insights І що тепер?…
Блог- сторінка 10 - картинка 2
Дар'я Чурікова
SMM-спеціаліст
05 січня 2022
P-1_4993_28-12-2021_13-27
8 хвилин
Як користуватися цільовими сторінками, щоб вони приносили конверсії? #Контекстна реклама
Якщо у вас є конкретна, обмежена часом, ціль, наприклад, акція на певний товар або старт нової програми навчання, ви можете створити окрему сторінку, на яку запустите контекстну рекламу. Користувачі, що потрапили на цю сторінку, діють — купують товар. Такі сторінки…
29 грудня 2021
P_4993_21-12-2021_15-56
5 хвилин
Хто платитиме на 20% більше за рекламу у 2022: розбираємось у Законі #Контекстна реклама
З 2022 року такі техногіганти як Google та Facebook підіймають вартість своїх послуг на 20% внаслідок потреби сплачувати ПДВ. Пов’язані нововведення із прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо скасування оподаткування доходів, отриманих нерезидентами у вигляді…
23 грудня 2021
P2_4993_30-11-2021_12-16
4 хвилини
Просування у Pinterest безкоштовно #SMM-просування
Pinterest – це соцмережа, в якій користувачі шукають, діляться та зберігають візуальний контент, який їх надихає, корисний він чи просто цікавий. У 3-му кварталі 2021 року місячна аудиторія платформи склала 444 млн. користувачів, а це більш ніж достатньо для збору…
Блог- сторінка 10 - картинка 2
Дар'я Чурікова
SMM-спеціаліст
17 грудня 2021
P1UKR
6 хвилин
Адаптація сайту під мобільний #SEO-пошукове просування
За даними ресурсу Statcounter, за останній рік мобільним пошуком користуються на 8-10% більше, ніж десктопним – 55% та 44% (дані за листопад 2021). І оскільки поширення мобільних та їх можливості з часом збільшуються, колись показник буде близьким до 100%. Рис.…
Блог- сторінка 10 - картинка 4
Валерія Кисільова
Content-writer
15 грудня 2021
2P_4993_07-12-2021_12-48
3 хвилини
Як встановити GA4 через GTM? #Контекстна реклама
У 2020му Google Analytics 4 замінив ресурс App+Web та запустив його у загальнодоступне користування. Тепер GA4 – дефолтний ресурс. Нижче покажу, як встановити GA4 через Диспетчер тегів. Важливо: якщо ви зараз ще працюєте зі старою версією Аналітики та думаєте замінити…
Блог- сторінка 10 - картинка 5
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
13 грудня 2021
P3UKR
5 хвилин
Як скласти ТЗ для копірайтера на написання оптимізованого тексту #SEO-пошукове просування
Контент – те, що сьогодні працює. Кожен сайт складається з текстового та візуального контенту. Саме за відповідями на запитання приходять відвідувачі. Тобто, за текстом. Але за відсутності чітких вимог у вигляді ключових слів, сенсових блоків, які відповідають на запити користувачів,…
08 грудня 2021
P_4993_02-12-2021_11-14
3 хвилини
Листопадовий апдейт Google #SEO-пошукове просування
Цього року апдейти лилися прямо як з рогу достатку. До сьогоднішнього оновлення пошук встиг побачити: Known Victims; Page Experience; 2 апдейти зі спаму в червні; Липень 2021; Link Spam; Spam Update та ін.. А крім підтверджених обнов компанія розгортає звичайні…
Блог- сторінка 10 - картинка 4
Валерія Кисільова
Content-writer
02 грудня 2021
ua-1
3 хвилини
Автоматичне застосування рекомендацій у Google Ads #Контекстна реклама
Сторінка рекомендацій у Google Ads містить поради для оптимізації роботи рекламних кампаній та підвищення рівня їхньої ефективності. Усі рекомендації надаються персонально для вашого акаунту та спрямовані на покращення витрат бюджету, результативності оголошень, ключів та ставок. За замовчуванням застосування рекомендацій вимкнено,…
Блог- сторінка 10 - картинка 5
Maksym Yevsiukov
CMO та Co-Founder
23 листопада 2021
P1_4993_16-11-2021_12-11
6 хвилин
Розкрутка гри в App Store та Google Play за допомогою ASO #ASO-просування
ASO-оптимізація – незамінний стартовий етап просування гри у 2021 році. Налаштовуючи мета та візуальні дані, ви робите гру видимою для пошукових систем усередині мобільних маркетів App Store та Google Play. Видимість, в свою чергу, сприяє органічному просуванню у пошуку. ASO…
16 листопада 2021
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: