Ми знаємо, що це був безкоштовний інструмент від Facebook, який допомагав більше дізнатися про інтереси цільової аудиторії на платформі. І ми знаємо, що у липні 2021 року його скасували. Рис. 1 – Ось що сталося Audience Insights І що тепер?…
Якщо у вас є конкретна, обмежена часом, ціль, наприклад, акція на певний товар або старт нової програми навчання, ви можете створити окрему сторінку, на яку запустите контекстну рекламу. Користувачі, що потрапили на цю сторінку, діють — купують товар. Такі сторінки…
З 2022 року такі техногіганти як Google та Facebook підіймають вартість своїх послуг на 20% внаслідок потреби сплачувати ПДВ. Пов’язані нововведення із прийняттям Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо скасування оподаткування доходів, отриманих нерезидентами у вигляді…
Pinterest – це соцмережа, в якій користувачі шукають, діляться та зберігають візуальний контент, який їх надихає, корисний він чи просто цікавий. У 3-му кварталі 2021 року місячна аудиторія платформи склала 444 млн. користувачів, а це більш ніж достатньо для збору…
За даними ресурсу Statcounter, за останній рік мобільним пошуком користуються на 8-10% більше, ніж десктопним – 55% та 44% (дані за листопад 2021). І оскільки поширення мобільних та їх можливості з часом збільшуються, колись показник буде близьким до 100%. Рис.…
У 2020му Google Analytics 4 замінив ресурс App+Web та запустив його у загальнодоступне користування. Тепер GA4 – дефолтний ресурс. Нижче покажу, як встановити GA4 через Диспетчер тегів. Важливо: якщо ви зараз ще працюєте зі старою версією Аналітики та думаєте замінити…
Контент – те, що сьогодні працює. Кожен сайт складається з текстового та візуального контенту. Саме за відповідями на запитання приходять відвідувачі. Тобто, за текстом. Але за відсутності чітких вимог у вигляді ключових слів, сенсових блоків, які відповідають на запити користувачів,…
Цього року апдейти лилися прямо як з рогу достатку. До сьогоднішнього оновлення пошук встиг побачити: Known Victims; Page Experience; 2 апдейти зі спаму в червні; Липень 2021; Link Spam; Spam Update та ін.. А крім підтверджених обнов компанія розгортає звичайні…
Сторінка рекомендацій у Google Ads містить поради для оптимізації роботи рекламних кампаній та підвищення рівня їхньої ефективності. Усі рекомендації надаються персонально для вашого акаунту та спрямовані на покращення витрат бюджету, результативності оголошень, ключів та ставок. За замовчуванням застосування рекомендацій вимкнено,…
ASO-оптимізація – незамінний стартовий етап просування гри у 2021 році. Налаштовуючи мета та візуальні дані, ви робите гру видимою для пошукових систем усередині мобільних маркетів App Store та Google Play. Видимість, в свою чергу, сприяє органічному просуванню у пошуку. ASO…